سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403

حقوق نجومی

حقوق نجومی

خبرگزاری تسنیم

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس درباره میزان همکاری دستگاه‌های اجرایی با قانون تسهیل صدور مجوزها گفت: با وجود اتصال 90 درصد از دستگاه‌های دولتی به سامانه یکپارچه صدور مجوز‌ها، همچنان برخی دستگاه‌ها در برابر اتصال به این سامانه مقاومت می‌کنند.

وب‌گاه فرارو

زاکانی با کوچکترین اتفاقی غیب می‌شود و مسئولیت هیچ‌چیز را نمی‌پذیرد. ناتوان از خلق حتی یک پروژه بوده است، فاقد ایده مشخصی در اداره شهر یا تبلیغات یا حتی تأمین منابع مالی است، پُرگو و تندگو است و حتی زمان‌هایی که تلاش می‌کند مثل احمدی‌نژاد با شوخی و کنایه از پاسخگویی فرار کند، به‌دلیل فقدان توانایی، کلامش به توهین شباهت پیدا می‌کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

همشهری نوشت: احمد میدری، اقتصاددان و معاون سابق وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی فساد را یک تهدید جدی قلمداد کرد و گفت: فساد سرمایه اجتماعی کشور را مورد حمله قرار می‌دهد و باید با آن به طور جدی مبارزه کرد و این وظیفه همه آحاد جامعه و صاحبان قدرت است.

وب‌گاه فرارو

طبق لیست منتشرشده، اتوبوسرانی و مترو از آن شرکت‌هایی هستند که جذب نیروی بالایی داشته‌اند. برخی در فضا‌های اجتماعی این تعداد بالای جذب را با اعتراض رانندگان اتوبوس ابتدای امسال مرتبط دانسته و عنوان کردند که شهرداری افرادی را جذب و آموزش داده تا در صورت اعتراض مجدد رانندگان اتوبوس یا احتمال اعتراض راهبران مترو، این افراد را به‌سرعت جایگزین آنان کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه اطلاعات نوشت: درهفته های اخیر اظهار نظر پراکنده مقام های صنفی یا دولتی نشان می دهد قیمت برخی کالاها و خدمات عمومی به صورت چراغ خاموش در حال افزایش است.

وب‌گاه 55 آنلاین

ولیعهد ماهانه بدون کار کردن معادل حقوق 160 کارگر دریافت می‌کرده است!

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس سازمان ملی استاندارد به اعضای شورای شهر تهران اخطار داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شورای شهر ششم در 14 مردادماه سال گذشته فعالیت خودش را آغاز کرد، همان شوراهای شهری که باید نام شورای اصولگرایان بر آن گذاشت؛ چرا که اکثریت آنها از این جناح بودند اما آیا عملکرد آنها سبب افتخار اصولگرایان شده است؟

وب‌گاه عرشه آنلاین

تمام کرسی های این دوره شورای شهر مشهد به جناح اصولگرایان رسید. چهارده نفر از لیست ایران سربلند و یک نفر، غلامحسین صاحبی، از لیست جبهه آرمان‌خواهان واقع بین به ششمین دوره شورای شهر مشهد راه پیدا کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران دلیل عدم انتشار لیست ساختمان‌های ناایمن را توضیح داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

آرمان ملی نوشت: حاشیه در پی حاشیه و پرونده بر روی پرونده؛ روایتی تلخ از مدیریت شهری برخی اصولگرایان است! همان اصولگریانی که تابلوی پاکدستی در دست داشتند و به متهم‌کردن رقیب می‌پرداختند.

خبرگزاری تسنیم

در 8 ماهه 1401 حدود 23 هزار فقره حساب نزد بانک مرکزی از طریق خزانه داری کل باز شده که 8 هزار حساب تمرکز و 15 هزار حساب دریافت است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

یک عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 1402 گفت که افزایش 20 درصدی حقوق شاغلان و بازنشستگان در مقابل تورم انتزاعی 40 درصدی قابل قبول نیست و به معنای نصف کردن سفره معیشت مردم است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

احسان ارکانی گفت: وقتی دولت سقف بودجه را 40 درصد افزایش می دهد یعنی تورم سال آینده را 40 درصد می داند اما حقوق را نصف تورم انتزاعی یعنی 20 درصد زیاد می کند؛ این به معنای نصف کردن سفره معیشت مردم است و مجلس به آن اعتراض دارد که چرا همواره کمبود منابع سر حقوق بازنشستگان و شاغلان پیاده می شود.