سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403

حقوق نجومی

حقوق نجومی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: همشهری ارگان شهرداری تهران خواهان برخورد با افشا کنندگان خبر دریافت ماشین شاسی بلند توسط نمایندگان و حقوق نجومی آنها شد.

وب‌گاه 55 آنلاین

برای اطلاع از جزئیات خبر افزایش سن بازنشستگی در ادامه باما همراه باشید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

انتشار تصویر فیش حقوقی یکی از نمایندگان مردم تهران در مجلس در شبکه‌های اجتماعی خبرساز شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: علیرضا محجوب گفت: ما می‌گوییم مدل توسعه دولت سرمایه‌داری و منفعت‌طلبانه است، اما دولت که نباید منفعت طلب باشد. دولت باید عدالتخواه و طرفدار توسعه عدالت باشد. این درحالی است که این مفاد برنامه خلاف عدالت اجتماعی است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل دفتر امور شرکت‌های دولتی وزارت اقتصاد گفت: مطابق آیین نامه‌ها سخت گیری برای شرکت‌های دولتی آغاز شده است و دیگر از تاریک خانه‌های دولتی خبری نخواهد بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به لغو بعضی از کنسرت‌های موسیقی در تالار وزارت کشور گفت: وزارت کشور نقص فنی را علت لغو این رویدادها اعلام کرده که به زودی رفع و کنسرت‌ها ادامه خواهد یافت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جلال محمودزاده، نماینده مهاباد در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی صلاحیت علی‌آبادی وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت به عنوان مخالف بیان کرد: آقای علی آبادی شما که سابقه فراوانی در زمینه نظامی داشتید آیا بهتر نبود به جای پذیرش این مسئولیت کلیدی در همان مسئولیت قبلی باقی می‌ماندید؟ امسال سال افزایش تولید و مهار تورم است چرا در برنامه‌های خود اشاره دقیقی به این موضوع...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محمودزاده خطاب به علی‌آبادی عنوان کرد: هر وزیری که در دولت سیزدهم و دولت‌های قبل معرفی شده اول برنامه‌های خود را برای ساماندهی صنعت خودرو ارائه کرده اما بعداً در دام مافیا گرفتار شده، امیدواریم آقای علی‌آبادی پس از رأی اعتماد در دام مافیا قرار نگیرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نماینده مردم مهاباد در مجلس گفت: بر اساس مدارک ارائه شده در سال 1365 عضو هیأت علمی دانشگاه امام حسین (ع) شده‌اید، یعنی زمانی که حتی لیسانس نداشتید عضو هیأت علمی دانشگاه شدید، آقای علی‌آبادی اطلاعاتی که به عنوان هیأت علمی و معاون دانشگاه به شرکت مپنا در زمان شروع مسئولیت داده‌اند با سال اخذ مدرک تحصیلی وی همخوانی ندارد.

خبرگزاری تسنیم

نماینده مهاباد در مجلس گفت: همه می‌دانیم خودروهای بی‌کیفیت داخلی متأسفانه هر سال جان هزاران نفر از هموطنان را می‌گیرد اما آقای علی آبادی در برنامه های خود اشاره ای به صنایع خودروسازی نکرده است.

خبرگزاری مهر

نماینده مردم مهاباد در مجلس گفت: وزرای قبلی صمت بعد از انتخاب در دام مافیای خودروسازی افتادند و از کجا مطمئن باشیم علی‌آبادی هم در دام مافیای خودروسازی گرفتار نشود.

وب‌گاه مشرق نیوز

عباس علی آبادی گزینه پیشنهادی وزارت صنعت، معدن و تجارت روزهای یکشنبه و دوشنبه این هفته (21 و 22 خردادماه) در کمیسیون‌های صنایع و اقتصادی مجلس حاضر شده و به تشریح برنامه‌های خود می‌پردازد.

وب‌گاه منیبان

انتشار تصاویری از یک فیش حقوقی میلیونی دیگر در شبکه‌های اجتماعی حسابی خبرساز شده و جنجال به پا کرده است.