سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403

حقوق نجومی

حقوق نجومی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، ناصر امانی درباره نقش شورای شهر در مدیریت شهری در برنامه «تهران20» اظهار کرد: شورا‌ها یکی از جلوه‌های مردم سالاری دینی در نظام سیاسی ما هستند و با رای مستقیم مردم انتخاب می‌شوند. شورا جلوه مردمی بودن مدیریت کشور است. اینکه شورای اسلامی شهر تهران چه میزان به خواسته‌های مردم توجه می‌کند را باید از مذاکرات شورای شهر مردم در روز‌های یکشنبه و سه‌شنبه...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

عضو شورای شهر تهران گفت: ما در بخش بهای اتوبوس و مترو به طور متوسط تا 25 درصد افزایش قیمت داشتیم. تاکسیرانی هم مجاز به افزایش 40 درصدی کرایه است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رییس شورای اطلاع‌رسانی دولت به مدیران دولتی هشدار داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دومینوی انتشار فیش های حقوقی که توسط منتشرکنندگان ناشناس این فیش ها آغاز شده، در طول ادوار شورای شهر تهران بی سابقه است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دومینوی انتشار فیش های حقوقی که توسط منتشرکنندگان ناشناس این فیش ها آغاز شده و در طول ادوار شورای شهر تهران بی سابقه است، اما در میان اعضای شورای شهر چندان با واکنش های جدی مواجه نشده و در این میان تنها مهدی چمران با اظهاراتش سعی در رفع و رجوع آنها دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

یک نماینده مجلس با انتقاد از دولت درباره عدم اجرای زیرساخت های بین المللی برای اعلام تغییر ساعت، نوشت یک سال زمان برای هماهنگی کافی نبوده است؟

وب‌گاه خبر آنلاین

اشکان درویشی، کارگردان و تهیه‌کننده نمایش «فیش‌آباد» با موضوع فیش‌های حقوقی نجومی می‌گوید حسرت به دلش ماند در یکی از 20 شب اجرایش یکی از مسئولان بیاید جلوی سالن شهرزاد، توی دهنش بزند و بگوید حقوق نجومی چند سال است که جمع شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: نمایش «فیش آباد» به کارگردانی اشکان درویشی که در آن مساله حقوق‌های نجومی برخی مدیران را به چالش می‌کشد این روزها در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه است.

وب‌گاه الف

یک عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس تاکید کرد: خود اعضای شوراهای شهر و روستا که باید ناظر بر عملکرد شهرداری ها باشند به حقوق های نجومی آلوده شده و دستگاه نظارتی باید به فیش‌های فاش شده از شورای شهر تهران ورود کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: سیروس همتی که این روزها به عنوان نویسنده و یکی از بازیگران نمایش «فیش‌آباد» در تئاتر فعال است، می‌گوید: حس می‌کنم روی نقطه‌ای دست گذاشته‌ام که تماشاگر با دیدن آن می‌گوید: ای ولله!!

وب‌گاه مشرق نیوز

تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن گزینه جالب توجهی در صورت جدایی کیلیان امباپه از این تیم خواهد داشت.

وب‌گاه خبر آنلاین

اعتماد آنلاین نوشت: چرا صداوسیما را مولدسازی نمی کند و پول مردم را به خودشان نمی دهد تا هر کس که دلش برنامه های تلویزیون را خواست برایش هزینه نماید؟

وب‌گاه خبر آنلاین

پس از تایید از سوی هیات بازبینی، نمایش «فیش آباد» از فردا (چهارشنبه 3 اسفندماه) روی صحنه می‌رود