شنبه 5 آبان 1403

حمایت جالب گواردیولا از سرمربی بارسلونا

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
حمایت جالب گواردیولا از سرمربی بارسلونا

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم فوتبال بارسلونا یکشنبه شب در فینال سوپرکاپ اسپانیا 4 بر یک مقابل رئال‌مادرید شکست خورد. پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی پس از دریافت جایزه بهترین مربی سال 2023 از ژاوی حمایت کرد تا اوضاع را تغییر دهد و در عین حال از تیم بارسلونا نیز خواست تا بهبود یابد. وی در این باره، گفت: سرزنش مربی آسان است، اما بازیکنان باید جلوتر باشند. هیچ رازی وجود ندارد...

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم فوتبال بارسلونا یکشنبه شب در فینال سوپرکاپ اسپانیا 4 بر یک مقابل رئال‌مادرید شکست خورد. پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی پس از دریافت جایزه بهترین مربی سال 2023 از ژاوی حمایت کرد تا اوضاع را تغییر دهد و در عین حال از تیم بارسلونا نیز خواست تا بهبود یابد.

وی در این باره، گفت: سرزنش مربی آسان است، اما بازیکنان باید جلوتر باشند. هیچ رازی وجود ندارد آن‌ها هستند که بازی می‌کنند پس همه چیز تقصیر مربی نیست.

گواردیولا ادامه دهد: اگر مربی تا آخر می‌ماند پس بازیکنان هم باید گام رو به جلو بردارند و کیفیت خود را نشان دهند همان طور که قبلا این کار را انجام داده و دوباره تکرار خواهند کرد.

پایان پیام /