سه‌شنبه 28 فروردین 1403

صنعت و تجارت

صنعت و تجارت

وب‌گاه گسترش

معاون اداره بررسی‌ها و سیاست‌های اقتصادی بانک مرکزی در یک هشدار تاکید کرد که با توجه به اقداماتی که در حوزه حکمرانی ریال به عمل آمده است، احتمال قرار گیری خریداران ارز در معاملات ریالی زیر چتر مالیاتی بسیار بالا وجود دارد.

وب‌گاه الف

روز گذشته شورای عالی کار بر اساس تاکید رییس جمهور مبنی بر تأمین رضایت جامعه کارگری تشکیل جلسه داد و انتظار جامعه کار گری این است که دستمزد سال 1403 دست‌خوش تغییراتی قرار گیرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس مرکز بین‌الملل و هماهنگی دیپلماسی وزارت نیرو گفت: پیش‌بینی می‌شود در 3 الی 5 سال آینده با راهبری‌های دولت سیزدهم بیش از 5 میلیارد دلار درآمد ارزی از محل صدور خدمات فنی و مهندسی داشته باشیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر صمت گفت: تاکنون 133 هزار خودروی وارداتی ثبت سفارش شده که از این تعداد 50 هزار خودرو در گمرکات کشور است. همچنین 8000 خودروی وارداتی به مردم تحویل داده شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مجتبی اکبری، رئیس مرکز بین‌الملل و هماهنگی دیپلماسی وزارت نیرو در نشست خبری افتتاح پروژه «سد و نیروگاه اومااویا» سریلانکا، گفت: پروژه چند منظوره اومااویا با حضور مقامات ارشد دو کشور ایران و سریلانکا به زودی به طور رسمی افتتاح می‌شود. وی با بیان اینکه شرکت فراب در کشور سریلانکا از سال‌های گذشته پروژه بزرگ و چندمنظوره اومااویا را آغاز کرده است،...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نیروگاه سیکل ترکیبی قدس سمنان با راهبری وزارت صنعت، معدن و تجارت، ایمیدرو و سرمایه گذاری شرکت توسعه معادن و فلزات به زودی افتتاح می شود.

وب‌گاه الف

وزیر صنعت، معدن و تجارت از بازبینی آیین‌نامه واردات خودروهای دست دوم خبر داد و گفت: تاکنون 133 هزار خودروی وارداتی ثبت سفارش شده که از این تعداد 50 هزار خودرو در گمرکات کشور است.

خبرگزاری تسنیم

وزیر صنعت، معدن و تجارت از بازبینی آیین‌نامه واردات خودروهای دست دوم خبر داد و گفت: تاکنون 133 هزار خودروی وارداتی ثبت سفارش شده که از این تعداد 50 هزار خودرو در گمرکات کشور است.

خبرگزاری ایرنا

شاهرود - ایرنا - مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان گفت: 970 واحد مسکونی در دور دوم سفر آیت الله رئیسی رییس جمهور به استان سمنان در شاهرود تحویل متقاضیان می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: از پیشنهاد وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در تعیین میزان حقوق و دستمزد کارگران با همراهی نمایندگان مجلس شورای اسلامی استقبال می‌کنیم و معتقدیم این تصمیم عادلانه‌تر و منصفانه‌تر خواهد بود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سرپرست ستاد حج شرکت فرودگاه‌ها از اعزام بیش از 87 هزار زائر در عملیات حج تمتع از 18 فرودگاه کشور خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: 200 همت برای یارانه آرد و نان و 330 هزار میلیارد تومان برای پرداخت یارانه نقدی در بودجه 1403 در نظر گرفته شده است.

خبرگزاری تسنیم

با آن‌که خرید و فروش واحدهای نهصت ملی مسکن غیرقانونی است که معاملات این واحدها در برخی دفاتر اسناد رسمی شهرهای جدید ثبت می شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

امتیاز واحدهای نهضت ملی مسکن به صورت غیرقانونی با مبلغ میلیونی خرید و فروش می شود. امتیاز واحدهای نهضت ملی مسکن به صورت غیرقانونی با مبلغ میلیونی خرید و فروش می شود. به گزارش عرشه آنلاین، درحالی خرید و فروش امتیاز واحدهای نهضت ملی مسکن غیرقانونی است که در شهرهای پردیس و پرند این کار با قیمت‌های نسبتا بالا در حال انجام است.

خبرگزاری تسنیم

نماینده دولت در نهضت احیای واحدهای اقتصادی گفت: برنامه نهضت احیای واحدهای اقتصادی برای سال 1403 احیای 4 هزار واحد جدید است.

وب‌گاه خبر آنلاین

وزیر راه و شهرسازی از آغاز ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن شهری بدون آورده متقاضیان خبر داد و گفت: قیمت تمام شده ساخت نهضت ملی مسکن را کاهش می‌دهیم.