شنبه 6 مرداد 1403

صنعت و تجارت

صنعت و تجارت

وب‌گاه گسترش

نیروگاه های تجدیدپذیر در خرداد ماه توانستند بخش بسیار زیادی از برق کشور را تامین کنند.

خبرگزاری تسنیم

سرپرست ریاست جمهوری گفت: جنایات صهیونیست‌ها با حمایت آمریکا تشدید و تلاش‌های بین‌المللی برای آتش‌بس را به شکست کشانده است.

خبرگزاری تسنیم

رییس سازمان بازرسی کشور، وزیر صمت و وزیر نفت به صورت جداگانه با رییس‌جمهور منتخب دیدار و گفتگو کردند.

خبرگزاری مهر

وزیر صنعت، معدن و تجارت با حضور در دفتر رئیس جمهور منتخب، ضمن دیدار با پزشکیان گزارشی از آخرین وضعیت فعالیت‌های صنعتی، تولیدی، معدنی و تجاری کشور ارائه کرد.

خبرگزاری مهر

وزیر نفت با حضور در دفتر رئیس جمهور منتخب برای وی آرزوی موفقیت کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری مهر

سرپرست ریاست جمهوری جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم و بی‌دفاع غزه در سایه سکوت و انفعال مجامع بین‌المللی و کشورهای اسلامی را محکوم کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

درحالی که هنوز چند هفته تا استقرار دولت چهاردهم باقی مانده است گمانه‌زنی‌ها درباره اعضای کابینه دولت چهاردهم بالا گرفته است. در این گزارش به جزئیات آن پرداخته شده است. رئیس‌جمهور منتخب ایران، کمتر از شش‌هفته فرصت دارد تا اعضای کابینه دولت چهاردهم را معرفی کند. محمد جواد ظریف که به عنوان رئیس شورای راهبری انتقال دولت منصوب شده است پیش از این اعلام کرده که 60 درصد دولت باید زیر 50 سال...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سرپرست ریاست جمهوری جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم و بی‌دفاع غزه در سایه سکوت و انفعال مجامع بین‌المللی و کشورهای اسلامی را محکوم کرد و گفت‌: این روزها جنایتگری صهیونیست‌ها در غزه با پشتیبانی و حمایت آمریکا تشدید و همه تلاش‌های بین‌المللی نیز برای آتش‌بس با شکست مواجه شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سرپرست ریاست جمهوری گفت‌: این روزها جنایتگری صهیونیست‌ها در غزه با پشتیبانی و حمایت آمریکا تشدید و همه تلاش‌های بین‌المللی نیز برای آتش‌بس با شکست مواجه شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز؛ بازار خودرو در آستانه تعطیلات پیش رو، شاهد کمترین تغییرات بود. به طوری که تنها قیمت یک خودرو با کاهش جزئی روبرو شد و قیمت سایر خودروهای داخلی و مونتاژی بدون تغییر باقی ماند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

چند روز پیش بود که سقف وام نهضت ملی مسکن تا 800 میلیون تومان افزایش پیدا کرد. چند روز پیش بود که سقف وام نهضت ملی مسکن تا 800 میلیون تومان افزایش پیدا کرد. به گزارش عرشه آنلاین، مدیرعامل صندوق ملی مسکن گفته است حالا با این افزایش سقف، قشرهای حمایتی می‌توانند با آورده‌ای 100 میلیون تومانی خانه‌دار شوند. البته این در حالی است که وام 800 میلیون تومانی، اقساط وام نهضت ملی مسکن را برای این...