دوشنبه 16 مهر 1403

حمایت صندوق کارآفرینی امید زنجان از هفت هزارو 974 شغل

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
حمایت صندوق کارآفرینی امید زنجان از هفت هزارو 974 شغل

زنجان - ایرنا - مدیر صندوق کارآفرینی امید استان زنجان گفت: از سال 92 تاکنون این صندوق از حدود هفت هزار و 974 مورد شغل، با پرداخت 173 میلیارد و 300 میلیون تومان تسهیلات صیانت کرده است.

علی عبدالهی روز دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته دولت افزود: رسالت صندوق کارآفرینی امید حمایت از کارآفرینان و افرادی است که می توانند با داشته های ریالی خود در قالب کسب و کارهای خود سرمایه‌گذاری کنند، می باشد.

وی اظهار داشت: از زمان روی کار آمدن دولت تدبیر و امید خدماتی که در این حوزه برای عموم مردم ارائه شده، از اعتبارات منابع صندوق توسعه ملی با عنوان قانون حمایت از اشتغال روستایی بوده است که اعتبار ابلاغی آن تا پایان سال گذشته حدود 64 میلیارد و 400 میلیون تومان بود. مدیر صندوق کارآفرینی امید استان زنجان گفت: از این مبلغ 722 فقره با 51 میلیارد و 300 میلیون تومان تسهیلات برای اشتغال یک‌هزار و 313 نفر پرداخت شده است. عبدالهی اضافه کرد: مابقی این اعتبار نیز شهریور ماه برای متقاضیان اشتغالزایی در سطح روستاها پرداخت می شود. وی یادآوری کرد: پنج میلیارد و 600 میلیون تومان از اعتبار صندوق توسعه ملی برای دستگاه های حمایتی اعم از کمیته امداد، بهزیستی و بنیاد شهید است. مدیر صندوق کارآفرینی امید استان زنجان گفت: این صندوق از سال 92 تا پایان مردادماه سال جاری از منابع داخلی برای هفت هزارو 252 فقره با 122 میلیارد تومان در جهت حمایت و صیانت از اشتغال تسهیلات پرداخت کرده است. عبدالهی به خدمات کلی حوزه اشتغال صندوق کارآفرینی امید اشاره کرد و افزود: از حدود هفت هزار و 974 مورد شغل با پرداخت 173 میلیارد و 300 میلیون تومان تسهیلات صیانت شده است. به گفته وی، این اعتبارات و صیانت اشتغالزایی 12 هزار نفر در سطح استان زنجان را محقق کرد. مدیر صندوق کارآفرینی امید استان زنجان گفت: علاوه براین تسهیلات پرداخت شده، در قالب سایر منابع تسهیلات ضروری برای بیماران و در بخش معیشتی چهار هزار و 866 فقره پرداخت شده است.

*س_برچسب‌ها_س*