سه‌شنبه 17 مهر 1403

حمله خمپاره‌ای مقاومت در نوار غزه / هلاکت سربازان اسرائیلی

وب‌گاه اقتصاد نیوز مشاهده در مرجع
حمله خمپاره‌ای مقاومت در نوار غزه / هلاکت سربازان اسرائیلی

اقتصادنیوز: گروه های مقاومت فلسطین مواضع اشغالگران در مرکز نوار غزه را هدف حمله خمپاره‌ای قرار دادند؛ همزمان، رزمندگان مقاومت فلسطین با یک گروه از نیروی ویژه اشغالگران در شمال نوار غزه درگیر شدند و شماری از آنها را به هلاکت رساندند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد به همراه گردان‌های ناصر صلاح الدین، مقر کنترل و فرماندهی ارتش اشغالگر رژیم صهیونیستی در منطقه جحر الدیک در مرکز نوار غزه را هدف حمله خمپاره‌ای قرار داده است.

در همین راستا، گردان‌های شهید ابوعلی مصطفی در نوار غزه اعلام کرد با همکاری گردان‌های ناصر صلاح الدین، مواضع فرماندهی و کنترل اشغالگران در محور نتساریم را با خمپاره سنگین هدف حمله قرار دادند.

از سوی دیگر، گردان‌های شهید عزالدین القسام، شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) نیز اعلام کرد رزمندگانش با یک نیروی ویژه ارتش رژیم صهیونیستی در منطقه بلوک 2 اردوگاه جبالیا در شمال نوار غزه درگیر شدند که در نتیجه آن، شماری از نظامیان اشغالگر کشته و زخمی شدند.

از سوی دیگر، ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد نیروهای لشکر 162 این رژیم درصدد حمله هوایی و زمینی به منطقه جبالیا در شمال نوار غزه هستند.

در مقابل، وزارت امور داخلی نوار غزه از فلسطینی‌ها در شمال این باریکه درخواست کرد از پاسخ دادن به تهدیدات رژیم صهیونیستی مبنی بر ترک خانه‌ها و پناهگاه هایشان خودداری کنند.

خبر مرتبط حمله غافلگیرانه حزب‌الله لبنان علیه نظامیان اسرائیل

اقتصادنیوز: منابع از درگیری مستقیم رزمندگان حزب‌الله لبنان با گروهی از نظامیان ارتش اسرائیل خبر دادند.

این وزارتخانه تاکید کرد: رژیم صهیونیستی، تلاش می‌کند با ادعای وجود معابر امن و مناطق مناسب برای استقرار آوارگان، فلسطینی‌ها را فریب دهد که فریبکاری و دروغ این رژیم بارها به اثبات رسیده است.

رژیم صهیونیستی از هفتم اکتبر2023 (15 مهر 1402) جنگ ویرانگری را علیه نوار غزه آغاز کرده است. طی این مدت 70 درصد از منازل و زیرساخت‌های نوار غزه در این جنگ به شدت تخریب شد و محاصره رقت بار و بحران انسانی شدید در کنار قحطی و گرسنگی بی‌سابقه، جان ساکنان این منطقه را تهدید می‌کند.

با وجود همه این جنایت‌ها، رژیم صهیونیستی اعتراف کرده است که پس از حدود 12 ماه جنگ، هنوز نتوانسته است به اهداف خود از این جنگ یعنی نابود کردن جنبش حماس و بازگرداندن اسیران صهیونیست از نوار غزه برسد.

خبر مرتبط حملات تازه اسرائیل به لبنان / شمار کل شهدا به چند نفر رسید؟

اقتصادنیوز: منابع لبنانی از تداوم حملات اسرائیل به لبنان خبر دادند.

همچنین بخوانید ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید
حمله خمپاره‌ای مقاومت در نوار غزه / هلاکت سربازان اسرائیلی 2
حمله خمپاره‌ای مقاومت در نوار غزه / هلاکت سربازان اسرائیلی 3