چهارشنبه 28 شهریور 1403

حمله موشکی حزب‌الله به مناطقی از فلسطین اشغالی

وب‌گاه اقتصاد نیوز مشاهده در مرجع
حمله موشکی حزب‌الله به مناطقی از فلسطین اشغالی

اقتصادنیوز: رسانه‌های رژیم صهیونیستی از حمله موشکی سنگین حزب الله لبنان به شمال فلسطین اشغالی خبر دادند که بر اثر آن آتش سوزی گسترده رخ داده است.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، رسانه های رژیم صهیونیستی از حمله موشکی گسترده از جنوب لبنان به مناطقی در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

این منابع تاکید کردند که منطقه الجلیل غربی در شمال فلسطین اشغالی هدف حمله موشکی سنگین قرار گرفته و در پی این حملات آژیر خطر در بخش‌های وسیعی از شمال فلسطین اشغالی به صدا درآمده است.

منابع اسرائیلی تاکید کردند که چند موشک به منطقه مانوت در الجلیل اصابت کرده است.

رسانه های رژیم صهیونیستی از شلیک 50 موشک در جریان حمله موشکی جدید حزب الله به شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

رادیو رژیم صهیونیستی اعلام کرد که دست‌کم 15 موشک به سمت الجلیل غربی شلیک شده که منجر به آتش سوزی شده است.

رسانه های رژیم صهیونیستی از آتش سوزی در مناطق متاسبیه، هیلا و متوسبا در شمال فلسطین اشغالی به دنبال این حملات موشکی خبر دادند.

با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای درگیر کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین اشغالی و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی به تازگی اعلام کرد: طی ماه گذشته میلادی (اوت) یک هزار و 307 موشک از جنوب لبنان به سمت اراضی اشغالی شلیک شده که بالاترین میزان از زمان شروع جنگ غزه است.

روز گذشته نیز حزب الله لبنان بیش از 100 موشک به سمت صهیونیست‌ها شلیک کرد.

همچنین بخوانید ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید