شنبه 15 اردیبهشت 1403

حوادث

حوادث

خبرگزاری تسنیم

عضو هیئت رئیسه مجلس تذکر نمایندگان به وزیر صمت درباره لزوم راه اندازی سامانه های پایش معاملات به ویژه معاملات طلا و فرش برای مقابله با پولشویی را قرائت کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سرنوشتی شبیه سلمان رشدی در انتظار جاسوس خبرنگاران بی‌بی‌سی فارسی و عناصر تروریست شبکه سعودی اینترنشنال است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رجب طیب اردوغان، در شانلی‌اورفه با ابراهیم تاتلیسس آهنگی فولکلور خواند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ناصر کنعانی نوشت: اعتراضات مردمی در انگلیس، آلمان، فرانسه، کانادا و استرالیا بد و شایسته برخورد شدید اما اغتشاشات در کشورهای مورد هدف آنها خوب و شایسته حمایت است!

وب‌گاه مشرق نیوز

سرنوشتی شبیه سلمان رشدی در انتظار جاسوس خبرنگاران بی‌بی‌سی فارسی و عناصر تروریست شبکه سعودی اینترنشنال است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، داعش با انتشار اطلاعیه‌ای گفت این حمله توسط دو عضو این گروه انجام شده‌است. بر اساس اطلاعیه، عبدالرحمان نظامی کاردار سفارت پاکستان، هدف اصلی حمله بوده است. اما وی در این حمله جان سالم به در برد. داعش گفته که در این حمله حداقل یک نگهبان سفارت زخمی و به ساختمان آسیب وارد شده‌است. وزارت خارجه پاکستان جمعه شب گذشته اعلام کرد که ساختمان سفارت این...

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از بارش شدید برف در محور لواسانات خبر داد و از مردم درخواست کرد اگر کار ضروری ندارند به این محور مراجعه نکنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سازمان هواشناسی کشور نسبت به بارش برف و باران در شش استان کشور هشدار داد.

وب‌گاه گسترش

سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، با اشاره به نوع موضع گیری برخی از مقامات غربی در مورد اعتراضات در داخل ایران و نوع مواجهه آن‌ها با اعتراض کنندگان در داخل کشور های خودشان گفت: سران این رژیم‌ها پس از تقسیم تروریسم به خوب و بد، از اغتشاش و اعتراض نیز تعریف دلخواه خود را ارائه می‌کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

فرمانده مرزبانی فراجا گفت: هوشمندسازی مرز‌ها در راستای پایش مرز‌ها یکی از رویکرد‌ها و اولویت مرزبانی است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سازمان هواشناسی با صدور هشدار سطح زرد هواشناسی نفوذ سامانه بارشی کشور از بارش باران، برف، وزش باد شدید و احتمال وقوع کولاک در 20 استان خبر داد.

خبرگزاری دانا

اگرچه خدمات ارزنده‌ای برای محرومیت زدایی در کشور انجام گرفته است، اما خدمات ارائه شده در شهرستان رودبارجنوب در عرصه پزشکی نتوانسته در حد مطلوب، مشکلات مردم را برطرف کند و در تنها بیمارستان این شهرستان هنوز متخصص قلب و جراحی حضور ندارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سرپرست آموزش و پرورش مازندران علت مسمومیت و گازگرفتگی دانش‌آموزان مدرسه شبانه‌روزی ساری را اعلام کرد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس کل بیمه مرکزی گفت: حق بیمه تولیدی صنعت بیمه در هفت ماه نخست سال جاری با رشد 62 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته از مرز 97 هزار میلیارد تومان گذشته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

ثبت‌نام این بیمه تکمیلی بازنشستگان به صورت اینترنتی از طریق درگاه خدمات الکترونیک صندوق بازنشستگی و از روز یکشنبه 13 آذرماه به مدت دو هفته یعنی تا 25 آذرماه 1401 برای متقاضیان به صورت کاملا اختیاری انجام می‌شود