شنبه 15 اردیبهشت 1403

حوادث

حوادث

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مجمع جهانی بیداری اسلامی با صدور بیانیه‌ای حمله تروریستی به مدرسه علوم دینی افغانستان را محکوم کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اکثر بازیگران سینما و تلویزیون پوشش نقشی را که در آن اثر نمایشی ایفاء می‌کنند را خودشان انتخاب می‌کنند ودر واقع طراح لباس از میان داشته های خود بازیگر برای سکانس‌های مختلف، لباس بازیگر را انتخاب می‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دولت بورکینافاسو تمامی فعالیت های رادیو بین المللی فرانسه در این کشور را ممنوع اعلام کرده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

دیر زمانی نیست که وقتی خون جوانان عراقی و ایرانی درهم آمیخت، بساط بزرگ‌ترین توطئه جهانی - تروریسم تکفیری - جمع شد. این هم‌آمیختگی خونی می‌تواند روابط اقتصادی و سیاسی دو کشور را نیز به موقعیت ممتاز برساند

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مجمع جهانی بیداری اسلامی با صدور بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن حمله تروریستی به مدرسه علوم دینی سمنگان در افغانستان، خواستار هوشیاری و بصیرت جوامع اسلامی در مقابل دسیسه های جبهه غربی، عبری، عربی مرتجع و تکفیر شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

گشت ارشاد ربطی به قوه قضائیه ندارد و از همان جایی که در گذشته تاسیس شد از همانجا نیز تعطیل گردید. البته قوه قضائیه نظارت‌های خود را بر کنش های رفتاری در سطح جامعه ادامه می دهد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دادستان کل کشور گفت: جنگ ترکیبی اخیر که قابل قیاس با ایام جنگ تحمیلی نبوده، آمیخته ای از موضوعاتی چون؛ «سیاست»، «جنگ سایبری»، «جعل خبر و دروغ پراکنی»، «جنگ دیپلماسی و مخدوش کردن روابط ایران با دیگر کشورها»، «جنگ فرهنگی»، «ایجاد تضاد دینی، قومی و مذهبی» و «تشدید تحریم های اقتصادی و نظامی» بوده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

برنامه چهلمین روز شهادت شهدای حرم شاهچراغ (ع) اعلام شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

فرماندار شیراز گفت: راننده‌ای که شامگاه چهارم آبان‌ماه امسال و همزمان با حمله تروریستی به حرم شاهچراغ (ع) مورد ضرب و شتم اغتشاشگران در شیراز قرار گرفت به علت شدت جراحات جان باخت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

استاندار تهران با تاکید بر اینکه تهران یک استان محروم محسوب می شود افزود: باید با نگاه بلند کاستی ها و کمبودها را جبران کنیم.

وب‌گاه عصر ایران

به علت عفونت بعد از عمل مجددا این فرد به بیمارستان منتقل می‌شود که درنهایت به دلیل شدت جراحات جان خود را از دست می‌دهد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس جمهور فرانسه امروز در مصاحبه با یک شبکه تلویزیونی اعلام کرد: باید آنچه روسیه می خواهد را برایش تضمین کنیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وقتی با استرس فراوان دست‌وپنجه نرم می‌کنید، داشتن روتین به شما کمک می‌کند بهتر به خودتان برسید. بر اساس تحقیقات، داشتن روتین روزانه به افراد کمک می‌کند احساس استرس و اضطراب خود را بهتر مهار کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

سلامت‌نیوز نوشت: بسیاری از ما در مواجهه با حوادث دردناکی که به سوگ جمعی منجر می‌شوند یا حتی دشواری‌های روزمره انجام وظایف شغلی، اداره خانواده و مراقبت از فرزندان، دچار چالش‌هایی می‌شویم. نمونه بارز این بحران‌ها که همگی پشت‌سر گذاشته‌ایم، همه‌گیری کووید -19 است. هرچند دوره این همه‌گیری تقریبا تمام شده است، اثرات روانی آن هنوز باقی‌اند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 7 از تهیه شناسنامه فنی بازرسی و صدور گواهینامه معاینه فنی موتورخانه ساختمان‌های تحت پوشش منطقه خبر داد.