جمعه 14 اردیبهشت 1403

حوادث

حوادث

خبرگزاری دانا

هاشمی گفت: هم اکنون جاده‌های کوهستانی کندوان، هراز، سوادکوه و کیاسر برفی و لغزنده است و هوای مازندران امروز در مناطق ساحلی و جلگه‌ای بارانی در ارتفاعات و مناطق کوهستانی برفی پیش‌بینی می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بر اساس اعلام سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در زمان حاضر تردد وسایل نقلیه در محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) روان بوده و این محورهای دارای بارش برف و باران هستند. در آزادراه کرج - قزوین حدفاصل گلشهر تا پلیس راه مهرشهر، آزادراه قزوین - کرج محدوده امامزاده طاهر و حدفاصل پایانه شهید کلانتری...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مؤسسه خیریه توانبخشی معلولین ذهنی تهران محل زندگی مردانی با روحی لطیف و ذهنی کودکانه است که آغوششان برای مهربانی و توجه همیشه باز است

وب‌گاه اقتصاد نیوز

خبرگزاری دانا

روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران طی اطلاعیه ای از تعطیلی مدارس شهرستان‌هایی که در آنها بارندگی برف و باران ادامه دار بوده است خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

بارش برف، برودت هوا و شرایط جوی نامساعد، مدارس برخی از شهرستان های استان تهران را تعطیل و آموزش آنها را مجازی کرد.

وب‌گاه عصر ایران

عدد 2 میلیون و 800 هزار نفر در یک سال شوخی نیست... هدف همه را هم نباید کسب رفاه و معیشت بهتر دانست. انسان تنها به دنبال کسب قدرت و ثروت و شهرت و در پی شهوت نیست. آدمی خاصه اگر نخبه باشد به دنبال منزلت هم هست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

حادثه‌ی میدان تیان‌آن‌من، که به واقعه چهارم جولای نیز معروف است، به دنبال تظاهرات سراسری چین در بهار سال 1984 اتفاق افتاد. همزمان با اعتراضات گسترده در کشور، دولت مرکزی، تظاهرات میدان تیان‌آن‌من شهر پکن را به شدت سرکوب کرد که به حادثه‌ی میدان تیان‌آن‌من یا چهارم جولای شهر یافت و به نمادی از تمام اعتراضات آن سال تبدیل شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجی اروپا در این گفت‌وگو با امیر عبداللهیان، وزیر خارجه ایران اشاره به تلاش‌هایش جهت بازگشت همه طرف ها به تعهدات توافق شده در وین تاکید کرد که کماکان به تلاش و ارتباطات جهت رسیدن به توافق ادامه می‌دهد

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: یک عضو شورای اسلامی شهر تهران بابت وقوع آبگرفتگی در برخی نقاط شهر تهران از شهروندان این شهر عذرخواهی کرد.

خبرگزاری دانا

قانع عنوان کرد: بهره‌برداری از ایستگاه شماره شش و کلنگ‌زنی ساختمان جدید، دو ایستگاه آتش نشانی شماره 7 و 10 شهرداری شیراز انجام شد.

خبرگزاری تسنیم

وقتی طرح "ابتکار ریاست جمهوری برای بازسازی دموکراسی" را در کنار سند امنیت ملی می‌گذارید، به خوبی متوجه می‌شوید که وقتی بایدن می‌گوید "می‌خواهیم ایران را آزاد کنیم" صرفاً یک اشتباه لپی نیست، بلکه مُر سند امنیت ملی امریکا است.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری تسنیم

یک کارشناس آب و محیط زیست گفت: نهادهای نظارتی و اطلاعاتی باید تمام حواس خود را جمع افرادی کنند که در این شرایط بر طبل ناامیدی کوفته و بدون هیچ اطلاعات مستندی قصد تخریب سد چمشیر را دارند.