شنبه 15 اردیبهشت 1403

حوادث

حوادث

وب‌گاه عرشه آنلاین

50 دانش‌آموز مدرسه شبانه‌روزی امام حسین (ع) براثر گازگرفتگی مسموم شدند که 19 نفر از آنان برای بررسی بیشتر وضعیت و اطمینان از سلامت کامل آنان به بیمارستان منتقل شدند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از الجزیره، «ابراهیم کالین»، مشاور ارشد سیاست خارجی و سخنگوی ریاست جمهوری ترکیه گفته است که گروه‌های مسلح کردی در سوریه «هدف‌های مشروع» حمله به شمار می‌روند. کالین کرد‌های سوریه را به سو استفاده از روابط با آمریکا برای توجیه حضور خود در امتداد مرز با ترکیه متهم کردند. ابراهیم کالین در این گفتگو افزود: «آنکارا به دنبال حزب کارگران کردستان...

وب‌گاه گسترش

عسل اشتری کارشناس صنعت بیمه

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک مقام امنیتی ایران گفت: ما حال و روز رئیس موساد را درک می‌کنیم چون بازی آنها لو رفته است و بازی ما تازه آغاز شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مواضع شفاف مهران رجبی پیرامون حوادث اخیر به مذاق معاندان خوش نیامد و به تهدید و ارعاب وی پرداختند.

وب‌گاه عصر ایران

یکی از این چهره‌ها، مهران رجبی، بازیگر سینما و تلویزیون کشور بود که مواضع شفاف وی پیرامون حوادث اخیر به مذاق معاندان خوش نیامد و به تهدید و ارعاب وی پرداختند.

وب‌گاه مشرق نیوز

اعمال «دیکتاتوری مجازی» یکی از نمودهای برجسته در تحولات اخیر بوده‌است؛ رویکردی که در تناقض آشکار با شعار «زن‌، زندگی، آزادی» می‌کوشد با ایجاد فضای رعب و وحشت، نظرات مخالف و منتقد را خاموش کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سازمان هواشناسی با صدور هشدار سطح زرد هواشناسی نفوذ سامانه بارشی کشور از بارش باران، برف، وزش باد شدید و احتمال وقوع کولاک در 20 استان خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نماینده ویژه وزارت خارجه آمریکا در امور ایران، بار دیگر اعلام کرد که دستیابی به توافق در خصوص احیای برجام، در حال حاضر اولویت واشنگتن نیست.

وب‌گاه خبر آنلاین

یک پژوهشگر حقوق آب و محیط‌زیست در گفت‌وگو با خبرآنلاین می‌گوید: «جایگاه وزارت نیرو مبتنی بر حفاظت است و باید از دخل و تصرف به رودخانه جلوگیری کند اما چیزی که اکنون شاهدش هستیم، خلاف این است؛ وزارت نیرو از جایگاه حفاظتی به یک جایگاه مالکیتی تبدیل و عملاً در نقش یک متعرض ظاهر شده است که به حریم و بستر رودخانه‌ها تجاوز می‌کند.»

وب‌گاه خبر آنلاین

همشهری نوشت: هتاکی، تهدید و ارعاب برخی چهره‌های سینمایی کشور که با موج آشوب‌سازی‌ها همراه نشده بودند، ازنمودهای عملکرد دیکتاتورهای مجازی است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

برخی از افراد در پوشش سارق تلاش می کنند که نقاشی دیواری «بنکسی» در اوکراین را به سرقت ببرند.

خبرگزاری تسنیم

یک مقام امنیتی گفت: موساد می‌داند کدام سازمان، نیروهایشان در مالزی را به اطلاعات این کشور معرفی کرده است و مطلع هستند که افسران‌شان در دنیا چگونه و چرا آواره شده‌اند.

خبرگزاری دانا

حازم قاسم سخنگوی حماس در واکنش به حملات بامداد یکشنبه رژیم صهیونیستی به نوار غزه گفت که تروریسم و روش نازیسم هرگز نخواهد توانست که انقلاب شعله ور ملت ما را خاموش کند.

وب‌گاه 55 آنلاین

فرمانده سپاه تهران بزرگ افزایش روزافزون دشمنی آمریکایی‌ها با انقلاب اسلامی را نقطه قوت و افتخار آن دانست و گفت: دشمن می‌خواهد نقاط قوت ما را با اجرای عملیات روانی در ذهن مردم به نقاط ضعف خود تبدیل کند.