شنبه 15 اردیبهشت 1403

حوادث

حوادث

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دبیر کل سندیکای بیمه گفت: از زمان ریاست آقای اژه‌ای در قوه قضاییه اقدامات زیادی در حوزه بیمه صورت گرفت و تفاهم‌های زیادی امضا شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری از آغاز ثبت‌نام اینترنتی بیمه تکمیلی عمر و حادثه «صبا» برای بازنشستگان و وظیفه‌بگیران این صندوق از 13تا 25 آذر جاری خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

آل استروبل هنرپیشه آمریکایی و بازیگر نقش فیلیپ جرارد در مجموعه «توئین پیکس» دیوید لینچ در 83 سالگی درگذشت؛ بازیگری که دست خود را قطع کرد تا به تسخیر شیطان درنیاید.

وب‌گاه گسترش

مغازه در یک چشم به هم زدن در زیر آتش سوخت. این اتفاق برای صاحب مغازه حکم یک جشن جهنمی داشت.

خبرگزاری دانا

بارش برف صبح امروز و در اواسط آذر ماه شهرستان‌های پردیس، دماوند و فیروزکوه در استان تهران را سفیدپوش کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمود مرتضایی‌فرد اظهار کرد: طرح بیمه تکمیلی عمر و حادثه صبا که با مشارکت شرکت بیمه ملت ارائه می‌شود از جمله طرح‌های بیمه‌ای صندوق بازنشستگی کشوری است که برای تمامی بازنشستگان و وظیفه‌بگیران تحت پوشش این صندوق که خالص حقوق دریافتی آن‌ها بیش از 1.5 میلیون تومان باشد، قابل اجرا است. وی تصریح کرد: ثبت‌نام این طرح به صورت اینترنتی از طریق درگاه خدمات...

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: آل استروبل هنرپیشه آمریکایی و بازیگر نقش فیلیپ جرارد در مجموعه «توئین پیکس» دیوید لینچ در 83 سالگی درگذشت؛ بازیگری که دست خود را قطع کرد تا به تسخیر شیطان درنیاید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ثبت‌نام این بیمه تکمیلی بازنشستگان به صورت اینترنتی از طریق درگاه خدمات الکترونیک صندوق بازنشستگی و از روز یکشنبه 13 آذرماه به مدت دو هفته یعنی تا 25 آذرماه 1401 برای متقاضیان به صورت کاملا اختیاری انجام می‌شود

وب‌گاه گسترش

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری از آغاز ثبت‌نام اینترنتی بیمه تکمیلی عمر و حادثه «صبا» برای بازنشستگان و وظیفه‌بگیران این صندوق از 13تا 25 آذر جاری خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرید عمار گفت: به دنبال مرگ این دختر جوان، رسانه‌های معاند با سوءاستفاده از حادثه تلخ رخ‌داده در تلاش برای بهره‌برداری به نفع اهداف سودجویانه خود و ارتباط مرگ این دختر به ناآرامی‌های اخیر هستند.

خبرگزاری تسنیم

سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از بارش برف و باران در جاده‌های 13 استان کشور و ترافیک سنگین در محورهای برون‌شهری منتهی به تهران خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

مدیر کل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری از آغاز ثبت‌نام اینترنتی بیمه تکمیلی عمر و حادثه صبا برای بازنشستگان و وظیفه‌بگیران این صندوق از 13 تا 25 آذرماه جاری خبر داد.

وب‌گاه 55 آنلاین

رئیس مرکز اورژانس شهرستان سلماس گفت: امروز خانم 18 ساله اهل یکی از روستاهای اطراف شهرستان سلماس، با یک قبضه اسلحه شکاری اقدام به خودکشی کرد.

خبرگزاری ایرنا

شیراز - ایرنا - رئیس کل دادگستری استان فارس با اشاره به رسیدگی قاطعانه و قانونی دستگاه قضایی به پرونده اغتشاشگران حوادث اخیر، از تکمیل شدن و بررسی پرونده عاملان حادثه تروریستی حرم شاهچراغ (ع) خبر داد.