شنبه 29 اردیبهشت 1403

حوادث

حوادث

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سرهنگ پیمان کرمی اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره تصادف رخ به رخ بین 2 خودرو سمند و برلیانس در محدوده گچسر جاده کرج - چالوس، عوامل پلیس راه برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء با انتشار بیانیه‌ای به‌مناسبت پنجمین سالگرد شکست گروه تروریستی داعش، این پیروزی بزرگ را به شهدا، مجاهدان، مرجعیت و ملت عراق تبریک گفت. به گزارش کانال تلگرامی نجباء، در این بیانیه با مرور مراحل پروژه ویرانگر موسوم به خلافت داعش که از پشتیبانی مالی هنگفت و حمایت لجستیک خارجی برخوردار بود، آمده است: مردم رنج‌کشیده ما به...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

طی سفر تاریخی شی جین پینگ رئیس جمهور چین به پادشاهی سعودی که روز شنبه به پایان رسید، به رغم آن‌که شاهد گسترش همکاری‌های اقتصادی، انرژی و فناوری میان طرفین بودیم، غیبت توافقات دفاعی بین آن‌ها به شدت مشهود بود.

خبرگزاری تسنیم

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی در نامه‌ای به وزیر علوم مطرح کرد: متاسفانه بعضا مشاهده شده بی‌تدبیری های مسئولین دانشگاه شریف اتفاقاتی را در این دانشگاه رقم می زند که فضای آرام شده و به ثبات رسیده‌ی دیگر دانشگاه‌ها را نیز تحت تاثیر قرار می دهد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وزیر امور خارجه ترکیه از رایزنی دمشق و آنکارا برای بازگشت آوارگان سوری به وطنشان خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

گسترش روابط چین و عربستان بیش از آن که چالشی برای ما باشد، چالشی راهبردی برای سیطره بلا منازع آمریکاست. چین در حال ورود به جایی است که همواره حیاط خلوت، گاو شیرده آمریکا در منطقه محسوب می شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حمیدرضا جلائی پور گفت: جامعه ایران مدت‌ها است جامعه جنبشی است. در برابر چنین جامعه‌ای سازمان‌ها رویه‌های نهادی عمدتا با گشایش سیاسی و اداری باید پاسخ بدهند و اجازه دهند این مطالبات در آن بیان شود و تخلیه شود. متاسفانه هر چه جامعه جنبشی‌تر شده حکومت را بسته‌تر کرده اند و مطالبات جامعه تخلیه نشده و اینگونه خودش را در این 90 روز نشان داده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در شرایطی که ایالات متحده سفر شی به ریاض را با دقت دنبال می‌کرد، چین و عربستان سعودی در طول این سفر از توافقات دفاعی فاصله گرفتند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

روابط عمومی جمعیت هلال احمر در اطلاعیه ای اعلام کرد کرد که آگهی منتشر شده در فضای مجازی با موضوع «استخدام در جمعیت هلال احمر» جعلی است.

وب‌گاه 55 آنلاین

حمیدرضا جلایی پور: تقریبا 70 درصد مردم ایران در صحنه اعتراضات ساکت‌اند / حکومت بعد از سه ماه یک علامت مثبت به مردم نداده تا مردم یک مقدار امیدوار بشوند

خبرگزاری دانا

جنبش نجباء عراق با اشاره به اینکه حمایتهای جمهوری اسلامی ایران را در شکست داعش فراموش نخواهد کرد، گفت که مؤثرترین راه مقابله با اشغالگری، گزینه نظامی است و راه‌حل دیگری وجود ندارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرکل هواشناسی البرز با اشاره به قرار گرفتن استان در وضعیت هشدار سطح زرد گفت: در ارتفاعات و جاده‌های کوهستانی بارش‌های ساعتی و پراکنده برف و باران و نیز یخبندان پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه گسترش

نایب‌رییس انجمن داروسازان ایران درباره تاسیس داروخانه از سوی نهادهای دولتی و حمایتی همچون هلال احمر و گسترش داروخانه‌های دولتی در کشور، گفت: تجربه نشان داده که گردش مالی برخی داروخانه‌های دولتی معادل 200 تا 300 داروخانه خصوصی است؛ بنابراین متاسفانه فعالیت این ارگان‌ها در حوزه دارو به تدریج از حالت فوریتی و خدمت‌رسانی خارج شده و به بنگاه تجاری بدل می‌شوند.

خبرگزاری دانا

بیمه عمر یکی از زیر مجموعه های بیمه اشخاص به شمار می رود و از پوشش های اصلی آن می توان به مستمری دوران بازنشستگی و فوت بیمه گزار اشاره کرد. بیمه عمر به عنوان پشتوانه ای برای دوران بازنشستگی و از کارافتادگی می باشد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نصرت الله تاجیک گفت: دوران ایدئولوژیک بودن چینی ها و شاید دنیا گذشته است! همه در دنیایی که رو به فقر منابع بیشتر می رویم، در درجه اول دنبال سیر کردن مردم و سپس رفاه و توسعه آنها هستند. البته این به معنای حذف کامل ایدئولوژی در حکمرانی نیست، بلکه ایدئولوژی ای موفق است که بتواند راه حل معقول دهد که حکمرانی با کمترین هزینه و بیشترین بازده در جهت رضایتمندی مردم متحقق شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: گروه‌های تروریستی مانند منافقین در دهه 60، 12000 ترور را انجام دادند.