شنبه 15 اردیبهشت 1403

حوادث

حوادث

خبرگزاری ایرنا

شیراز - ایرنا - خانواده‌های شهدای حمله تروریستی چهارم آبان 1401 به حرم مطهر حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع) در آیینی به پاسداشت بزرگداشت چهلمین روز شهادت این شهدا تکریم شدند.

وب‌گاه مشرق نیوز

میزان آبگرفتگی یک جاده در منطقه Canelinha برزیل پس از وقوع سیل./ عکس: Reuters

وب‌گاه عصر ایران

"دیوید بارنیا" رییس موساد نسبت به احیای برجام هشدار داد و گفت این اقدام سالانه دهها میلیارد دلار اضافی به خزانه دولت ایران واریز خواهد کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: امروز در محور فولادشهر یک دستگاه مینی‌بوس مربوط به سرویس یکی از شرکت‌ها با یک دستگاه خودروی سواری وانت مزدا برخورد کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دانشگاه خوارزمی در پی بیماری و مسمومیت برخی از دانشجویان این دانشگاه گزارشی ارائه داد.

خبرگزاری دانا

وزیر امور خارجه ترکیه درباره روند عادی سازی روابط ترکیه با رژیم صهیونیستی گفت: تل‌آویو می‌داند که رویکرد و موضع ما در قبال فلسطین تغییر نخواهد کرد.

خبرگزاری دانا

فرضی گفت: فرونشست با بیابانی‌شدن عرصه‌ها توسعه پیدا می‌کند و علاوه بر کمبود بارندگی در البرز و تغییرات اقلیمی، برداشت بی‌رویه منابع آب هم بر آن اثر دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

دنیای اقتصاد نوشت: اجاره دوخوابه در فرمانیه ماهی 8 هزار تومان جنگ همواره به عنوان یکی از مهم‌ترین عوامل بحران های اقتصادی به حساب می‌آید و در ایجاد تنش‌های اقتصادی - در ابعاد مختلف اقتصادی - نقش چشم گیری دارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی که در جدیدترین سفر استانی خود از صبح روز جمعه یازدهم آذرماه عازم شهرستان اردستان از توابع استان اصفهان شده، در همایش بزرگداشت آیت الله شهید مدرس به برنامه‌های راهبردی دولت مردمی در حوزه فرهنگ و هنر اشاره کرد و گفت: دولت مردمی همواره در حوزه فرهنگ به دنبال آن است تا تمرکز و توجه به مقوله فرهنگ و هنر را...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از وزارت راه و شهرسازی؛ براساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارت، سامانه‌های ترددشمار و گشت‌های شعب راهداری سراسر کشور، در حال حاضر به‌استثنای محور‌های مسدود و ممنوع ذیلاَ ذکر شده، مابقی محور‌های مواصلاتی کشور باز و تردد در آن‌ها به روال عادی در جریان است. طی شبانه روز گذشته، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از 2441 ترددشمار فعال در محور‌های...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از رویترز، سه منبع گفتند سوریه با تلاش‌های روسیه برای میانجی‌گری به منظور تشکیل نشستی میان رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهور ترکیه و بشار اسد، رئیس‌جمهور سوریه مخالف است. روابط سوریه و ترکیه با گذشت بیش از یک دهه از آغاز جنگ داخلی سوریه همچنان متشنج است. دولت اردوغان از گروه‌های مخالف دولت سوریه حمایت می‌کند که سعی در سرنگونی رئیس جمهور بشار...

خبرگزاری مهر

براساس آخرین اطلاعات دریافتی از 2441 ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، نسبت به روز قبل 5 درصد افزایش را نشان می‌دهد.

وب‌گاه عصر ایران

بانک‌ها با تبلیغات خود سعی دارند به اهداف پیش‌بینی‌شده در راستای جذب منابع، سپرده‌ها و خدمات دست پیدا کنند. اما این درحالی است که پژوهش‌های صورت‌گرفته نشان می‌دهد در کشور ما در انتخاب بانک، «تبلیغات» کمترین سهم را در اختیار داشته و عموم مردم براساس شهرت به مناسب بودن خدمات، سابقه خدمت‌رسانی و اقتضای شغل دست به این کار می‌زنند. با این وجود از ابتدای سال 96 تا به‌حال مشخص شده که هزاران...

وب‌گاه خبر آنلاین

صبا به نقل از گاردین نوشت: یک گروه در کشور اوکراین سعی داشتند نقاشی دیواری بنکسی را از روی دیوار به سرقت ببرند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیر کل دفتر حفاظت و احیای تالاب‌ها گفت: در طی ماه‌های اخیر بخش عراقی تالاب آتش سوزی‌های گسترده اتفاق افتاد و پس از خاموش شدن مجدد شعله ور میشد که بخش زیادی از تالاب را خشک کرد.