جمعه 14 اردیبهشت 1403

حوادث

حوادث

خبرگزاری مهر

تایباد رئیس سازمان آتش نشانی تایباد گفت: انفجار یک واحد مسکونی در یکی از محلات این شهر، دو مصدوم برجای گذاشت.

خبرگزاری دانا

غیبی گفت: براثر واژگونی یک خودرو تیبا در جاده قدیم چغلوندی خرم آباد 6 نفر مصدوم شدند که توسط اورژانس به بیمارستان انتقال یافتند.

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان نوسازی شهر تهران با بیان اینکه تاکنون 43 درصد بافت فرسوده تهران نوسازی شده است، گفت: در مناطق 17 و 18؛ 6 هزار پلاک وجود دارد که نوسازی آن‌ها مشروط به یک نامه از وزارت راه است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مقامات عالی ایران باید بدانند که استفاده از زور علیه اسراییل و اسراییلی ها چه مستقیما از سوی ایران و چه از طریق نیروهای نیابتی آن، با پاسخی دردناک علیه بازیگران مسئول در ایران مواجه خواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز قیمت فروش دلار آمریکا در صرافی بانک ملی ایران 33,567 (سی و سه هزار و پانصد و شصت و هفت تومان) اعلام شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصاد نیوز نوشت: ربع سکه به عنوان نماینده تقاضای خرد نشان می دهد ربع سکه در این هفته بازدهی 10 درصدی را کسب کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سناتورهای آمریکایی در نامه‌ای خطاب به سفیر چین نوشتند که کنگره آمریکا از نزدیک تظاهرات صلح آمیز در چین را رصد می‌کند و هشدار می‌دهد که حزب کمونیست چین نباید خشونت اعمال شده در جریان قتل عامل 1989 میدان تیان آمن من را تکرار کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رییس سازمان جاسوسی اسراییل (موساد) تهدید کرد، اگر رژیم تل آویو به طور مستقیم یا از طریق نیروهای نیابتی ایران مورد حمله واقع شود، اسراییل مجازات آمران و عاملان را در خاک ایران انجام خواهد داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مدیرعامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام از اجرای تفاهم‌نامه بیمه حوادث 500 هزار خانه روستایی در 8 استان خبر داد. محمد ترکمانه با بیان این مطلب و با تاکید بر در دستور کار بودن بیمه حوادث خانه‌های روستایی تمامی استان‌های کشور گفت: از ابتدای سال جاری 500 هزار خانه روستایی در استان‌های هرمزگان، خوزستان، کردستان، کرمان، یزد، گیلان و زنجان و چهارمحال...

وب‌گاه عصر ایران

ما به فرهنگ بسیجی می‌بالیم و مباهات می‌کنیم که در جامعه ما چنین فرهنگی وجود دارد. سبک زندگی، رویکرد و فرهنگ بسیج از مرزهای ایران نیز فراتر رفته و آثار آن را در نقاط مختلف جهان می‌بینیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

جنگ همواره به عنوان یکی از مهم‌ترین عوامل بحران های اقتصادی به حساب می‌آید و در ایجاد تنش‌های اقتصادی - در ابعاد مختلف اقتصادی - نقش چشم گیری دارد.

وب‌گاه الف

انجمن دفاع از قربانیان تروریسم در بیانیه‌ای نوشت: تروریست‌ها بار دیگر ده‌ها دانش‌آموز را در حال فراگیری علم به خاک و خون کشید.

وب‌گاه عصر ایران

برقراری سفر رئیس جمهور به استان کردستان را سفری راهبردی و خنثی کننده توطئه دشمنان خواند و افزود: رسانه های معاندی همچون بی بی سی و ایران اینترنشنال از این سفر بسیار عصبانی شدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رییس سازمان جاسوسی اسراییل (موساد) تهدید کرد، اگر رژیم تل آویو به طور مستقیم یا از طریق نیروهای نیابتی ایران مورد حمله واقع شود، اسراییل مجازات آمران و عاملان را در خاک ایران انجام خواهد داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - انجمن دفاع از قربانیان تروریسم در بیانیه‌ای نوشت: تروریست‌ها بار دیگر ده ها دانش‌آموز را در حال فراگیری علم به خاک و خون کشید.