شنبه 29 اردیبهشت 1403

حوادث

حوادث

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در 12 ایستگاه تهران کیفیت هوا در وضعیت قرمز یعنی ناسالم برای همه گروه‌ها قرار دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

چین و اعضای شورای همکاری خلیج فارس در بیانیه ای مشترک از «ابتکار و تلاش» امارات در ماجرای جزایر سه گانه ایرانی حمایت کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس مرکز اورژانس تهران اعلام کرد که سه دستگاه اتوبوس آمبولانس اورژانس در میدان آزادی، میدان شهرری و میدان تجریش مستقر هستند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، 3 اتحادیه بزرگ دانشجویی کشور طی نامه‌ای از اعضای کمیسیون مقام زن سازمان ملل متحد دعوت کردند تا با حضور در ایران و جمع‌های مردمی و دانشجویی با واقعیت‌های کشورمان روبرو شوند. متن این نامه به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم خطاب به اعضای کمیسیون مقام زن سازمان ملل متحد نهاد‌ها و سازمان‌های بین المللی ظرفیت بالقوه‌ای در حل مشکلات دارند. بستر...

خبرگزاری دانا

علی اکبر آقایی گفت: عدم همخوانی ورودی آب شیرین با جمعیت شهر و همینطور فرسودگی خطوط از جمله علل کمبود آب شرب در شهر چابهار است.

خبرگزاری تسنیم

معاون مالی و سرمایه انسانی صندوق ذخیره فرهنگیان از اجرایی شدن طرح بیمه‌ای به منظور پرداخت مستمری به فرهنگیان بازنشسته عضو صندوق خبر داد و گفت: مزایای این طرح شامل مستمری مادام‌العمر، پوشش فوت و... است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مهندس حمید باقرنژاد از واریز 2008 میلیارد ریال به حساب اعضای صندوق ذخیره فرهنگیان که از دوم مهر تا اول آبان 1401 به افتخار بازنشستگی نائل آمده‌اند، خبر داد و گفت: این مبلغ شامل واریزی عضو، واریزی تعهد دولت و سود ناشی از فعالیت‌های اقتصادی موسسه است که به حساب 6 هزار و 395 نفر از فرهنگیانی که عضو این صندوق بوده‌اند، واریز شده است. وی افزود: سود...

وب‌گاه عرشه آنلاین

نخست‌وزیر عراق، امروز (شنبه، 10 دسامبر) به مناسبت سالگرد پیروزی بر داعش، طی پستی در توئیتر نوشت که دهم دسامبر به عنوان سمبلی عراقی در شجاعت و فداکاری باقی خواهد ماند.

وب‌گاه گسترش

رئیس مرکز اورژانس تهران گفت: با توجه به میزان آلودگی هوای شهر تهران، ناوگان مرکز اورژانس تهران در میادین اصلی شهر مستقر شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

شاید برگزارکنندگان مراسم روز دانشجو در دانشگاه شریف، تصور می‌کردند که باید کسی را بیاورند که بتواند از پس فضای سنگین و احتمالا از دست رفته‌ی دانشگاه بر بیاید و کنایه‌ها را با تکه‌پرانی و تندی‌ها را با حاضرجوابی پاسخ بگوید. برگزارکنندگان چندان اشتباه نکرده بودند و بیراهه نرفته بودند، زاکانی در آن مراسم روز دانشجو به اصل‌اش بازگشته بود، به کارکرد اصلی‌اش، به همان چیزی که او را تا اینجا...

خبرگزاری دانا

رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: قرار شده "تنخواه سوخت" برای رانندگان کامیون مشخص شود تا مشکل آنها رفع شود، البته پس از انجام بررسی‌های کارشناسی جدول قواعد تعیین سوخت ناوگان بازنگری شده که جدول جدید سوخت اعلام خواهد شد.

خبرگزاری دانا

منصوری زاده، سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری یزد گفت: به علت تردد زیاد اشخاص و اتومبیل ها در سطح شهر تلاش ما بر این است که از سموم شیمیایی برای آفت کشی درختان استفاده نکنیم.

خبرگزاری دانا

مخلص الائمه گفت: مسئله سیمای فرهنگی شهرهای استان مرکزی نیاز به یک پژوهش جدی دارد و شورای فرهنگ عمومی استان در حال برنامه‌ریزی برای انجام یک طرح پژوهشی و کاربردی هست که امیدواریم اقدامات اثرگذار انجام شود.