شنبه 15 اردیبهشت 1403

حوادث

حوادث

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: شورای امنیت کشور اعلام کرد بررسی های مراجع ذی ربط نشان می دهد: در نتیجه مجموع آشوبگریهای یاد شده تاکنون بالغ بر 200 نفر جان خود را از دست داده اند که می توان آنها را به اقسام: شهدای امنیت، شهدای مردمی در اقدامات تروریستی، افراد بی گناه قربانی پروژه کشته سازی گروهکها، مردم بیگناهی که در شرایط بهمریختگی امنیتی جان باختهاند، اغتشاشگران و نیز عناصر ضدانقلاب مسلح عضو گروهکهای...

خبرگزاری دانا

شورای امنیت کشوردرباره وقایع اخیر بیانیه‌ای را منتشر کرد و در آن تاکید کرد: اقتدار ملی در جمهوری اسلامی ایران بر مشارکت حداکثری مردم در نظام مردم سالاری دینی استوار می‌باشد، به همین جهت نیز نقطه تمرکز دشمن: مردم و ولایت فقیه است.

وب‌گاه عصر ایران

لازم به تاکید است که: تداوم این رویکرد ایجابی و اصلاحی، به دور از هرگونه فشار و سهم خواهی سیاسی، اراده قطعی نظام جمهوری اسلامی ایران در مدیریت وضعیت قومی - مذهبی نقاط مختلف کشور می باشد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شورای امنیت کشور اعلام کرد: در نتیجه مجموع آشوبگری های یاد شده تاکنون بالغ بر 200 نفر جان خود را از دست داده اند که می توان آنها را به اقسام: شهدای امنیت، شهدای مردمی در اقدامات تروریستی، افراد بی گناه قربانی پروژه کشته سازی گروهکها، مردم بیگناهی که در شرایط بهمریختگی امنیتی جان باختهاند، اغتشاشگران و نیز عناصر ضدانقلاب مسلح عضو گروهکهای تجزیه طلب، تفکیک نمود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شورای امنیت کشور با صدور بیانیه ای نسبت به رخدادهای اخیر توضیحاتی ارائه کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

شورای امنیت کشور با صدور بیانیه ای نسبت به رخدادهای اخیر توضیحاتی ارائه کرد.

خبرگزاری تسنیم

شورای امنیت کشور با صدور بیانیه‌ای نسبت به رخدادهای اخیر توضیحاتی ارائه کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شورای امنیت کشور با صدور بیانیه‌ای نسبت به رخداد‌های اخیر توضیحاتی ارائه کرد.

خبرگزاری مهر

شورای امنیت کشور با صدور بیانیه ای نسبت به رخدادهای اخیر توضیحاتی ارائه کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

- شورای امنیت کشور با صدور بیانیه ای نسبت به رخدادهای اخیر توضیحاتی ارائه کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دمشق بر این باور است که «دلیلی برای دادن امتیاز به اردوغان در آستانه انتخابات نیست و پیش از انتخابات، از روابط خبری نخواهد بود».

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس سازمان آتش نشانی تایباد ادامه داد: در تحقیقات اولیه مشخص شد نشت گاز یکی از وسایل گازسوز آشپزخانه و رسیدن اکسیژن به آن، منجر به انفجار این واحد مسکونی شده و صدای انفجار تا شعاع یک کیلومتری احساس شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

خبرگزاری مهر

مدیرعامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام از اجرای تفاهم‌نامه بیمه حوادث 500 هزار خانه روستایی در 8 استان خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، شورای امنیت کشور با صدور بیانیه‌ای نسبت به رخداد‌های اخیر توضیحاتی ارائه کرد. متن بیانیه شورای امنیت کشور به شرح زیر است: شورای امنیت کشور با توجه به آغاز و تداوم اغتشاشات که نشاندهنده یک جنگ ترکیبی علیه جمهوری اسلامی ایران با هدف تضعیف همبستگی ملی و به عقب راندن پیشرفت کشور بوده و اساسا مطالبات واقعی مردم را به انحراف میکشاند؛ بنا به خواست عمومی...