سه‌شنبه 17 مهر 1403

حوزه علمیه

حوزه علمیه

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، دومین روز وبینار کنفرانس وحدت با حضور تنی چند از علمای جهان اسلام برگزار شد. در نوبت دوم این نشست محمد اوقرون استاد دانشگاه ترکیه تأکید کرد: مسأله وحدت هرگز نباید از دستور کار مسلمانان خارج شود، زیرا یک دستور دینی است و از سوی دیگر، حتی اگر این موضوع حساسیت اسلامی هم نباشد، هر فردی که در این جغرافیا زندگی می‌کند، باید عادلانه و شرافتمندانه از...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور در سفر به اصفهان با حضرت آیت‌الله حسین مظاهری از مراجع تقلید و رئیس حوزه علمیه اصفهان دیدار و گفت‌گو کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: امام جمعه اردبیل گفت: رؤسای جمهور آمریکا در کاخ سفید به طرف سفارت اسرائیل نماز می‌خوانند بوش خودش به این مطلب تصریح کرد آنها مدیون آیپک هستند و برای آنها ملامتی نیست چون مدیون هستند اما نام یک مسلمان از اسلام گرفته شده است یا باید این اسم برداشته شود و یا باید به اقتضای آن عمل شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

مبلغ نوشت: علامه میفرمودند: به جانم قسم، همانا کسی که فهم آنچه که در تمهید القواعد و شرح قیصری بر فصوص‌الحکم و مصباح‌الانس و اشارات و شفا و اسفار و فتوحات مکیه هست روزی او نشده است، فهم تفسیر انفسی از آیات قرآنی و جوامع روایه نیز روزی او نمی‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

صدا و سیما نوشت: اولین باشگاه پینت بال در میان حوزه علمیه با نام «تکاور» در شهرستان بهار استان همدان افتتاح شد.

وب‌گاه گسترش

اولین باشگاه پینت بال در میان حوزه علمیه با نام «تکاور» در شهرستان بهار استان همدان با هدف «تخلیه هیجانات طلاب» افتتاح شد. اولین باشگاه پینت بال در میان حوزه علمیه با نام «تکاور» در شهرستان بهار استان همدان افتتاح شد. اولین باشگاه پینت بال در میان حوزه علمیه با نام «تکاور» امروز افتتاح شد. این باشگاه پینت بال در حوزه علمیه آیت الله بهاری در شهرستان بهار استان همدان افتتاح شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز در گفتگو با خبر فوری گفت: اصولگرایان نباید خامی و غفلت کنند، آنها باید دست از رقابت درون جناحی بردارند، چون ممکن است در دقیقه نود، اصلاح طلبان وارد گود شده و لیست بدهند.

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه مشرق نیوز

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی گفت: مراسم افتتاحیه سی و هفتمین کنفرانس وحدت اسلامی 9 مهرماه با حضور و سخنرانی آیت‌الله رئیسی برگزار و همچنین ملاقات‌هایی با مقامات نظام جمهوری اسلامی نیز در طول کنفرانس وحدت اسلامی صورت می‌گیرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

نشانه ها و برخی خبرها حکایت از آن دارد که موج خالص سازی در دانشگاه ها هرچند سیاسی است اما ارتباط چندانی با اعتراضات بعد از فوت مهسا امینی ندارد و دستور خالص سازی از مهرماه سال 1400 صادر شده بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: در نشست حسینی‌بوشهری رئیس جامعه مدرسین حوزه عملیه با رئیس جمهور بر لزوم حل مشکل ته‌لنجی مردم ساحل‌نشین استان بوشهر تأکید شد.