سه‌شنبه 17 مهر 1403

حوزه علمیه

حوزه علمیه

وب‌گاه فرارو

در نشست آیت‌الله حسینی‌بوشهری رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه با رئیس‌جمهور بر لزوم حل مشکل ته‌لنجی مردم ساحل‌نشین استان بوشهر تأکید شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه خبر آنلاین

خبرگزاری ایرنا مصاحبه ای با عضو هیات‌رئیسه مجلس خبرگان رهبری انجام داده و درباره نقش نظارتی مجلس خبرگان رهبری شفاف سازی کرده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

عضو هیأت رئیسه مجلس خبرگان رهبری از تشکیل یک هیأت 3 نفره در دبیرخانه خبرگان با هدف اجرایی‌کردن فرمایشات رهبر انقلاب درباره 2 انتخابات پیش‌رو خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: زنان عالِم ما تضاد نمای خانه داری یا علم آموزی را شکستند و نشان دادند در عین رسیدگی به احوال و امور خانواده می‌توان با حفظ عفت و حیا به درجات بالای علمی رسید.

وب‌گاه خبر آنلاین

مبلغ نوشت: منطقه‌ای از طرف شارع مسکوت و مبهم گذاشته شده است ولی بسیاری از فقها به هر دلیل ازجمله جهت پاسخگویی به دین‌داران، به آن حوزه‌ها ورود کرده و تلاش نمودند با تکلف از طرف شارع در آن مناطق اظهارنظر کنند درحالی‌که شواهد قرانی، حدیثی و... بر این نکته مهم دلالت دارد که هر موضوع و هر واقعه‌ای دارای حکم فقهی نیست.

خبرگزاری تسنیم

شورای عالی سینما امسال چند تصمیم راهبردی گرفته و مصوبات این شورا موید آن است که دولت سیزدهم تمام قد در کنار سینماگران ایستاده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با جمعی از فضلای حوزه علمیه مشکات دیدار و گفت‌وگو کرد.

وب‌گاه منیبان

رئیس‌جمهور دولت‌های یازدهم و دوازدهم، در پیامی درگذشت آیت‌الله غلامرضا صلواتی از اساتید برجسته حوزه علمیه قم را تسلیت گفت. به گزارش منیبان، متن پیام حسن روحانی به شرح زیر است: انالله و انا الیه راجعون

وب‌گاه عرشه آنلاین

سید محمدعلی ایازی عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم گفت: ما نباید بگذاریم که مسأله حجاب شکل سیاسی پیدا بکند و یا کسانی این را بابی برای اعتراض کردن به حکومت نشان بدهند. بگذاریم حجاب به همان امر دینی خودش باقی بماند. قهرا وقتی مسأله دینی می‌ماند، باید حق انتخاب و اختیار را به افراد به رسمیت بشناسیم. سید محمدعلی ایازی عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم گفت: ما نباید بگذاریم که...

وب‌گاه عصر ایران

مدرس حوزه علمیه که از سلب امکان تدریس دروس رسمی خبر داده بود اطلاع یافته مشکل حل شده و همین را اطلاع رسانی کرده است

وب‌گاه مشرق نیوز

خبرگزاری ایرنا

یزد - ایرنا - استاندار یزد در پیامی رحلت آیت الله سید جلیل صدر طباطبایی نماینده مردم یزد در دوره دوم مجلس شورای اسلامی و از اساتید حوزه علمیه را تسلیت گفت. بدلیل عارضه بیماری

خبرگزاری مهر

قم - مرجع تقلید شیعیان گفت: آیت الله صلواتی شخصیت علمی و اخلاقی در محضر عالمان و فقهاء بنام در اراک و قم پرورش یافته و وجود او در حوزه قم خصوصاً درجمع شاگردان و علاقه‌مندان منشأ خیر و برکت بود.