پنج‌شنبه 19 مهر 1403

حوزه علمیه

حوزه علمیه

وب‌گاه الف

صدای رگبار مسلسل در اولین روز پاییز 1377 فضای پر ازدحام بازار بزرگ تهران را شکافت و تا حجره‌داران به خودشان بیایند، گلوله‌ها بدن سید و دو شاگردش را غرق خون کرد. تروریست‌های منافق یک روز بعد خبر جنایت‌شان را در نیکوزیا پایتخت قبرس تایید کردند و سه روز بعد، هویت تروریست دستگیر شده توسط یک نیروی امنیتی اعلام شد: «علی‌اصغر غضنفرنژاد» با نام مستعار «سیاوش» 21 ساله.

وب‌گاه خبر آنلاین

امروز در صحن علنی مجلس سید عباس صالحی توانست رای اعتماد نمایندگان را کسب کرده و از 288 رای مواخذه 272 رای را از آن خود کند.

خبرگزاری مهر

تناقض قانون پیشگیری و مقابله با تقلب و آیین‌نامه آن باعث ایجاد نهادهایی موازی شد که عملکرد ضعیف در همانندجویی برای مقابله با سوءرفتارهای علمی و عدم یکپارچگی داده‌های علمی را به دنبال داشت.

وب‌گاه فرارو

سخنگوی فراجا اعلام کرد که مشمولین غیرغایب سربازی تنها یک بار در سال می‌توانند بدون سپردن وثیقه و برای زیارت اربعین از کشور خارج شوند.

خبرگزاری مهر

کتاب «ذکر در قرآن، روایات و ادبیات عرفانی» نوشته سیدسلمان صفوی توسط انتشارات سلمان آزاده و آکادمی مطالعات ایرانی لندن منتشر و راهی بازار نشر شد.

خبرگزاری مهر

دبیرکل نهاد کتابخانه‌ها گفت: امسال یک کسری بودجه حدوداً 500 میلیارد تومانی داریم که اگر جبران شود، بخشی از مسائل و مشکلات اداره کتابخانه‌های عمومی برطرف می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، گردهمایی ائمه جمعه و جماعات استان تهران به مناسبت روز جهانی مسجد، صبح امروز - سه شنبه 30 مرداد 1403- با حضور شهردار تهران در مجتمع آدینه شهر تهران برگزار شد. علیرضا زاکانی شهردار تهران در این گردهمایی اظهار کرد: امروز 35 ماه و 19 روز است که در شهرداری هستیم، وقتی وارد شهرداری شدیم با یک شهر و شهروندان و مدیریت شهری مواجه بودیم که شرایطی داشت؛ شهر...

خبرگزاری میزان

«طریق‌العلماء» یا «طریق‌الفرات» نام مسیر قدیمی زائران پیاده کوفه به کربلاست که از کنار رود فرات و نخلستان می‌گذرد. در گذشته با توجه به محدودیت‌های ظالمانه رژیم بعث و ممنوعیت پیاده‌روی اربعین و زیارت حرم اباعبدالله الحسین (ع)، این مسیر تنها راه امن، جهت وصول به کربلا به حساب می‌آمد که علما و طلاب حوزه علمیه نجف اشرف و برخی مردم از بین باغ‌ها و کنار شط فرات به سمت کربلا حرکت می‌کردند...

وب‌گاه خبر آنلاین

شیخ محمد علی امینی گفت: چیزی که باعث شد دل‌ها به سمت شما معطوف شود، صداقت و شجاعت شما است و اینکه به همه ملت به یک چشم نگاه می‌کنید و به همه احترام قائل هستید. لذا مردم به شما اعتماد کردند، امیدواریم قول‌هایی که دادید عملی شود و ما هم از شما حمایت می‌کنیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

فرزند سید ابراهیم رئیسی در اختتامیه نشست های علمی «ملت ابراهیم» اداره فقیهانه امور در آستان قدس، قوه قضائیه و دولت را از ویژگی های شخصیتی سید ابراهیم رئیسی دانست و از حوزه های علمیه خواست تا به فقه حکومتی توجه ویژه ای داشته باشند.

وب‌گاه خبر آنلاین

نماینده مجلس خبرگان با بیان اینکه دولت سید ابراهیم رئیسی در معرض تحریف و تخریب قرار گرفته، از لزوم ایجاد نهضت روایتگری دولت به طور مستمر و بدون تقابل با دولت جدید سخن گفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دختر شهید رییسی گفت: آیت الله رییسی چه در زمانی که رییس قوه قضاییه و چه در زمانی که رییس قوه مجریه بود، امورات حکومت را فقیهانه دنبال می کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دختر شهید رییسی گفت: آیت الله رییسی چه در زمانی که رییس قوه قضاییه و چه در زمانی که رییس قوه مجریه بود، امورات حکومت را فقیهانه دنبال می کرد.

خبرگزاری تسنیم

دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور گفت: طبق برنامه‌ریزی‌ها از هر استان یک کاروان خودرویی به عزیزانی که قصد عزیمت با خودروی شخصی دارند، اختصاص داده شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان