پنج‌شنبه 19 مهر 1403

حوزه علمیه

حوزه علمیه

وب‌گاه مشرق نیوز

امام صدر در چارچوب برنامه‌ای میان مدت دهها مؤسسه فرهنگی و آموزش حرفه‌ای را راه‌اندازی نمود، که حاصل آن کسب اشتغال و خودکفایی اقتصادی هزاران خانواده بی‌بضاعت و کاهش بی‌سوادی بود.

خبرگزاری تسنیم

اسلام، قرآن و اهل بیت هیچ مخالفتی با علم ندارند، بلکه تأکید می‌کنند که علم باید در چهارچوب نقشه‌ای که خداوند تعیین کرده است، به کار رود اما در غرب عمداً علم به جای خدا قرار داده شد و تصمیمات خداوند کنار گذاشته شد تا انسان را از خدا و انبیا جدا کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه نیروهای مسلح کشور خار چشمان دشمنان هستند، افزود: نیروی پدافند هوایی و هوا فضای سپاه تمامی توطئه های دشمنان را خنثی کرده اند و بر اساس تدابیر و متناسب با آن پاسخ داده اند.

وب‌گاه خبر آنلاین

محمد صادق جوادی حصار در یادداشتی نوشت: هم دولت، هم نظام و هم نزدیکان به هر دو جریان برای همدلی وفاق در پی جبران گذشته بر آمده و مشکلات گذشته را به امید یک آینده روشن فراموش کنند. این مهم با نزدیک‌تر شدن دل‌ها به هم و رفع موانع شکل می‌گیرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

استاد حوزه علمیه قم گفت: بنده هیچ اعتقادی به حجاب اجباری ندارم و آن را مفید هم نمی‌دانم. مسأله حجاب یک مقوله‌ای فرهنگی است؛ در عین حالی که کار علمی، فرهنگی، تبیین و روشنگری درباره آن باید باشد، اختیار و آزادی به عنوان حق انسان‌ها هم باید در نظر گرفته شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

شهدای 8 تیرماه سال 1360 در حیات سیاسی خود نه‌تنها بنا بر مصلحت‌اندیشی‌های آن‌زمان، دست از مبارزه با انحراف سیاسی داخلی و مقابله با توطئه‌انگیزی‌های خارجی برنداشتند، بلکه در مسیر تحقق دولت اسلامی و تقویت بنای جمهوری اسلامی، از هیچ تلاشی برای خدمت خالصانه به مردم شریف کشورمان دریغ نکردند، تا این‌که توسط مدعیان حمایت از خلق به شهادت رسیدند.

وب‌گاه گسترش

نتیجه نهایی آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1403 در وب‌سایت سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور منتشر شد. پذیرفته‌شدگان از تاریخ 13 شهریور می‌توانند برای ثبت‌نام در دانشگاه‌ها اقدام نمایند.

خبرگزاری مهر

ضوابط و شرایط آموزشی برنامه‌های جاری سطوح عالی و خارج حوزه علمیه قم در سال تحصیلی 1404- 1403 اعلام شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم می‌گوید: باید همه‌مان دست‌به‌دست هم بدهیم و تندروی‌ها را کنار بگذاریم؛ چه این‌طرف و چه آن‌طرف، فرقی هم نمی‌کند. ما از تندروی‌ها خیری ندیدیم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1403 در این لینک https://register 1.sanjesh.org/nrgarshad 403 قابل دسترسی است. نکات مهم: 1- متقاضیانی که هم در ردیف پذیرفته‌شدگان یکی از دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی و هم در ردیف پذیرفته‌شدگان دانشگاه آزاد اسلامی قرار می‌گیرند توجه داشته باشند که منحصراً می‌توانند در یکی از کدرشته‌محل‌های...

خبرگزاری دانشجو

تغییر اولویت‌های جامعه ایران از پرداختن به مسائل معیشتی و اقتصادی به تشکیل دولتی که تمرکز اصلی آن رفع حصر سران فتنه باشد، یا حتی بدتر، رفع حصر به عنوان شرطی برای تحقق وفاق ملی، یک خطای استراتژیک خواهد بود.

خبرگزاری مهر

نتیجه نهایی آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1403 در سایت سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور اعلام شد و پذیرفته‌شدگان می توانند از 13 شهریور برای ثبت نام در دانشگاه ها اقدام کنند.

خبرگزاری مهر

معاون آموزش حوزه علمیه قم از آمادگی و میزبانی 50 مدرسه علمیه ویژه ورودی‌های جدید سطح یک در استان قم خبر داد.

خبرگزاری مهر

مدرسه تابستانه «مهارت و پژوهش» در حوزه علمیه خواهران استان قم برگزار شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فعال اصلاح طلب با انتشار توئیتی از پزشکیان خواست تا برای رفع حصر از محصوران اقدام کند.

وب‌گاه الف

مراسم پیاده روی کربلا در روز اربعین، از دیرباز در میان محبان اهل بیت اهمیت بسزایی داشته و علما و مراجع نیز همگام با مردم عراق و دیگر سرزمین‌های اسلامی در این مراسم معنوی شرکت می‌کنند.