جمعه 28 اردیبهشت 1403

حوزه علمیه

حوزه علمیه

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کاظم صدیقی با اشاره به اینکه در تاسیس موسسه غفلتی صورت گرفت که این غلفت از ناحیه من بود، نباید اعتماد می‌کردم، اظهار کرد: از اعضای موسسه آگاهی نداشتم و از وقوع غفلت در محضر خداوند استغفار می‌کنم و از مردم با همه وجودم عذرخواهی می‌کنم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

آیت‌الله صدیقی با تاکید بر اینکه اموال حوزه با تاسیس موسسه جابجا نشده است، بیان کرد: موسسه منحل شد و ملک مزبور رسما به حوزه منتقل شده و به ثبت رسمی رسیده است و در افراد تغییراتی ایجاد شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

آیت‌الله صدیقی درباره زمین حوزه علمیه توضیحاتی را بیان کرد و از مردم عذرخواهی کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

امام جمعه موقت تهران، در ویدئویی جدید درباره ماجرای حوزه علمیه ازگل از مردم عذرخواهی کرده است.

خبرگزاری میزان

آیت‌الله کاظم صدیقی به بیان توضیحاتی درباره تاسیس موسسه حوزه علمیه امام خمینی (ره) و موضوعات مرتبط با آن پرداخت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

توضیحات کاظم صدیقی درخصوص غفلت صورت گرفته در تاسیس موسسه‌ای در ماجرای ازگل / از خدا استغفار و از مردم عذرخواهی می‌کنم / توقع دارم به تخلف احتمالی آشنا و غیرآشنا رسیدگی شود صحبت‌های بسیار مهم کاظم صدیقی در رابطه با انحلال موسسه، سند زدن ملک مورد مناقشه به نام حوزه، ایجاد تغییرات در نفرات حوزه و ماجرای اعتماد و غفلتی که در این مورد شده بود آیت الله کاظم صدیقی: حوزه عملیه امام خمینی (ره)...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، همزمان با آغاز شب‌های قدر و در آستانه شهادت مولی الموحدین امام علی علیه السلام، هیئت‌ها و حسینیه‌های سراسر کشور مراسم احیا و عزاداری برگزار می‌کنند. برنامه بخشی از هیئت‌های فعال استان تهران به شرح زیر است: **مسجد ارک مناجات خوان: منصور ارضی زمان: شب‌های قدر ساعت 24 آدرس: خیابان 15 خرداد ** حسینیه همدانی‌ها سخنران: حجت‌الاسلام حسین انصاریان زمان: شب‌های...

خبرگزاری تسنیم

مراسم احیای شب‌های قدر و عزاداری شهادت امام علی (ع) اعلام شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

اماکن متبرکه، هیأت‌ها و مساجد کشور همزمان با شب‌های قدر مجالس احیا و مناجات برپا می‌کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نام کاظم صدیقی از میان سخنرانان شب‌های احیاء مسجد دانشگاه امام صادق حذف شد کاظم صدیقی از سخنرانان شب قدر دانشگاه امام صادق (ع) حذف شد. دانشگاه امام صادق از حذف کاظم صدیقی برای حضور در مراسم شب قدر این دانشگاه، خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

کاظم صدیقی از جمله چهره‌های نزدیک به دولت به شمار می‌آید که پس از روی کار آمدن ابراهیم رئیسی، اختیارات زیادی بعنوان دبیر ستاد امر به معروف پیدا کرد.

وب‌گاه عصر ایران

این دومین سخنرانی صدیقی امام جمعه موقت تهران و مدیر حوزه علمیه امام خمینی پس از جنجال اخیر است.

وب‌گاه خبر آنلاین

یک استاد دانشگاه با انتشار توئیتی به حواشی ماجرای کاظم صدیقی و پسرانش واکنش نشان داد.

وب‌گاه عصر ایران

اول می روند اجازه می گیرند، یک تأسیساتی در انتهای یک زمین درست می کنند؛ بعد که انتهای زمین مال آنها شد، همه‌ی سطح زمین به‌طور طبیعی قابل نقل‌وانتقال خواهد شد... اینها را باید جرم دانست در قانون و این کسانی که این کارها را می کنند تعقیب قضائی کرد. صِرف اینکه بروند قلع بنا بکنند، کافی نیست؛ که آن را هم متأسفانه در مواردی نمی کنند، کوتاهی می کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

یکی از معاونان پیشین وزیر کار گفت که کاظم صدیقی او را در فرودگاه مشهد دیده و ابراز تمایل کرده که ملکی در جوار باغ که متعلق به بهزیستی بوده هم به مدرسه علمیه تحت تولیت او منضم و ملحق شود.