پنج‌شنبه 19 مهر 1403

حوزه علمیه

حوزه علمیه

خبرگزاری مهر

قم - مراسم شروع سال تحصیلی حوزه‌های علمیه و اجلاسیه اساتید حوزه علمیه قم در سالن همایش مدرسه عالی دارالشفاء قم آغاز شد.

خبرگزاری مهر

مدیر حوزه‌های علمیه گفت: تعدادی از اساتید در هر مدرسه به صورت تمام وقت و غیر اداری برای امور آموزش، پژوهش، تهذیب و... با حفظ هویت حوزوی فعالیت خواهند داشت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

میثم مطیعی مداح معروف درباره سفرش به تایلند و حواشی پیش آمده درباره هزینه این سفر، توضیحاتی ارائه کرد. به گزارش عرشه آنلاین؛ میثم‌مطیعی درباره سفرش به تایلند توضیح داد و نوشت: این سفر با بودجه دولتی نیست؛ شیعیان بومی برایم بلیت گرفتند.

وب‌گاه خبر آنلاین

یک استاد حوزه علمیه قم گفت: متأسفانه تقریباً همه چیز کشور ما سیاسی شده است و حتی در علم، دانش، تفکر و فلسفه هم خط‌کشی‌های سیاسی و گروهی را انجام می‌دهند. علت آن همین دکان‌داری است؛ یعنی بیاییم حرف‌های به اصطلاح علمی را به نفع سیاست و قدرت تفسیر کنیم و این خط‌کشی‌ها را انجام دهیم تا بگوییم ما هم حرف علمی داریم! در حالی که حوزه‌ی علم و فلسفه و تفکر، قواعد و میزان‌های خود را دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

به گفته سروش محلاتی، دلیل محرومیت این است که کسانی که باید حقوق محرومان را بدهند، نمی‌دهند و مهمتر از آن، فساد نظام اجتماعی و اقتصادی است. به گفته سروش محلاتی، دلیل محرومیت این است که کسانی که باید حقوق محرومان را بدهند، نمی‌دهند و مهمتر از آن، فساد نظام اجتماعی و اقتصادی است. به گزارش عرشه آنلاین؛ سروش محلاتی: «در مشهد کمی آن سوتر از هتل های 5 ستاره، وحشتناکترین شهر از نظر فقر، فساد...

خبرگزاری مهر

این هفته به واسطه درگذشت محمدعلی بهمنی و جلیل تجلیل برای اهالی فرهنگ و ادب، هفته سختی بود.

خبرگزاری دانشجو

مراسم آغاز سال تحصیلی حوزه‌های علمیه و اجلاسیه اساتید حوزه علمیه قم با سخنرانی آیت الله سبحانی در مدرسه علمیه فیضیه برگزار می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

استاد حوزه علمیه گفت: همه کسانی که در دین سازی فعالیت کردند و دین زمینی را به جای دین اسلام قرار دادند و از آن پیروی کردند جهنمی خواهند بود. ریشه و دوام خلقت و حقایق دنیا و آخرت پیامبر اکرم است و نوری که همراه ایشان بیان شد منظور امام علی هستند.

خبرگزاری دانشجو

حجت الاسلام والمسلمین شیخ حسین انصاریان گفت: همه کسانی که در دین سازی فعالیت کردند و دین زمینی را به جای دین اسلام قرار دادند و از آن پیروی کردند جهنمی خواهند بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

میثم مطیعی، مداح در یک جلسه رسمی در تایلند شرکت کرد.

وب‌گاه الف

محبوبیت نزد خداوند و پیامبر (صلی الله علیه و آله) تنها به کسب و کارهای مادی محدود نمی‌شود بلکه به تلاش در راه کسب حلال، معنویت، دیانت و خدمات به جامعه نیز برمی‌گردد. کاسب محبوب خداوند کسی است که در مسیر درست و با نیت خالص برای تأمین معاش حلال و خدمت به جامعه تلاش کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم که همراه هیاتی به تایلند رفته، درباره حضورش در شهر پوکت، گفت که همدلی بین مسلمانان چه شیعه و چه اهل تسنن در حد اعلا وجود دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

محمد سروش محلاتی استاد حوزه علمیه قم تاکید کرد: «رویکرد امام رضا در زمان ولایتعهدی عدالت و دفاع از حقوق مردم بود و در مقابل، سیاست مامون توسعه مرزها بدون اهتمام به حقوق مردم بود که نتیجه آن افزایش فشار بر مردم بود و امام رضا به این رویکرد معترض است.»

خبرگزاری تسنیم

محبوبیت نزد خداوند و پیامبر (ص) تنها به کسب و کارهای مادی محدود نمی‌شود بلکه به تلاش در راه کسب حلال، معنویت، دیانت و خدمات به جامعه نیز برمی‌گردد. کاسب محبوب خداوند کسی است که در مسیر درست و با نیت خالص برای تأمین معاش حلال و خدمت به جامعه تلاش کند.

خبرگزاری مهر

محمدجواد گودینی می گوید جلیل تجلیل از اساتید کم نظیر در زمینه علوم بلاغی بوده که کتاب «معانی و بیان» را در شرح آرایه های ادبی و زیبایی شناسی ادبی تألیف کرده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بیان کرد: حضور مردمی اینجانب و هیأت همراه به تایلند، با استقبال بی نظیر مردم خونگرم و اخلاق‌مدار این کشور روبرو بوده است. در همین جا مراتب سپاس و تشکر ویژه خود و همراهانم از ملت تایلند، خصوصا مسلمانان را ابراز می دارم.