پنج‌شنبه 19 مهر 1403

حوزه علمیه

حوزه علمیه

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فومیو کیشیدا نخست وزیر ژاپن در پیامی انتخاب مسعود پزشکیان به عنوان نهمین رئیس جمهور اسلامی ایران را تبریک گفت و تاکید کرد که توکیو خواستار گسترش همکاری‌ها با تهران است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: «قربانقلی بردی محمدوف» رهبر ملی مردم ترکمن و رئیس مصلحت خلق ترکمنستان در پیامی به مسعود پزشکیان انتخاب وی به عنوان رئیس جمهور ایران را تبریک گفته و نسبت به توسعه بیش از پیش روابط دو کشور اظهار اطمینان کرد.

خبرگزاری مهر

شایستگان تقدیر چهل‌ویکمین جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران، عصر امروز شنبه 16 تیر با حضور وزیر ارشاد در تالار رودکی تجلیل شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جامعه مدرسین حوزه علمیه قم انتخاب مسعود پزشکیان به عنوان رییس جمهور را منتخب تبریک گفت.

خبرگزاری تسنیم

شایستگان تقدیر چهل‌ویکمین جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران، شنبه (16 تیر 1403) در تالار رودکی تجلیل شدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با ارسال پیامی به مسعود پزشکیان، انتخاب وی به عنوان رئیس جمهور منتخب ایران را تبریک گفت.

وب‌گاه الف

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با ارسال پیامی به مسعود پزشکیان، انتخاب وی به عنوان رئیس جمهور منتخب ایران اسلامی را تبریک گفت.

خبرگزاری تسنیم

«تحصن» تلاشی است برای کنار زدن غبار فراموشی بدون اینکه گرفتار اداهای فمنیستی شود. این کتاب یک منبع مهم دست اول است برای پژوهشگران تاریخ و مردم شناسی‌.

خبرگزاری مهر

کتاب «اردیبهشت اتفاق افتاد» نوشته فائزه طاووسی توسط انتشارات راه یار منتشر و راهی بازار نشر شد.

وب‌گاه الف

عضو فقهای شورای نگهبان گفت: چشم دشمنان به این انتخابات است، فلذا مشارکت مردم و انتخاب اصلح یک وظیفه و تکلیف است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

:00 مهرداد خدیر در هم میهن نوشت 15تیر 1403 خورشیدی در تاریخ معاصر ایران ثبت خواهد شد. این یک جمله کلیشه‌ای نیست که برای قرائت متنی در صداوسیما با پس‌زمینه ترانه یا سرودی ملی و به قصد تهییج مردم به شرکت در انتخابات ریاست‌جمهوری نوشته و خوانده شود.

خبرگزاری مهر

جمعی از فعالان حوزه زنان با صدور بیانیه‌ای از سعید جلیلی حمایت کردند.

خبرگزاری مهر

معاون علمی حوزه علمیه خراسان گفت: دومین اعتکاف علمی طلاب و فضلای حوزه‌های علمیه در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

یک حقوقدان گفت: شهردار تهران و رئیس بنیاد شهید رسما در بیانیه‌ای از آقای جلیلی حمایت کردند، رئیس مجلس رسما بیانیه حمایت از آقای جلیلی صادر کرد؛ این مسئله حمایت دستگاه‌های دولتی و حکومتی است و این شیوه از حمایت و بسیج سازمان‌های حکومتی بی سابقه بوده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اعلام کرد: بر اساس مصوبه جلسه رسمی شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، بدین‌وسیله نظر اکثریت اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم مبنی بر حمایت از جناب آقای دکتر سعید جلیلی را اعلام می‌نمائیم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم طی بیانیه‌ای از سعید جلیلی، نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری حمایت کرد. متن بیانیه به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم ملت شریف ایران؛ ضمن تشکر از شرکت شما در مرحله اول انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری و با تقدیر از کلیه دست‌اندر کاران اجرایی، نظارتی، امنیتی، نظامی، انتظامی و نیز کلیه کسانی که به نحوی در...