پنج‌شنبه 19 مهر 1403

حوزه علمیه

حوزه علمیه

خبرگزاری تسنیم

آیت الله حسینی بوشهری گفت: نظام اسلامی باید بر اساس الگوی حکمرانی علوی و بر پایه مفهوم مترقی غدیر عمل کند.

خبرگزاری مهر

مدیر حوزه علمیه خراسان شمالی گفت: تعداد متقاضیان ورود به حوزه‌های علمیه استان خراسان شمالی نسبت به سال گذشته 40 درصد رشد داشته است.

خبرگزاری مهر

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران با بیان این که سال تحصیلی حوزه علمیه خواهران از 25 شهریور شروع می‌شود گفت: آئین آغاز سال تحصیلی 27 شهریورماه برگزار می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

آیا پرونده وام میلیاردی مدیران بورس نیز به سرنوشت پرونده های احمدی نژاد و صدیقی دچار می شود یا این که آدم های این پرونده که چندان بزرگ نیستند و رقمی نیز که گرفته اند بسیار کمتر است، محاکمه می شوند؟!

وب‌گاه فرارو

فرمانده انتظامی هویزه از دستگیری سارق حرفه‌ای اماکن دولتی و کشف لوازم مسروقه در این شهرستان خبر داد.

خبرگزاری مهر

مسئول آموزش مدرسه مجازی امام حسین (ع) گفت: ثبت نام تحصیل مجازی دروس حوزوی ویژه غیرحوزویان در مدرسه مجازی امام حسین (ع) آغاز شد.

خبرگزاری مهر

معاونت منابع انسانی قوه قضاییه در اطلاعیه‌ای از آغاز ثبت نام پذیرفته شدگان مقطع دکتری (Ph.D.) سال 1403 دانشگاه علوم قضائی و خدمات اداری خبر داد.

خبرگزاری مهر

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم گفت: دوره تربیت مربی آشنایی و انس کودکان با قرآن کریم با حضور 100 نفر از همسران و دختران طلاب در قم برگزار شد.

وب‌گاه 55 آنلاین

آیت الله غرویان استاد حوزه علمیه قم به جماران گفت: متأسفانه تقریباً همه چیز کشور ما سیاسی شده است و حتی در علم، دانش، تفکر و فلسفه هم خط‌کشی‌های سیاسی و گروهی را انجام می‌دهند. علت آن همین دکان‌داری است؛ یعنی بیاییم حرف‌های به اصطلاح علمی را به نفع سیاست و قدرت تفسیر کنیم و این خط‌کشی‌ها را انجام دهیم تا بگوییم ما هم حرف علمی داریم! در حالی که حوزه‌ی علم و فلسفه و تفکر، قواعد و میزان‌های...

وب‌گاه خبر آنلاین

روحانی اصلاح طلب در توئیتی خطاب به علیرضا کاظمی وزیر آموزش و پرورش دولت چهاردهم گفت: وظیفه شما فراهم کردم امکانات تحصیل برای نقاط محروم است.

خبرگزاری مهر

شرایط و ضوابط ثبت‌نام آمورش غیرحضوری حوزه علمیه خراسان در سال تحصیلی 1404_1403 ویژه برادران اعلام شد.

خبرگزاری مهر

حاج‌آقا در پاسخ گفتند آقای موسوی اردبیلی حرف شما کاملا درست است. شما دنبال این هستید که پرونده‌هایتان کم شود من دنبال این هستم که برای جوانان پرونده درست نشود و جوانان به سمت انحراف نروند.

وب‌گاه مشرق نیوز

آئین آغاز سال جدید حوزه‌های علمیه روز شنبه 17 شهریور 1403 با حضور علما، طلاب و اساتید حوزه‌های علمیه و همزمان با اجلاسیه اساتید حوزه علمیه در سراسر کشور برگزار شد.

خبرگزاری مهر

قم - مرجع تقلید شیعیان گفت: رأی دادن مردم به نظام جمهوری اسلامی از برکات حوزه علمیه بوده است که امروز باید با چنگ و دندان آن را حفظ کنیم تا به دست امام زمان (عج) برسانیم.

خبرگزاری مهر

مرجع تقلید شیعیان گفت: امتحان حافظه امتحان خاص دانشگاه‌هاست اما امتحان حوزه علمیه باید امتحان فهم باشد.

خبرگزاری مهر

قم - مدیر حوزه های علمیه گفت: مأموریت حوزه علمیه راهبری تمدن بشری و تمدن نوین اسلامی و تحولات جهان است و طلاب نباید هویت تاریخی حوزه را فراموش کنند.