دوشنبه 16 مهر 1403

حوزه علمیه

حوزه علمیه

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک سیاه‌چاله گرسنه در نزدیک‌ترین فاصله به زمین کشف شد. چهار عکس از یک لکه درخشان نور که معلوم شد سیاه‌چاله‌ای در حال بلعیدن ستاره‌ای در یک کهکشان دور است، منتشر شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

Cirrus Logic به‌عنوان یکی از تأمین‌کنندگان اپل تأیید کرده است که دستگاه اشاره‌شده در گزارش‌های قبلی آن‌ها، عرضه نخواهد شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بر اساس نتایج تحقیقات سه نوشیدنی ساده و خوشمزه شامل شیر کم‌چرب، آب و چای یربا میت با کاهش وزن مرتبط است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دختر مربی پیشین تیم ملی والیبال در حادثه تیراندازی صربستان در مدرسه کشته شد.

وب‌گاه عصر ایران

در این بیانیه ذکر شد، با توجه به وضعیت پیکر مرحوم، هرگونه احتمال سوء قصد به ایشان منتفی است و مطابق تحقیقات مسئولین ذی ربط که به صورت مبسوط به خانواده ارائه دادند چنین احتمالی مطرح نیست و تنها فرضیه ممکن غرق شدگی مرحوم فاضل است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آخرین اخبار و جزئیات درباره تغییرات در واریز یارانه نقدی 300 و 400 هزار تومانی اعلام شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

روزنامه دنیای اقتصاد با تاکید بر گیج بودن قیمت ها در بازار مسکن، آخرین قیمت های اعلام شده توسط مالکان را اعلام کرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سرپرست فرمانداری دشتیاری در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: علت و انگیزه قتل حسین مهدی‌پور معلم جامعه شناسی این شهرستان در حال بررسی است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در سال‌های گذشته، خبرهایی از اجاره زیرزمین و پشت‌بام در رسانه‌ها منتشر شده بود اما این بار در کنار این روش‌های سکونت، کانکس‌نشینی نیز رواج پیدا کرده است. کانکس 18 میلیون تومانی هم است اما به اصطلاح قوطی گفته می‌شود.

وب‌گاه الف

نظر به پیگیری های انجام شده و بررسی های تخصصی صورت گرفته در خصوص رحلت جانگداز حجت الاسلام ابراهیم فاضل رحمه الله به اطلاع عموم مردم می رساند ایشان به منظور سفر سیاحتی به مازندران آمده و به ساحل شهرستان بهنمیر رفتند و متاسفانه پس از تماس‌های مکرر و نداشتن اطلاع از ایشان، تلفن همراه و کارت ملی ایشان در کنار لباس‌ها در ساحل کرفون یافت شده و اهالی محل تحویل پلیس دادند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

گفتنی است با وجود فیلم‌های دوربین مداربسته و مشخص بودن چهره این دزدان حرفه‌ای که احتمال دارد سابقه دار نیز باشند، هنوز پلیس این باند 4 نفره را دستگیر نکرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سرپرست وزارت آموزش و پرورش جزئیات برگزاری آزمون استخدامی برای جذب 28 هزار معلم در سال جاری را اعلام کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: اگر وضعیت تورمی به همین شکل ادامه پیدا کند حقوق کارگران و حتی کارکنان در نیمه دوم سال قابل افزایش خواهد بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس جمهور سوریه نیمه شب خودش را به فرودگاه بین‌المللی دمشق رساند تا رئیس جمهور ایران را بدرقه کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: حوزه علمیه مازندران درباره درگذشت حجت‌الاسلام فاضل در سواحل دریای بابلسر یک بیانیه صادر کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری تاکید کرد: در سطوح مختلف ملزم به پاسخگویی دغدغه‌های بازنشستگان و کارگران هستیم. بر ما واجب است که این مشکلات را بشنویم و نگذاریم بیشتر شوند.