دوشنبه 16 مهر 1403

حوزه علمیه

حوزه علمیه

وب‌گاه عرشه آنلاین

با توافق میان دولت و دامداران، نرخ مصوب شیر خام افزایش می‌یابد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پیشتر دانشمندان پی برده بودند که اصلاح یک ژن به نام «Age-1» در نوعی کرم به نام الگان‌ها عمر آن‌ها را تا 60 درصد افزایش می‌دهد. محققان می‌گویند مکانیزم‌های بقا در بسیاری از گونه‌های جانوری، شامل انسان، شبیه هم عمل می‌کنند. امری که راه را برای انجام آزمایشات ژنوم در حیوانات و تغییرات ژنتیکی آن‌ها به منظور افزایش طول عمر انسان باز می‌کند

وب‌گاه عرشه آنلاین

سفیددشت استان اصفهان زلزله‌ای به بزرگای 4.1 را تجربه کرد. ضمن آنکه در نودژ استان کرمان، زلزله‌ای به بزرگای 3.5، تخت استان هرمزگان زمین‌لرزه‌ای به بزرگای 3.9 و درز استان فارس، زلزله‌ای به بزرگای 3.4 رخ داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اقتصاددان نوشت: گوشی که صدای فروش کیش و قشم را شنید و برآشفت، چطور صدای 7 ابربحران را نشنید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

حوزه علمیه مازندران درباره فوت مرحوم حجت الاسلام فاضل بیانیه‌ای صادر کرد و نوشت: با توجه به وضعیت پیکر مرحوم، هرگونه احتمال سوء قصد به ایشان منتفی است و مطابق تحقیقات مسئولین ذی ربط که به صورت مبسوط به خانواده ارائه دادند چنین احتمالی مطرح نیست و تنها فرضیه ممکن غرق شدگی مرحوم فاضل است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پرسپولیس امروز مقابل پیکان می‌ایستد؛ تیمی که توپ‌جمع‌کن‌ها را بیشتر از دروازه‌بان‌ها به دردسر می‌اندازد.

وب‌گاه فرارو

در این بیانیه ذکر شد، با توجه به وضعیت پیکر مرحوم، هرگونه احتمال سوء قصد به ایشان منتفی است و مطابق تحقیقات مسئولین ذی ربط که به صورت مبسوط به خانواده ارائه دادند چنین احتمالی مطرح نیست و تنها فرضیه ممکن غرق شدگی مرحوم فاضل است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حوزه علمیه مازندران در خصوص درگذشت حجت‌الاسلام فاضل که در سواحل دریای بابلسر در روز 12 اردیبهشت ماه مفقود و صبح دیروز «15 اردیبهشت ماه» پیکر بی‌جان وی در ساحل روستای گلدشت جویبار کشف شد، بیانیه داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

هزینه تمام‌شده تولید دارو مشخص است؛ دولت اگر قصد دارد این داروها را با قیمت کمتر در اختیار بیماران قرار دهد، تولید کننده نیز از آن استقبال می‌کند اما نباید هزینه‌های این کار را از جیب صنعت و با قیمت‌گذاری‌های نامتناسب و دستوری تامین کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

قتل پسرجوانی در آمل به دست پدرش و نیز گزارش قتل مادر و پسری در خانه ویلایی‌شان در فریدونکنار کارآگاهان پلیس آگاهی مازندران را با دو پرونده جنایی رو‌به‌رو کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نماینده گرمسار در مجلس نوشت: وقتی همسر معاون وزیر پست میگیرد عجیب نیست بشنویم نیروهای آقای معاون وزیر نیز در مسیر رئیسشان حرکت کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بلیت هواپیما در مسیرهای پرترددی کمیاب شده است. رئیس هیات مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی ایران، از کمیاب شدن و افزایش قیمت بلیت هواپیما در برخی مسیرهای پرتقاضا تا 100 درصد خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اخیرا زنی اهل البوکرکی از ایالت نیومکزیکو در آمریکا توانسته است با چرخاندن پایش تا 171/4 درجه، رکورد گینس را بشکند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: مبلغ وام قرض الحسنه پرداختی به بازنشستگان از 12 میلیون تومان به 20 میلیون تومان افزایش می‌یابد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

حوزه علمیه مازندران درباره درگذشت حجت‌الاسلام فاضل در سواحل دریای بابلسر یک بیانیه صادر کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدافع گرجستانی شرایط حضور در تمرینات گروهی را به دست آورد.