دوشنبه 16 مهر 1403

حوزه علمیه

حوزه علمیه

وب‌گاه خبر آنلاین

اعتمادآنلاین نوشت: وب‌سایت انگلیسی زبان خبرگزاری دولتی ایرنا در مطلبی اختصاصی مدعی شده است که نیروی هوایی ارتش در هفته‌های پیش رو اولین دسته از جنگنده‌های سوخو 35 را دریافت خواهد کرد.

خبرگزاری تسنیم

هرسال در دوره برگزاری نمایشگاه کتاب نشست‌های تخصصی و عمومی مرتبط با حوزه نشر در بخش‌هایی از محل برگزاری برپاست که در این نشسته‌ها کارشناسان و برخی فعالان عرصه نشر و مخاطبان و کارشناسان حاضر هستند و درباره موضوع خاصی به تبادل نظر می‌پردازند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: انتشار تصویر یک بنر درباره برخورد با کشف حجاب در مشهد، واکنش‌های زیادی در شبکه های اجتماعی در پی داشته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

عصرایران نوشت: رئیس سازمان بسیج اصناف کشور گفت: در قالب جشنواره مد آفرین با حضور طراحان لباس از دانشگاه‌های کشور در بسیج اصناف 100 طرح پوشش مناسب فروشندگان خانم مصوب شد تا به عنوان لباس فرم زنان فروشنده در واحدهای صنفی استفاده شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

استاندار فارس در جلسه با مدیران حوزه علمیه استان گفت: طرح مدارس امین می تواند بخشی از نیازهای مدارس را مرتفع سازد و جبران کننده برخی از کاستی‌های گذشته شود. در این طرح طلبه های آموزش دیده برای آموزش دانش آموزان به مدارس اعزام می شوند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: مراسم اختتامیه دانش آموختگی دانشجویان بین الملل دانشگاه‌های ایران از 19 کشور دنیا در تالار شیخ مفید قم برگزار شد.

خبرگزاری مهر

مدیر کل تبلیغات اسلامی همدان از شرکت 150 نفر از دختران استان همدان در رویداد دختران حاج قاسم در این استان به مدت دو روز خبر داد.

خبرگزاری مهر

اهواز - مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه دامپزشکی کشور گفت: در صنعت حلال بسیار عقب هستیم و خوزستان می‌تواند بخشی از این عقب ماندگی‌های صنعت حلال را جبران کند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری گفت: برخی‌ها تلاش دارند در این جنگ شناختی، نگاه دانشجویان، مدیران و مردم را نسبت به دانشگاه‌ها تغییر دهند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مستندی درباره تاریخچه 200 ساله حوزه علمیه فخریه مروی تهران به همت شبکه مستند سیما و همکاری حوزه فخریه مروی تولید شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مراسم اختتامیه دانش آموختگی دانشجویان بین الملل دانشگاه‌های ایران در قم برگزار شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

ثبت‌نام از داوطلبان دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از 19 آذر 1402 آغاز می شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ستاد انتخابات کشور در نخستین اطلاعیه خود اعلام کرد ثبت نام از داوطلبان نمایندگی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از 19 آذر 1402 آغاز و به مدت 7 روز ادامه خواهد داشت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ثبت نام از داوطلبان نمایندگی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از 19 آذر 1402 آغاز و به مدت 7 روز ادامه خواهد داشت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

ستاد انتخابات کشور اعلام کرد ثبت نام از داوطلبان نمایندگی دوازدهمین دوره مجلس از 19 آذر 1402 آغاز و به مدت هفت روز ادامه خواهد داشت.