دوشنبه 16 مهر 1403

حوزه علمیه

حوزه علمیه

وب‌گاه خبر آنلاین

شفقنا نوشت: آیت الله علوی بروجردی گفت: ما چنین روزگاری نداشتیم که در قم، مرکز حوزه علمیه، در خیابانی که تمام دفاتر مراجع و بزرگان در آنجاست، طلبه را با ماشین زیر بگیرند و بعد برای اینکه اطمینان پیدا کنند که ضربه کاری شده، پیاده بشوند و با چاقو هم کار خود را تکمیل کنند! این بوده نظری که مردم به ما داشتند؟!

خبرگزاری مهر

قم - رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: مسئولان باید با توجه به جایگاهی که در آن قرار دارند، بر اساس دستورات الهی عمل کنند و هیچ گونه لغزش در سنگر خدمت رسانی پذیرفتی نیست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سید محمدصادق امامیان عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر و هم‌بنیانگذار اندیشکده حکمرانی شریف در برنامه زاویه با موضوع حکمرانی فضای مجازی به بحث و گفتگو پرداخت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران از تشکیل مجمع مشورتی کمیسیون‌های فرهنگی و اجتماعی شورا‌های شهر مراکز استان‌ها خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«اینجا تهران است»، صدایی محکم و پرصلابت، در یک لحظه، یک آن و ضریبی از ثانیه، از جعبه جادو، همه ایران را در قالب پایتخت معرفی کرد؛ آن هم به سال 1319 که فقط چند برج و بارو داشت، بی‌کارخانه و راه‌های کوتاه و بلند و هنوز شهر فرصت‌ها نشده بود. چهارم اردیبهشت همان سال، صدای رضا سجادی، نخستین گوینده رادیو دم مسیحایی جعبه صدا شد. رادیو اول صدایش در میدان‌های شهر می‌پیچید، کمی بعدتر در قهوه‌خانه‌ها...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

تارنمای جماران برای نخستین بار 4 سند منتشر کرده که نشان می‌دهد امام خمینی رهبر فقید انقلاب در 4 یا 5 انتخابات (دوره اول مجلس خبرگان رهبری و ادوار اول و دوم و سوم مجلس شورای اسلامی به اضافه میان دوره‌ای در یک دوره) به چه کسانی با کدام گرایش‌های سیاسی رأی داده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امام جمعه بابل گفت: واضح بود که برنامه قتل آیت الله سلیمانی سازمان‌دهی شده بود. آقای سلیمانی واقعا ذخیره پولی زیادی نداشت و گفته‌ها در فضای مجازی شایعه است.

وب‌گاه خبر آنلاین

جماران نوشت: حجت الاسلام و المسلمین روحانی گفت: بعد از دستگیری قاتل او ادعا کرد که ایشان را نمی‌شناخته و فکر کرده که برادر معاون بانک است و ظاهرا این فرد وامی را تقاضا کرده بود، ولی آن آقا نداده و این مرد برای انتقام دست به همچین عملی زده بود. روز پنجشنبه در نیروی انتظامی بابلسر گفت که من ایشان را کاملا می‌شناختم. واضح بود که برنامه قتل سازمان‌دهی شده بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

امام جمعه بابل گفت: واضح بود که برنامه قتل آیت الله سلیمانی سازمان‌دهی شده بود. آقای سلیمانی واقعا ذخیره پولی زیادی نداشت و گفته‌ها در فضای مجازی شایعه است.

وب‌گاه عصر ایران

امام جمعه بابل: هرکس که صورت قضیه و فیلم را ببیند، تشخیص می‌دهد که این اتفاق عادی نبوده. تناقضات در گفته‌های قاتل نشان می‌دهد که سلسله مراتبی پشت پرده است و تردیدی دراین قضیه نیست.

وب‌گاه عصر ایران

نماینده عالی اتحادیه اروپا خواست تا ایران از اعدام شارمهد خودداری کند و بدون تاخیر حقوق اساسی وی ذیل قوانین بین‌المللی را مهیا کند.

خبرگزاری تسنیم

مدیر گروه حدیث مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران قم درباره رشته تازه تأسیس «علوم و معارف حدیث شیعه» می‌گوید: سرفصل تمام دروس تصویب شده و آماده اجراست و تقاضا داریم مدیران مدارس کشور برای برقراری این رشته و شرکت و ورود طلاب خواهر به این عرصه غافل نشوند.

خبرگزاری مهر

قم - دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: امروز عصر انقلاب پلتفرم‌ها است و ما در این عرصه نیازمند حکمرانی هوش حکمی هستیم.