پنج‌شنبه 19 مهر 1403

حوزه علمیه

حوزه علمیه

وب‌گاه عرشه آنلاین

برای اولین بار، متن وصیت نامه حجت الاسلام و المسلمین محمد علی آل هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه شهید تبریز منتشر شد. برای اولین بار، متن وصیت نامه حجت الاسلام و المسلمین محمد علی آل هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه شهید تبریز منتشر شد. به گزارش عرشه آنلاین، در وصیت نامه امام جمعه شهید تبریز آمده است.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه خبر آنلاین

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: این دولت اخیر و جناب آقای رئیسی در این جهت حرکت کرد اما اشکالاتی وجود داشت از جمله اینکه دور میز، همداستان با ایشان نبودند. و خود من هم به ایشان گفته بودم. نکته بعد هم این که وقتی از ناحیه خودشان می‌گذشتیم و به لایه دیگران می‌رسیدیم، همان اعتقاد هم وجود نداشت بدنه زیردستان مال دولت قبل بود و آن جنبه نرم‌افزاری و فکری خیلی تسری پیدا نمی‌کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

شهید آیت الله آل هاشم وی در بخشی از وصیت نامه خود در روز عاشورای سال 1397 نگارش شده است «می‌دانم شهید می شوم که آرزوی دیرینه خودم می‌باشد در این صورت سه سید شهدای محراب تبریز خواهد بود.»

وب‌گاه مشرق نیوز

جمعی از فضلا و اساتید حوزه علمیه و خطبای استان خراسان از محمدباقر قالیباف حمایت کردند.

خبرگزاری تسنیم

کتاب «زن‌ها روحانی نمی‌شوند» در کنار به تصویر کشیدن فراز و فرود زندگی یکی از بانوان تأثیرگذار شهر مشهد، تاریخ شفاهی این شهر نیز به شمار می‌آید.

وب‌گاه عصر ایران

بهناز جعفری بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در برنامه سیو‌پنج میلیمتری: در جوانی گرایشات مذهبی شدید داشتم و دو سال در حوزه علمیه قم درس می‌خواندم.

وب‌گاه مشرق نیوز

شهید آیت الله آل‌هاشم در بخشی از وصیت نامه خود که در روز عاشورای سال 1397 نگارش شده است، عنوان کرد، «می‌دانم شهید می‌شوم، آرزوی دیرینه خودم است و در این صورت 3 سید، شهدای محراب تبریز خواهند بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تاکید کرد که مسعود پزشکیان اصلح و شایستگی ریاست جمهوری را دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: محمدباقر قالیباف یکی از 6 نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری دقایقی قبل وارد استان قم شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

محمدباقر قالیباف نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در سفر به قم با برخی از مراجع تقلید قم دیدار و گفت وگو کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: «محمدباقر قالیباف» نامزد انتخابات ریاست جمهوری با حجت الاسلام شهرستانی دیدار کرد.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه خبر آنلاین

آیت الله جوادی آملی تصریح کرد: باید توجه داشت مسائلی مانند حجاب و امثال آن با بگیر و ببند حل نمی شود، با ادب و عدل حل می شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا نادعلی سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در همایش ائمه جماعات شمیرانات که در حوزه علمیه چیذر با حضور حجت الاسلام والمسلمین علیرضا بشیر نژاد رئیس مرکز فعالیت‌های دینی شهرداری تهران، آیت الله سیدعلی اصغر هاشمی علیا تولیت حوزه علمیه قائم چیذر، حجت الاسلام کرمانی رئیس امور مساجد شمیرانات، سیدمهدی صباغ شهردار و سلیمه رودکی معاون اجتماعی و فرهنگی...

خبرگزاری تسنیم

پرچم غدیریه بر فراز حرم مطهر امام علی (ع) در نجف اشرف برافراشته شد.