پنج‌شنبه 19 مهر 1403

حوزه علمیه

حوزه علمیه

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس کل سازمان نظام پزشکی ایران، در نامه ای به وزیر اقتصاد، خواستار اصلاح مصوبه تسهیل پروانه طبابت شد.

وب‌گاه عصر ایران

تعطیلی حوزه علمیه قم با هدف اعزام روحانیون به مناطق مختلف در راستای انتخابات در حالی است که تیم سعید جلیلی اخیرا با ارسال پیامک گسترده برای روحانیون و طلبه ها از آن ها برای اعزام به روستاها، مساجد و مناطق مختلف کشور دعوت کرده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

مرکز مدیریت حوزه های علمیه کشور در پیامی نوشت: از همه علمای بلاد کثر الله امثالهم و چهره‌های شاخص حوزه‌های علمیه استدعا دارم با بهره گیری از ظرفیت‌های مردمی و حوزوی جریان دعوت به حضور باشکوه در انتخابات و انتخاب اصلح را یاری رسانده و در این راستا از همه امکانات کمال بهره را ببرند.

وب‌گاه خبر آنلاین

عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم گفت: برخی تحریم انتخابات را به عنوان راهکار پیشنهاد می‌کنند، اما من تحریم انتخابات را اساساً قبول ندارم و با تحریم چیزی حل نمی‌شود.

خبرگزاری مهر

مسئول امور اساتید حوزه علمیه خواهران استان تهران از جذب اساتید سطح دو برای تدریس در مدارس علمیه این استان خبر داد.

خبرگزاری مهر

مدیر پژوهش و توسعه علمی حوزه علمیه خراسان از اعلام اسامی برگزیدگان هجدهمین فراخوان آثار پژوهشی حوزه علمیه خراسان خبر داد و گفت: در این دوره 407 اثر از 260 پژوهشگر این حوزه برگزیده شدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

عصر روز گذشته در مراسمی، دکترای افتخاری دانشگاه جامع امام حسین (ع) با حضور اساتید و دکتر سید یحیی صفوی دستیار و مشاورعالی مقام معظم رهبری به وزیر علوم عراق آقای «نعیم العبودی» اعطا شد.

خبرگزاری مهر

سعید جلیلی با حضور در بازار تهران با کسبه و مردم دیدار و گفت‌وگو کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، عصر روز گذشته در مراسمی، دکترای افتخاری دانشگاه جامع امام حسین (ع) با حضور اساتید و سرلشکر سید یحیی صفوی دستیار و مشاورعالی مقام معظم رهبری به وزیر علوم عراق آقای «نعیم العبودی» اعطا شد. محمدرضا حسنی آهنگر در این مراسم گفت: با توجه به تجربه 15 ساله دانشگاه امام حسین (ع) در رشته مطالعات بین الملل در مقطع دکترا و سفارش وزیر علوم کشورمان مبنی بر اینکه...

خبرگزاری مهر

دکترای افتخاری دانشگاه جامع امام حسین (ع) با حضور اساتید و سرلشکر سید یحیی صفوی دستیار و مشاورعالی مقام معظم رهبری به وزیر علوم عراق آقای «نعیم العبودی» اعطا شد.

خبرگزاری تسنیم

دکترای افتخاری دانشگاه جامع امام حسین (ع) به نعیم العبودی وزیر علوم عراق اعطا شد.

وب‌گاه الف

وزیر علوم عراق گفت: تعداد دانشجویان عراقی در ایران نزدیک به 100 هزار دانشجو رسیده که در هیچ کشوری اینگونه نیست و همچنین قرار شد دانشکده هوش مصنوعی برای اولین بار در دانشگاه بغداد تاسیس شود و هم اکنون با وزارت علوم ایرانی در حال رایزنی جهت توسعه سطح همکاری هستیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

انتخابات زودهنگام چهاردهمین دوره ریاست جمهوری روز گذشته در ایران و خارج از کشور با 61 میلیون و 452 هزار و 321 نفر واجد شرایط رای دادن برگزار شد. انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری‌- به دنبال سقوط بالگرد حامل ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهوری و همراهانش در سومین سال دولت سیزدهم و شهادت آنها - روز گذشته زودتر از موعد برگزار شد.

وب‌گاه الف

مراجع عظام تقلید، علما و فضلای حوزه علمیه قم مردم را به حضور پرشور و حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری دعوت کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر اقتصاد گفت: بر اساس اطلاعات مربوط به کشورهای حوزه منطقه غرب آسیا، ایران رتبه چهارم در جذب سرمایه مستقیم خارجی را بعد از کشورهای امارات، عربستان و ترکیه کسب کرده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

چهارمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در 25 مرداد 1364 برگزار شد و آیت الله سیدعلی خامنه‌ای برای دومین دوره به عنوان رئیس جمهور انتخاب شد.