پنج‌شنبه 19 مهر 1403

حوزه علمیه

حوزه علمیه

وب‌گاه مشرق نیوز

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور بیانیه ای از «سعید جلیلی» در انتخابات ریاست جمهوری حمایت کرد.

خبرگزاری مهر

قم - جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور بیانیه ای از «سعید جلیلی» در انتخابات ریاست جمهوری حمایت کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم طی بیانیه‌ای از سعید جلیلی، نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری حمایت کرد.

خبرگزاری مهر

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم طی بیانیه‌ای از سعید جلیلی، نامزد انتخابات ریاست جمهوری حمایت کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مجمع مدرسین و محققین حوزه علمیه قم به اعزام طلاب برای تبلیغ یک کاندیدای خاص در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری واکنش نشان داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس مجلس با بیان اینکه حاکمیت جمهوری اسلامی براساس آمیختگی علم و دین بنا شده گفت: در عرصه کشورداری نیز دانشگاه شریک نظام حکمرانی در سطوح محلی، ملی و فراملی است نه رقیب آن و رابطه این دو نهاد رابطه کارفرما و کارگری است.

وب‌گاه خبر آنلاین

دبیرکل مجمع محققین و مدرسن حوزه علمیه قم گفت: بهترین اخلاق انتخاباتی این است که کاندیداها به وعده‌هایی که می‌دهند، عمل کنند.

خبرگزاری مهر

مدیر مدرسه علمیه عالی نواب مشهد گفت: هفدهمین کرسی علمی ترویجی حوزه علمیه خراسان در مدرسه علمیه عالی نواب برگزار می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شامگاه دوشنبه 11 تیرماه 1403 اولین مناظره میان مسعود پزشکیان و سعید جلیلی برای دومین دور انتخابات ریاست جمهوری برگزار شد. در یکی از لحظات مناظره اول، پزشکیان جمله ای در مورد سردار سلیمانی گفت که با واکنش هایی همراه شد. شامگاه دوشنبه 11 تیرماه 1403 اولین مناظره میان مسعود پزشکیان و سعید جلیلی برای دومین دور انتخابات ریاست جمهوری برگزار شد. در یکی از لحظات مناظره اول، پزشکیان جمله ای...

خبرگزاری مهر

دبیرکل مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم گفت: بهترین اخلاق انتخاباتی این است که کاندیداها به وعده‌هایی که می‌دهند، عمل کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سایت حامی سعید جلیلی تصاویری از اعزام گسترده نیروهای مبلغ جلیلی به روستاها را منتشر کرده است. رجا نیوز با انتشار تصاویری که در عصرایران نیز بازنشر شده، نوشته است: «امواج نیروهای انقلاب درحال حرکت به سمت روستاها بخشی از گروه‌های انقلابی بعد از فراخوان نهضت روستا به روستا حرکت به سمت شهرستان‌ها و روستاها را شروع کرده‌اند. امروز تکلیف دینی تمام هسته‌های انقلاب و خانواده‌های ایرانی است...

وب‌گاه خبر آنلاین

مخاطبان عکس هایی از اعزام طلاب برای تبلیغ یکی از کاندیداها را در اختیار خبرآنلاین قرار دادند.

خبرگزاری مهر

با توجه به در پیش بودن دور دوم انتخابات و لزوم جهاد تبیین، شروع دوره تابستانه حوزه علمیه به زمان دیگری موکول شد.

وب‌گاه 55 آنلاین

معاونت آموزش حوزه علمیه قم اعلام کرد: با توجه به ضرورت نقش آفرینی طلاب و اساتید در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری و حضور در میدان جهاد تبیین، دروس هفته جاری ششمین دوره تابستانه طلاب حوزه علمیه قم تعطیل شد.