پنج‌شنبه 19 مهر 1403

حوزه علمیه

حوزه علمیه

وب‌گاه عرشه آنلاین

یکی از چهره‌هایی که در مناظرههای انتخاباتی در صداوسیما به چشممی اید مصطفی پور محمدی بود. این نامزد انتخاباتی با تیزهوشی و حاضرجوابی توجه‌ها را حسابی به خود جلب کرد. یکی از چهره‌هایی که در مناظره‌های انتخاباتی در صداوسیما به چشم آمد مصطفی پور محمدی بود. این نامزد انتخاباتی با تیزهوشی و حاضرجوابی توجه‌ها را حسابی به خود جلب کرد. جالب‌تر اینکه نوع رفتار او یادآور روحانی بود تا جایی که...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک هفته باقی مانده به انتخابات ریاست‌جمهوری، نامزدها به مسئله آموزش و پرورش ورود کرده و از طریق شبکه‌های تلویزیونی و فضای مجازی به بیان دیدگاه‌ها و اولویتهای دولت احتمالی خود در این حوزه پرداختند و از مشکلات مدیریتی تا طراحی نظام تحصیلی جدید و رفع اختلافات وحتی اصلاح صندوق ذخیره فرهنگیان گفتند.

وب‌گاه خبر آنلاین

علیرضا زاکانی در بخش سوم مناظره به سوالات حوزه نظام تعلیم و تربیت پاسخ داد

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه خبر آنلاین

انتخابات پنجمین دوره ریاست جمهوری در فضایی بدون جنجال، ششم مردادماه 1368 همزمان با همه‌پرسی اصلاحات قانون اساسی، انجام شد که به موافقت 97/5 درصدی رأی‌دهندگان با تغییر قانون اساسی رسید و البته پیروزی هاشمی‌رفسنجانی را هم به همراه داشت.

وب‌گاه خبر آنلاین

کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: از اینکه با افراد جناح‌های دیگر همکاری کنم ترسی ندارم؛ زیرا رئیس‌جمهوری همه مردم هستم و باید از همه ظرفیت‌ها به نحو احسن استفاده کنم؛ اگر به دنبال جناح‌بندی باشیم، نمی‌توانیم موفق شویم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: از اینکه با افراد جناح‌های دیگر همکاری کنم ترسی ندارم؛ زیرا رئیس‌جمهوری همه مردم هستم و باید از همه ظرفیت‌ها به نحو احسن استفاده کنم؛ اگر به دنبال جناح‌بندی باشیم، نمی‌توانیم موفق شویم.

وب‌گاه مشرق نیوز

آیت‌ا... کعبی در سخنانی گفته است: با نامزدهای جبهه انقلاب به صورت تلفنی و حضوری صحبت کردیم که اراده وحدت و هم افزایی و یکی بودن در همه آنان نهفته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

یک فعال رسانه ای معنای حدیثی که پزشکیان خطاب به زاکانی ذکر کرده بود را بیان کرده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری دانشجو، همایش «حج برائت و لزوم دفاع از فلسطین» با همکاری و مشارکت روابط ملی و بین‌الملل حوزه علمیه خراسان رضوی و با سخنرانی اساتیدی مانند حجت الاسلام والمسلمین نظافت؛ استاد حوزه، حجت الاسلام و المسلمین حسینی کوهساری؛ معاون بین الملل حوزه‌های علمیه، شیخ حسین قاسم؛ رئیس شورای علمایی فلسطین، شیخ غازی حنینه؛ رئیس تجمع علمای مسلمین لبنان و تعدادی دیگر از...

خبرگزاری تسنیم

مدرسه مجازی امام حسین علیه السلام یک حوزه علمیه در بستر فضای مجازی است که در دوره عمومی آن با دانش صرف و نحو به طور مفصل و کاربردی و نیز در کنار این دو دانش، با معارف قرآنی، احکام کاربردی و دانش منطق نیز آشنا می‌شوید.

وب‌گاه مشرق نیوز

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری بیان اینکه در قدم اول من اصولگرا هستم، گفت: این اصولگرایی شامل حق و عدالت است و نباید اجازه داد منطقه‌ای در کشور از توسعه باز بماند.

وب‌گاه خبر آنلاین

مسعود پزشکیان در سفر امروز خود به شهر قم با آیت الله بیات زنجانی و علمای مجمع مدرسین و محققین حوزه علمیه قم دیدار و گفتگو کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری صبح امروز با سفر به استان قم، ضمن افتتاح ستاد انتخاباتی‌اش، به زیارت حرم حضرت معصومه (س) و دیدار با برخی مراجع و علما رفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نامزد انتخابات ریاست جمهوری با سفر به استان قم ضمن افتتاح ستاد انتخاباتی‌اش، به دیدار با برخی مراجع و علما رفت.