پنج‌شنبه 19 مهر 1403

حوزه علمیه

حوزه علمیه

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون سیاسی سپاه خاطرنشان کرد: انتخابات مطلوب یک وجه مهم آن مشارکت است و وجه دیگر آن انتخاب فرد اصلح است که ما نیاز داریم از این حماسه بدرقه حماسه حضوری را خلق کنیم که تمام نگرانی‌های مردم از سال98 به این طرف مرتفع شود. به گزارش عرشه آنلاین، نشست تبیینی بصیرتی «بررسی مسائل انتخاباتی» به‌همت مرکز بسیج اساتید، مدیران و نخبگان حوزه علمیه قم با سخنرانی سردار جوانی معاون سیاسی سپاه پاسداران...

خبرگزاری تسنیم

«کنعان» روایتی ازعشق و دلدادگی یک شهید دو تابعیتی به قلم علی‌علی‌بیگی از سوی انتشارات خط مقدم منتشر شد.

وب‌گاه فرارو

نتایج اولیه آزمون استخدامی مربی و معلم در وزارت آموزش و پرورش اعلام شد و این در حالی است که 33 مورد امتیازآور در قبولی قطعی پذیرفته‌شدگان مؤثر است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نتایج اولیه آزمون استخدامی مربی و معلم در وزارت آموزش و پرورش اعلام شد و این در حالی است که 33 مورد امتیازآور در قبولی قطعی پذیرفته‌شدگان مؤثر است. نتایج اولیه آزمون استخدامی مربی و معلم در وزارت آموزش و پرورش اعلام شد و این در حالی است که 33 مورد امتیازآور در قبولی قطعی پذیرفته‌شدگان مؤثر است. به گزارش عرشه آنلاین، نتایج اولیه آزمون استخدام مشاغل کیفیت‌بخشی (مربی پرورشی، تربیت بدنی...

خبرگزاری تسنیم

نتایج اولیه آزمون استخدام مشاغل کیفیت‌بخشی وزارت آموزش و پرورش اعلام شد، 36 گروه برای پذیرش در این مشاغل امتیاز دارند.

وب‌گاه خبر آنلاین

معاون سیاسی سپاه گفت: در گذشته گروه‌ها و احزابی بوده‌اند که در جایگاه قدرت آنگونه که باید حرکت انقلاب را شتاب نبخشیند و به دنبال تغییر ریل بودند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه مشرق نیوز

در چهارمین روز رقابت‌های انتخابات، 4 نفر از نامزدهای ریاست جمهوری به بیان نقطه نظرات خود در حوزه‌های اقتصادی اعم از مسکن، دلار، خودرو، سرمایه‌گذاری خارجی، اشتغال و معیشت مردم پرداختند.

وب‌گاه خبر آنلاین

دومین دوره انتخابات ریاست جمهوری در 2 مرداد 1360 برگزار شد و محمدعلی رجایی با کسب اکثریت آراء به‌عنوان رئیس‌جمهوری منتخب، هدایت قوه مجریه را برعهده گرفت.

خبرگزاری تسنیم

قائم مقام بنیاد ملی نخبگان با اشاره به رویکرد جدید بنیاد ملی نخبگان در شناسایی جامعه نخبگانی تصریح کرد: در دور جدید به جای شناسایی خوداظهارانه، نخبگان به صورت فعال شناسایی می‌شوند که مهمترین نتیجه آن، کیفیت‌بخشی به دایره نخبگانی است.

وب‌گاه خبر آنلاین

تصویری از فرزند آیت الله مصباح یزدی در میان حامیان سعید جلیلی منتشر شد.

خبرگزاری تسنیم

حجت الاسلام مسعود عالی و حجت‌الاسلام ناصر رفیعی از کاندیداتوری محمد باقر قالیباف حمایت کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

جلیلی در پاسخ به سئوالی درباره تیم اقتصادی دولتش گفت: باید همه ظرفیت‌ها را پای کار آورد؛ مثلا دفاع مقدس یک نمونه موفق است؛ نباید تیم‌ها بسته باشند، باید از افراد توانمند استفاد کرد و بحث کرد و در دولت سایه از ظرفیت‌های مختلف استفاده کردیم و منحصر نبود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سعید جلیلی نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با تاکید بر اینکه شعارهای انتخابات باید دقیق و واقعی باشد، اظهار داشت: با شناخت نقاط قوت می‌توان کشور را در مسیر جهش قرار داد. امروز عرصه پیش روی ما، میدان واقعی برای جهش است، فرصت همیشه نیست باید از آن بهترین استفاده را کرد.