پنج‌شنبه 19 مهر 1403

حوزه علمیه

حوزه علمیه

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیر دفتر آیت الله غیاث الدین طه محمدی نماینده سابق همدان در مجلس خبرگان رهبری گفت: این عالم ربانی شامگاه جمعه هجدهم خردادماه در سن 77 سالگی به علت عارضه مغزی دارفانی را وداع گفت. مدیر دفتر آیت الله غیاث الدین طه محمدی نماینده سابق همدان در مجلس خبرگان رهبری گفت: این عالم ربانی شامگاه جمعه هجدهم خردادماه در سن 77 سالگی به علت عارضه مغزی دارفانی را وداع گفت. به گزارش عرشه آنلاین، حجت...

وب‌گاه مشرق نیوز

حکایت بنی‌صدر، می‌تواند عبرتی برای آنان باشد که با نبود خویش نظام اسلامی را در پایان خط حیات می‌انگارند. یکی از عواملی که وی را به چنان سرنوشتی مبتلا ساخت، خودشگفتی و اعتماد به نفس کاذب بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آیت الله غیاث‌الدین طه‌محمدی نماینده سابق ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر همدان و نماینده سابق مردم شریف همدان در مجلس خبرگان رهبری ساعاتی پیش در بیمارستان قم جان به جان‌آفرین تسلیم کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امام جمعه شهر همدان و نماینده سابق مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری ساعاتی پیش در بیمارستان قم درگذشت.

وب‌گاه خبر آنلاین

آیت الله طه‌محمدی در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی حضور فعال و پر ثمر داشت.

وب‌گاه مشرق نیوز

آیت‌الله «غیاث الدین طه‌محمدی» نماینده سابق ولی فقیه در استان همدان پس از گذراندن دوره بیماری در یکی از بیمارستان‌های شهر قم، دار فانی را وداع گفت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سه ماه از افشاگری‌ها درباره باغ ازگل و نقش کاظم صدیقی در این نقل و انتقال قانونی می‌گذرد، اما اسناد منتشر‌شده و پذیرش این اقدام غیرقانونی هیچ پیامدی برای شخص کاظم صدیقی نداشته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: انتخاب یک رئیس جمهور اصلح برای کشور بالای 80 میلیون جمعیت، آن هم در حساس‌ترین دوره تحولات تاریخی جهان و منطقه بالاتر از تمام حسنات و عبادات است.

وب‌گاه عصر ایران

امروز برکت‌الله رسولی، سخنگوی وزارت عدلیه طالبان در پیامی در شبکه اجتماعی ایکس گفته است: «فعالیت تلویزیون تمدن به‌دلیل متعلق بودن به حزب سیاسی و استفاده از زمین غصب‌شده امارتی (حکومت طالبان) متوقف می‌شود.»

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امام جمعه اردبیل گفت: «این که 80 نفر نامزد ریاست جمهوری شود و ثبت نام نماید از یک جهت خوب است و هر فردی که خود را لایق اداره کشور می‌داند وارد این عرصه و رقابت می‌شود، اما این سبک در دنیا مرسوم نیست و دنیا ما را رمی به ابتدائیت در دموکراسی می‌کند و حتی گاهی استهزاء می‌کند.»

وب‌گاه خبر آنلاین

نوه امام تاکید کرد: مسأله انتخابات یک مسأله شرعی است و صرفا یک مسأله سیاسی نیست و حضرت امام مسأله «جمهوری اسلامی» را از روایات استخراج کردند. ایشان از روایت به روایت تمسک می‌کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

یک وبسایت مدعی شده «احمدی نژاد می داند که رد صلاحیت می شود و این بازی و نمایش های او با هدف ایجاد دو دستگی در کشور، کاهش مشارکت در انتخابات و بدبین کردن طرفدارانش به نهادهای نظام است.»

وب‌گاه عرشه آنلاین

مجتبی ذوالنوری در اظهاراتی ضمن برشمردن شاخصه های رئیس جمهور بعدی، تلویحا کنایه ای معنادار به محمدباقر قالیبا، کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری زد که حاشیه هایی درباره خانواده اش طی ماه های اخیر مطرح شده است. مجتبی ذوالنوری در اظهاراتی ضمن برشمردن شاخصه های رئیس جمهور بعدی، تلویحا کنایه ای معنادار به محمدباقر قالیباف، کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری زد که حاشیه هایی درباره خانواده اش طی...

وب‌گاه خبر آنلاین

مجتبی ذوالنوری در اظهاراتی ضمن برشمردن شاخصه های رئیس جمهور بعدی، تلویحا کنایه ای معنادار به محمدباقر قالیبا، کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری زد که حاشیه هایی درباره خانواده اش طی ماه های اخیر مطرح شده است.