یک‌شنبه 3 تیر 1403

حوزه علمیه

حوزه علمیه

وب‌گاه اقتصاد نیوز

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: در جریانات اخیر ایمان ما به خباثت دشمن افزوده شد و بیشتر فهمیدیم که چه دشمنانی داریم؛ دشمنانی که با خدا، قرآن و بشریت در جنگ هستند.

خبرگزاری دانا

خطیب جمعه قم با اشاره بر اینکه ایران ما یکپارچه است و یک هویت دارد و هشت سال تلاش کردیم که ایران اسلامی و ام القرای اسلام مقتدر بماند، گفت: نغمه‌های شیطانی ناچیزی که در برخی از جاها شنیده می‌شود که قابل قبول نیست و نغمه‌های شوم هرگز خریدار نخواهند داشت.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: امام جمعه قم با تأکید بر همکاری بر حل مشکلات کشور گفت: قوای سه‌گانه باید در زمینه حل مشکلات اقتصادی، اشتغال و ازدواج تلاش کنند؛ زیرا این‌ها نقاط اصلی است که دشمن می‌خواهد انجام نشود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امام جمعه قم در رابطه با فضای مجازی اظهار کرد: باید نسبت به فضای مجازی مراقبت کنیم و انتظار می‌رفت که دستگاه‌ها با سرعت بیشتری زیر ساخت اینترنت ملی و فضای مجازی در اختیار کشور را پایه‌ریزی کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

امام جمعه قم با تأکید بر همکاری بر حل مشکلات کشور گفت: قوای سه‌گانه باید در زمینه حل مشکلات اقتصادی، اشتغال و ازدواج تلاش کنند؛ زیرا این‌ها نقاط اصلی است که دشمن می‌خواهد انجام نشود.

وب‌گاه مشرق نیوز

آیت الله اعرافی: همیشه افتخار کردیم و بالیدیم به مقاومت، فن آوری و ابتکاری که نیروهای مسلح ما و به ویژه سپاه مقتدر و عزیز ما داشته و دارد.

وب‌گاه تابناک

بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: فرماندهان و مسئولان نیروهای مسلح با صدور پیامی مشترک، ضمن قدردانی و تشکر بابت حمایت‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی، با ایشان تجدید عهد و بیعت کردند.

وب‌گاه عصر ایران

عضو شورای نگهبان گفت: باید جوابگوی ملت ایران باشیم اما سخن من آن است که انقلاب اسلامی امید را در همه مستضعفان عالم برانگیخت.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: آیت الله اعرافی گفت: حوزه های ما همیشه مردمی، اجتماعی و سیاسی به معنای درست بوده‌اند و ما چیری جز اتصال به ملت نداشته‌ایم و امروز نیز ما در کنار مردم هستیم.

خبرگزاری مهر

قم - رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: مردم صف خود را از اغتشاشگران جدا کردند و با اقتداری که از رهبری و نیروهای مسلح سراغ داریم امنیت کشور سرآمد است ومردم هم باید حامی نیروی انتظامی باشند.

خبرگزاری مهر

قم - جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور بیانیه‌ای ضمن اعلام حمایت از بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب همگان را به توجه و تبعیت از منویات و رهنمودهای رهبری معظم انقلاب دعوت کرد.

خبرگزاری دانا

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: اتفاقات اخیر آزمون بزرگی برای همه خواص و مردم در تعامل با پلیس بود که مردم هم با بصیرت، صف خود را از اغتشاشگران جدا کردند و به دشمنان نشان دادند که همواره حامی و پشتیبان نظام اسلامی و حافظ آرمان‌های انقلاب هستند.

خبرگزاری مهر

مشهد معاون علمی حوزه علمیه خراسان از گشایش هفتمین نمایشگاه تخصصی کتابهای حوزوی و معارف اسلامی حوزه علمیه در مدرسه علمیه آیت الله خویی مشهد خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در بیانیه ای تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب با روایتی تحلیلی و منظومه‌ای، هجمه دشمن را تشریح کرده و امید، آرامش، بصیرت و آگاهی را ارتقا بخشیدند.