یک‌شنبه 3 تیر 1403

حوزه علمیه

حوزه علمیه

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: حجت الاسلام والمسلمین آل‌هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: انقلاب مستضعفان از چیزی ترس ندارد و حافظان امنیت و نیروهای انتظامی این انقلاب عاشق شهادت هستند.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: 1705 نفر از اساتید و محققان حوزه علمیه قم با صدور بیانیه‌ای اغتشاشات اخیر را محکوم کردند.

خبرگزاری تسنیم

1705 نفر از اساتید و محققان حوزه علمیه قم با صدور بیانیه‌ای اغتشاشات اخیر را محکوم کردند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

با تصویب لایحه همسان سازی حقوق بسیاری افراد بحث افزایش نقدینگی را مطرح کردند که اعلام شد منابع مالی در نظر گرفته شده برای این لایحه 52 هزار میلیارد تومان است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور گفت: اصلاح شیوه گشت ارشاد در مجلس مطرح نشده است، هم دولت در این زمینه می‌تواند لایحه ارائه دهد هم مجلس می‌تواند طرحی داشته باشد.

وب‌گاه خبر آنلاین

حوزه نیوز نوشت: سرپرست حوزه علمیه خواهران خوزستان با انتقاد از برخی سلبریتی‌ها گفت: هجمه علیه حجاب رویکرد جدید دشمن است و میدان بازی را تغییر داده و به بهانه دفاع از حقوق و آزادی بانوان بر روی آن تمرکز کرده است.

خبرگزاری مهر

قم - 1700 نفر از استادان سطوح عالی و خارج حوزه علمیه قم در محکومیت اغتشاشات اخیر و حمایت از نظام اسلامی و مقام معظم رهبری بیانیه ای صادر کردند.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - یک هزار و 700 نفر از استادان سطوح عالی و خارج حوزه علمیه قم در بیانیه ای ضمن محکومیت اغتشاشات اخیر و حمایت از نظام اسلامی و رهبر معظم انقلاب تاکید کرده اند: اگر دشمنان مردم تا دیروز با نظام اسلامی خصومت ورزی می کردند؛ در فتنه اخیر، خود دین و شریعت اسلامی را نشانه رفتند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: لایحه دو فوریتی متناسب‌سازی حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان کشوری و لشکری فردا به مجلس تقدیم می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

خبرگزاری ایرنا، در گزارشی وضعیت برخی شهرهای کشور در پی تجمعات اعتراضی را بررسی کرده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

فصل جدید «باغ شادونه» با محوریت آموزش مهارت‌های کودکانه روزهای زوج حوالی ساعت 15:15 از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود، فصل دوم مسابقه «محیا» نیز از امشب (شنبه 16 مهر) آغاز می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

آیت الله علوی بروجردی گفت: ما هم سعی کنیم برای این مردم پدری کنیم. اگر این پدری را بکنیم، اگر پدری داشته باشیم، انفصال پیدا نمی شود. اگر پدری کنیم، مردم از ما جدا نمی شوند. اما اگر در این کار اخلال کنیم و پدری نکنیم، از ما جدا می‌شوند. مردم از ما پدری می خواهند نه اعمال قدرت!

وب‌گاه الف

«ای مسلمانان عالم! بدانید در جریان تصویب‌نامه انجمن‌های ایالتی و ولایتی علت مخالفت علمای اسلام قضیه شرکت زنان در انتخابات نبود،... مسئله این بود که علما و روحانیون دیدند که دستگاه جبار می‌خواهد با کید شیطانی اسلام را قلب کند و اوضاع را به عقب برگرداند...»

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جمهوری اسلامی در سرمقاله خود به انتقاد از وضعیت موجود کشور پرداخت.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: آیت‌الله شعبانی درباره وضعیت آب همدان و مشکلات رخ داده گفت: نکند عده‌ای بخواهند با ایجاد این مشکلات مردم را عصبانی کنند؟ گفت: آیا قرار نیست به جز من فرد دیگری با مردم حرف بزند؟ جز من کسی نیست از مردم عذرخواهی کند؟ اگر آبرسانی وظیفه من است بگویید تا حوزه علمیه را همراه کنم تا آبرسانی کنند. متولیان امر باید با مردم صحبت کرده و آن‌ها را دعوت به صبر کنند و بگویند مشکل کجاست.