یک‌شنبه 3 تیر 1403

حوزه علمیه

حوزه علمیه

خبرگزاری تسنیم

بیش از 10 هزار استاد دانشگاه از هوشیاری و بصیرت آحاد ملت ایران و مجاهدت مدافعان قدردانی کردند.

خبرگزاری دانا

آیین آغاز سال تحصیلی جدید حوزه علمیه امام رضا (ع) شهرستان سرخس با حضور امام جمعه، جمعی از مسئولان و طلاب حوزه علمیه برگزار شد.

خبرگزاری دانا

آیین آغاز سال تحصیلی جدید حوزه علمیه امام رضا (ع) شهرستان سرخس با حضور امام جمعه، جمعی از مسئولان و طلاب حوزه علمیه برگزار شد.

خبرگزاری دانا

جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان با توجه به فروکش کردن کرونا مراسم گرامیداشت 13 آبان به صورت راهپیمایی برگزار می‌شود.

خبرگزاری مهر

تربت جام همزمان با هفته وحدت جمعی از بانوان فرهیخته تربت جامی با مولوی شرف الدین جامی الاحمدی امام جمعه اهل سنت این شهرستان دیدار کردند.

خبرگزاری دانا

عضوخبرگان رهبری با اشاره به اینکه حجاب بانوان ما هویت اسلامی، علوی، حسینی و فاطمی ما است، گفت: ایمان، صبر و بصیرت رمز پیروزی امت اسلامی است.

خبرگزاری دانشجو

محمدحسن آصفری نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجو، درباره بازنگری در ساز و کار و شیوه اجرایی گشت‌های امنیت اخلاقی اظهارکرد: موضوع بازنگری در ساز و کار گشت‌های امنیتی اخلاقی یکی از موضوعاتی است که با دستور رئیس مجلس به کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها واگذار شده است. وی افزود: چگونگی مواجهه با هنجار شکنان و افرادی...

خبرگزاری دانا

حجت الاسلام اسماعیل‌نیا گفت: امسال برای نخستین بار سطح چهار حوزوی (دکتری) در حوزه علمیه خواهران بندرعباس راه‌اندازی شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

مراسم هفتمین روز شهادت طلبه بسیجی مهدی زاهدلویی شهید امنیت استان قم امشب با حضور آیت‌الله خاتمی، آیت‌الله حسینی بوشهری، آیت‌الله کعبی و جمعی دیگر از علما و اقشار مختلف مردم در حرم بانوی کرامت برگزار شد.

خبرگزاری تسنیم

شناخت دقیق موضوعات فرهنگی مهم‌تر از کشف احکام شرعی آنها است و شناخت موضوعات، روش اجتهاد خاص خود را می‌طلبد.

وب‌گاه خبر آنلاین

شبکه اجتهاد نوشت: ویژگی حوزه در صد سال اخیر نتیجه‌گرایی در فقه بوده است

خبرگزاری مهر

رئیس فرهنگسرای اندیشه به متولیان فرهنگی کشور هشدار داد و گفت: اصلاح ساختارهای معیوب فرهنگی کشور در اولویت کارها قرار گیرد.

خبرگزاری دانا

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به نقش موثر والدین در حفظ عفاف و حجاب فرزندان، گفت: اگر بخواهیم در زمینه عفاف و حجاب کار موثری در جامعه انجام دهیم نیازمند این هستیم بسترهای لازم را هم در فضای حقیقی و هم در فضای مجازی آماده کنیم.

خبرگزاری دانا

حوادث تلخ چند هفته گذشته چنان کشور را درگیر کرده که به نظر می رسد تبعات اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و بین المللی آن تا مدت ها دامنگیر کشور خواهد بود.

وب‌گاه تابناک

شیب تند رشد آمار پریشانی روان، با این نسل شوخی نکنید!، اعتراضات و خودتخریبی نخبگان!، غوغای کلاه برداری های ملکی، قرار به ماندن گشت ارشاد است؟، خسارت‌های نجومی مشاغل اینترنتی، اپوزیسیون و حکایت لِنگ از کنار گود، موافقت مجلس با دو فوریت لایحه متناسب‌سازی حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان و راهکارهای عبور از ناآرامی ها در نطق های داغ و تذکرات نمایندگان از مواردی است که موضوع گزارش های خبری...