یک‌شنبه 3 تیر 1403

حوزه علمیه

حوزه علمیه

وب‌گاه دنیای اقتصاد

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: کسانی که به مشکلات مردم آشنایی ندارند و راه حلش را هم نمی دانند، نظرات و راه حل هایی می دهند که به ضرر جامعه، امت اسلامی و نظام است.

وب‌گاه خبر آنلاین

جماران نوشت: آیت الله مقتدایی گفت: کسانی که به مشکلات مردم آشنایی ندارند و راه حلش را هم نمی دانند، نظرات و راه حل هایی می دهند که به ضرر جامعه، امت اسلامی و نظام است. این نظرات در میان مردم، جوانان و متدینین انحراف ایجاد می کند؛ و این برای جامعه اسلامی، انقلاب و ملت عزیزمان خیلی خطرناک است.

وب‌گاه عصر ایران

این گروه ارشاد اگر دیدند یک خانمی حجابش را رعایت نکرده، باید به عنوان دوست و خیرخواه یا مثل یک برادر مهربان یا مثل یک پدر و مادر که نسبت به فرزند علاقه دارند، با اینها صحبت کنند. اگر آنها برخورد تند کردند شما مقابله نکنید؛ شما خداحافظی کنید و کنار بروید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: کسانی که به مشکلات مردم آشنایی ندارند و راه حلش را هم نمی دانند، نظرات و راه حل هایی می دهند که به ضرر جامعه، امت اسلامی و نظام است. این نظرات در میان مردم، جوانان و متدینین انحراف ایجاد می کند؛ و این برای جامعه اسلامی، انقلاب و ملت عزیزمان خیلی خطرناک است.

خبرگزاری دانا

خالمحمد آخوند سرفراز گفت: مردم باید مطالبات خود را از راه های قانونی مطالبات پیگیر شوند نه با اقداماتی که به اسلام ضربه بزند.

خبرگزاری تسنیم

هفته فرهنگی «مدافعان حریم خانواده» با حضور اساتید برجسته حوزه و دانشگاه، مبلغان و مدیران ادارات کل بانوان سازمان تبلیغات اسلامی توسط قرارگاه جهادگران گمنام با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی و سایر نهادی دینی و فرهنگی برگزار شد.

خبرگزاری مهر

کاشمر رئیس اداره اوقاف و امور خیریه کاشمر گفت: حدود 30 درصد از اراضی شهرستان کاشمر موقوفه است و البته با این درصد، کاشمر به عنوان دومین شهرستان وقفی در خراسان رضوی شناخته می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

"حجاب و امنیت" دو خواسته همیشگی و تاریخی ایرانیان بوده و کسی که بر این دو خدشه وارد می کند یا ایرانی نیست یا هویت خود را به اجنبی فروخته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مرکز اسناد آیت الله هاشمی رفسنجانی، خاطرات سی و یکم خرداد سال 1391 وی را در دیدار با جمعی از فضلا و طلاب حوزه علمیه قم منتشر کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: هدف دشمن تنها مقابله با نظام اسلامی و مساله براندازی نبود، بلکه هدف آنها مقابله با دین خداوند و اسلام بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

ریاکاری، کاملاً همه جا را گرفته. مثل آب خوردن، تهمت می زنند، غیبت می کنند، فحاشی می کنند و آبروی مسلمان را ذبح می کنند.

وب‌گاه عصر ایران

دشمن می خواهد حرف خدا و پیغمبر نباشد و فقط حرف سازمان ملل و استکبار در میان باشد. حرف مردم این است که چرا تکلیف اختلاس‌ها روشن نشد؟ حرف مردم این است که چرا قدم‌های بزرگی برداشته نمی‌شود؟ البته ممکن است یک کارهای زیربنایی شده باشد که باید اینها را به اطلاع مردم رساند.

وب‌گاه مشرق نیوز

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بیان کرد که دشمنان اسلام به دنبال گرفتن دین از مردم، از بین بردن منافع وچپاول منابع و تجزیه ایران هستند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پس از حواشی در خصوص یک بیانیه مشکوک که به طلاب حوزه علمیه نسبت داده شده بود، ایجاد شد مرکز خبر مدیریت حوزه‌های علمیه نسبت به این بیانیه واکنش نشان داد.

خبرگزاری مهر

قم - مدیر جامعه الزهرا (س) گفت: طلاب جوان دختر نقشه راهی برای طول دوران تحصیل در حوزه علمیه داشته باشند و قیام برای خدا و سربازی امام زمان (عج) را همواره به خاطر داشته باشند.

خبرگزاری دانا

علی صفدری با تاکید بر لزوم وجود متولی واحد در هر یک از مسائل فرهنگی گفت: تعدد رهبری برنامه های فرهنگی در برخی مجموعه ها یک آسیب است.