یک‌شنبه 3 تیر 1403

حوزه علمیه

حوزه علمیه

وب‌گاه خبر آنلاین

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در بیانیه ای تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب با روایتی تحلیلی و منظومه‌ای، هجمه دشمن را تشریح کرده و امید، آرامش، بصیرت و آگاهی را ارتقا بخشیدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در آمریکا بعد از ماجرای جورج فلوید، در دانشگاه‌ها بحث تبعیض‌های نژادی پررنگ شده است و دانشگاه‌ها دانشجویان را مکلف کرده‌اند که در این مورد حرف بزنند و به سمت احترام به انسان‌ها بدون توجه به رنگ و نژاد حرکت کنند.

خبرگزاری دانا

مینا رضایی گفت: بچه‌هایی که از مهد کودک تا دانشگاه از نظر مبانی دینی به شکل صحیحی تغذیه نمی‌شوند، در معرض بیشترین آسیب‌های اعتقادی هستند.

وب‌گاه عصر ایران

امام جمعه موقت تهران: کسانی در شورای عالی معتقدند بسیج در مدرسه حوزه علمیه باشد به شرطی که وقت درسی طلبه ها را نگیرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

جماران نوشت: آیت الله علیدوست گفت: هیچ امضای مرجعی هم پشت این کار نیست. حتی برخی از اساتید محترم، مخالفت برخی از مراجع را نقل کرده اند. از دوستان ثقه و مورد اعتماد ما این مطلب را نقل کرده اند. اما آنچه مسلم است اینکه بسیاری از اساتید در جریان کار نبوده اند.

خبرگزاری مهر

قم - مدیر حوزه‌های علمیه گفت: امام حسن عسکری علیه السلام بعد از تلألو امامت، با سختی بی مانندی در مسیر دو رسالت مهم حفظ تشیع و زمینه سازی برای شکل گیری عصر جدید قدم برداشتند.

خبرگزاری دانا

آیت الله سید احمد خاتمی با بیان اینکه فتنه گران از استکبار پول می گیرند تا آشوب کنند، گفت: درایت رهبری و بصیرت مردم در حمایت از ولایت فقیه فتنه دشمنان انقلاب را خنثی می‌کند.

خبرگزاری دانا

حجت الاسلام علی عباسی با تبیین وظایف منتظران ظهور در زمان غیبت گفت: ولایت‌مداری موجب سعادت و رستگاری انسان می‌شود، انکار ولایت نیز پیامدهای جبران ناپذیری دارد و مایه نگونبختی، گمراهی و محرومیت ابدی از سعادت و رستگاری خواهد بود.

خبرگزاری دانا

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه همایش یاوران وقف از شاخص ترین برنامه اوقاف در سال 1401 است گفت: وقف مقدمه ارزش های والای انسانی است.

خبرگزاری دانا

مراسم تشییع پیکر طلبه شهید مهدی زاهد لویی با حضور خیل عظیم از مردم انقلابی قم برگزار شد.

خبرگزاری مهر

مشهد نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: وقف یک برنامه اقتصادی در تأمین مستمر هزینه‌های دین و کفالت از فقراست.

خبرگزاری دانا

مراسم تشییع پیکر طلبه شهید مهدی زاهد لویی با حضور خیل عظیم از مردم انقلابی قم برگزار شد.

خبرگزاری دانا

حجت الاسلام معلمی با تاکید بر حفظ روحیه انقلابی گری در حوزه های علمیه، انقلابی گری را هویت طلبگی دانست و افزود: البته این بدان معنا نیست که داخل جریان سیاسی و سیاست زده شویم بلکه به معنای اگاهی، بصیرت، زمان شناسی است که جامعه و نظام و انقلاب در دنیا چه جایگاه و وضعیتی دارد و این را بشناسند و به دیگران بشناساند.