یک‌شنبه 3 تیر 1403

حوزه علمیه

حوزه علمیه

خبرگزاری مهر

قم - به مناسبت فرا رسیدن میلاد پیامبر (ص) و امام جعفر صادق (ع) جمعی از طلاب حوزه علمیه قم به دست آیت الله مکارم شیرازی و آیت الله سبحانی ملبس به لباس روحانیت شدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

رسا نوشت: آیت الله عباس کعبی ضمن ضروری دانستن اینترنت ملی، تقویت شبکه ملی اطلاعات و حاکمیت در فضای مجازی اظهار کرد: داستان مهسا امینی بهانه است و دشمنان این نظام به دنبال براندازی حکومت و انقلاب اسلامی ایران هستند و هر روز یک مسئله‌ای را برای از بین بردن اقتدار و امنیت مردم بهانه می کنند.

خبرگزاری مهر

قم - مراسم بزرگداشت مرحوم علامه حسن زاده آملی با پیام آیت الله جوادی آملی از مراجع تقلید در سالن اجتماعات مدرسه عالی دارالشفاء قم برگزار شد.

خبرگزاری مهر

قم - مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور از آیت الله نوری همدانی از مراجع عظام تقلید عیادت کرد.

خبرگزاری دانا

مجید الهی راد گفت: سال گذشته در خراسان شمالی 27 میلیارد تومان زکات جمع آوری شد که 22 میلیارد تومان برابر با 92 درصد زکات استان برای امور محرومان شامل مسکن، جهیزیه، درمان، تحصیل دانش آموزان و اشتغال هزینه شد و مابقی برای طرح های عام المنفعه مصرف شده است.

خبرگزاری دانا

با گذشت یک دهه از تخصیص زمین برای احداث کتابخانه، مسئولان تربت جام هیچ اقدامی درجهت احداث کتابخانه صورت نداده و منطقه نیلشهر با جمعیتی بالغ بر 7 هزار نفر از کتابخانه عمومی بهره‌مند نیستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر اسبق امور خارجه و دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی در مقاله‌ای تفصیلی با نگاه به وقایع و ناآرامی‌های اخیر در کشور، به مسئله حفظ ایران در برابر تجزیه و حراست علمای بزرگ در طول تاریخ از منافع ملی پرداخته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

علی‌اکبر ولایتی وزیر اسبق امور خارجه و دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی در مقاله‌ای تفصیلی با نگاه به وقایع و اغتشاشات اخیر در کشور، به مسئله حفظ ایران در برابر تجزیه و حراست علمای بزرگ در طول تاریخ از منافع ملی پرداخته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: ولایتی تاکید کرد: هوشیاری در برابر جریان استعماری، حفظ وحدت و انسجام برای رفع برخی سوءتفاهمات و مشکلات داخلی توسط ملت در درون خود و خانواده، جلوگیری از مداخله خارجی و توجه به این که دشمنان همواره در تلاش برای سوء استفاده از وقوع برخی رویدادها در جهت تامین منافع خود هستند که خدای ناکرده برای کشور و ملت می تواند خسارات جبران ناپذیری به دنبال داشته باشد ضرورتی انکارناپذیر است.

خبرگزاری تسنیم

ترویج تفکر تجزیه همواره توسط بیگانگان در ایران به کار رفته است و در وقایع اخیر نیز تلاش کردند که از یک بخش بسیار عزیز و وطن پرست و ایران دوست همچون کُردها استفاده کنند که خوشبختانه کُردهای ایرانی مثل همیشه پاسخ دندان شکنی به آنها دادند.

خبرگزاری مهر

قم - آیت الله حسینی بوشهری رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و آیت الله سید احمد خاتمی عضو مجلس خبرگان رهبری از آیت‌الله نوری همدانی عیادت کردند.

خبرگزاری دانا

رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه استان اردبیل با بیان اینکه آزادی های نامعقول، شعار غرب زدگان است به تبیین سیره عملی و رفتاری پیامبر اسلام پرداخت و گفت: انسان تنها در کنار اخلاق عملی به موفقیت دست می یابد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سلطه زرسالاران صهیونیستی بر بزرگترین نظام رسانه ای جهان از موضوع هایی بود که مدیر حوزه علمیه خواهران اهل سنت آق قلا در راستای ایجاد اختلاف میان کشورهای اسلامی بیان کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

فرمانده سپاه استان قزوین گفت: انقلاب اسلامی خاک ایران را به حرم تبدیل کرد و در 8 سال جنگ تحمیلی یک وجب از آن را به هیچ بیگانه‌ای نداد.

وب‌گاه خبر آنلاین

حوزه نوشت: اگر اهل علم مطالعه به روز و نو نداشته باشند، نمی توانند پاسخ گوی نیاز جامعه باشند، چرا که نسل جوان به دنبال مسائل نو است‌، گفت: اگر فکرمان را نو نکنیم و به مطالعه گذشته اکتفا شود نمی توانیم پاسخ‌گو باشیم.