جمعه 10 فروردین 1403

حوزه علمیه

حوزه علمیه

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون حوزه علمیه ماهشهر توسط سارقان به قتل رسید. معاون حوزه علمیه ماهشهر توسط سارقان به قتل رسید به گزارش عرشه آنلاین، قاتل روحانی شهرستان ماهشهر فردی دارای سابقه شرارت و مبتلا به اعتیاد به مواد مخدر و روانگردان بوده است. در زمان وقوع قتل، قاتل پس از درخواست سرویس اسنپ قصد خرید مواد مخدر داشته و با اسلحه کلت اقدام به تیراندازی به راننده کرده و سپس خودرو را به سرقت برده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

رییس کل دادگستری خوزستان از دستگیری متهم پرونده قتل معاون حوزه علمیه ماهشهر در شهرستان سیراف خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس کل دادگستری خوزستان از دستگیری متهم پرونده قتل معاون حوزه علمیه ماهشهر در شهرستان سیراف خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

علی دهقانی: با اطلاع از وقوع قتل و حضور بازپرس در صحنه، دستور مقتضی جهت شناسایی متهم صادر شد که با همکاری ضابطین، متهم شناسایی و به همراه خودرو به سرقت رفته از مقتول در استان بوشهر شناسایی و دستگیر شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

متهم پرونده قتل معاون حوزه علمیه ماهشهر در شهرستان سیراف دستگیر شد رئیس کل دادگستری خوزستان از دستگیری متهم پرونده قتل معاون حوزه علمیه ماهشهر در شهرستان سیراف خبر داد. خبرگزاری میزان _ علی دهقانی گفت: با اطلاع از وقوع قتل و حضور بازپرس در صحنه، دستور مقتضی جهت شناسایی متهم صادر شد که با همکاری ضابطین، متهم شناسایی و به همراه خودرو به سرقت رفته از مقتول در استان بوشهر شناسایی و دستگیر...

خبرگزاری دانشجو

شیخ حمزه اکرمی از اساتید و کادر حوزه علمیه ماهشهر که در تاکسی اینترنتی اسنپ فعالیت می‌کرد، توسط یکی از مسافرین به قتل رسید. این روحانی برجسته حوزه علمیه بندرماهشهر که برای امرار معاش خانواده خود مسافربری می‌کرد، پس از سوار کردن مسافر ناپدید و جسد آغشته به خون وی جنب راه‌آهن بندرماهشهر پیدا شد. طبق گزارش‌ها، این روحانی به ضرب گلوله به قتل رسیده و سارقان پس از پرتاب کردن جسد وی به بیرون...

وب‌گاه خبر آنلاین

دادستان عمومی و انقلاب ماهشهر از آغاز تحقیقات برای شناسایی عامل یا عوامل قتل یک روحانی در این شهرستان خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

حجت الاسلام حمزه اکرمی از اساتید حوزه علمیه ماهشهر توسط سارقان و به ضرب گلوله به قتل رسید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عصر ایران، حقایقی تازه از حوزه علمیه ازگل تحت مدیریت کاظم صدیقی و باغ 1000 میلیاردی را منتشر کرده است. عصر ایران، حقایقی تازه از حوزه علمیه ازگل تحت مدیریت کاظم صدیقی و باغ 1000 میلیاردی را منتشر کرده است. از زمان افشای ماجرای زمین خواری در حوزه علمیه ازگل و با وجود دو بیانیه ای که این حوزه صادر کرده اما هر روز ابعاد جدیدی از این ماجرا رسانه ای می شود.

وب‌گاه عصر ایران

دادستان عمومی و انقلاب ماهشهر (خوزستان): صبح روز شنبه (4 فروردین‌ماه) به محض کشف جسد معاون حوزه علمیه ماهشهر روبه‌روی شهرک شهید رجایی این شهرستان، بازپرس این دادسرا در محل حاضر شد و موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وب‌گاه فرارو

دادستان عمومی و انقلاب ماهشهر از قتل معاون حوزه علمیه این شهر و آغاز عملیات شناسایی قاتل یا قاتلان خبر داد. ظاهراً وی در حال مسافرکشی بوده که توسط سارق یا سارقین با شلیک اسلحه به قتل می‌رسد.

وب‌گاه خبر آنلاین

عصر ایران حقایقی تازه از حوزه علمیه ازگل تحت مدیریت کاظم صدیقی و باغ 1000 میلیاردی را منتشر کرده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه عصر ایران

حجت الاسلام حمزه اکرمی از اساتید حوزه علمیه ماهشهر است که در تاکسی اینترنتی اسنپ فعالیت می‌کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دادستان عمومی و انقلاب ماهشهر از آغاز تحقیقات برای شناسایی عامل یا عوامل قتل یک روحانی در این شهرستان خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دادستان عمومی و انقلاب ماهشهر از صدور دستورات قضائی در خصوص قتل یک روحانی حوزه علمیه این شهرستان خبر داد.