شنبه 1 اردیبهشت 1403

حوزه علمیه

حوزه علمیه

وب‌گاه خبر آنلاین

در پیام جامعه مدرسین حوزه علمیه قم آمده: یوم الله 12 فروردین روز تحقق آرزوهای بزرگ مردم ایران در رسیدن به آرمان بزرگ استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است.

وب‌گاه خبر آنلاین

روز گذشته، کاظم صدیقی در ویدئویی که منتشر کرد، توضیحاتی درباره ماجرای انتقال باغ 1000 میلیاردی به موسسه شخصی خود و پسرانش داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

عباس عبدی در واکنش به ویدیو منتشر شده از کاظم صدیقی نوشت: از آقای صدیقی و امثال ایشان انتظار چندانی نمی‌رود که توضیحات دقیق و معقول بدهد.

وب‌گاه مشرق نیوز

خبرگزاری تسنیم

اسلام به دنبال ناکجا آبادی دور از دسترس نیست. جامعه مهدوی نیز چیزی جز تحقق تمام جهات کمالی فطری انسان‌ها در سراسر زمین نخواهد بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

یک وکیل دادگستری درباره زمین خواری در مجموعه حوزه علمیه ازگل، توئیتی نوشت: آقای صدیقی به عنوان راس مجموعه حوزه علمیه ازگل بیشترین مسئولیت رادارد، چه عذرخواهی بکند و چه نکند.

وب‌گاه خبر آنلاین

استاد دروس خارج فقه و اصول بیان داشت: در فقه ما ضوابطی برای ساخت شهر و ساختمان تعیین شده که باید رعایت شود اما همانطور که بسیاری از بزرگان ما می‌گویند ما چیزی به نام شهر اسلامی نداریم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در سی‌ویکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از مصحف نوین قرآن مبارک با ترجمه حسین استاد ولی رونمایی شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه با حضور در سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم گفت: فعالیت‌های قرآنی پشتیبان ارزشی نظام محسوب می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه خبر آنلاین

رحمت الله بیگدلی گفت: با توجه به آسیب وارده به نظام و اعتماد مردم، کاظم صدیقی باید از همه مناصب خود استعفا و خود را بازنشسته کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

سخنگوی جبهه اصلاحات با انتشار تویئتی از کاظم صدیقی خواست که از سمت خود استعفا دهد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فعال سیاسی اصلاح طلب نوشت: بدبختانه در کشور ما روند امور به گونه‌ای پیش رفته که "کشف حقیقت" در یک مورد حقوقی ساده نیز به معضل تبدیل شده است.

وب‌گاه عصر ایران

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم: ما فقه معماری و فقه شهرسازی داریم همانطور که فقه پزشکی و فقه اقتصاد داریم، اما معماری اسلامی و شهر اسلامی همانند طب اسلامی و اقتصاد اسلامی حرف غلطی است!

وب‌گاه خبر آنلاین

مهاجری در یادداشتی نوشت: آیا آقای صدیقی حاضر است تن به شفافیت بدهد و از این مخمصه نجات یابد؟ اگر معلوم شود کدام اشخاص حقیقی و حقوقی برای ساختن حوزه علمیه ای (که به شهادت تصاویر منتشر شده) لوکس و شیک هم هست پول داده اند خیلی از مسائل روشن می شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

با وجودی که آیت الله بروجردی دین را از سیاست جدا نمی‌دانستند اما فتاوای مذهبی و موضع‌گیری‌های سیاسی ایشان در عصر پهلوی پسر موجب شد عده ای ایشان را مرجع تقلیدی محافظه کار و دسته ای دیگر مرجع تقلیدی فعال در حوزه سیاسی بدانند.