جمعه 31 فروردین 1403

حوزه علمیه

حوزه علمیه

وب‌گاه خبر آنلاین

مسیح مهاجری گفت: اقدامی که آقای صدیقی باید انجام بدهد اینست که از مسئولیت‌هائی که برعهده دارد استعفا بدهد و با این کار به افکار عمومی عملاً اعلام کند فردی که به تعبیر خود ایشان اهل غفلت آنهم در این اندازه بزرگ است، نباید در چنین جایگاه‌هائی حضور داشته باشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

ماجرای باغ گُل اُزگُل که در اواخر اسفند گذشته دامن‌گیر آقای صدیقی امام جمعه موقت تهران و رئیس ستاد امر بمعروف و نهی از منکر شد در تمام ایام تعطیلات نوروز از موضوعات مطرح در محافل و در فضای مجازی و رسانه‌ای بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

«احمدی‌نژاد زمانی خودش را می‌تواند نشان بدهد که به عرصه و انتخابات ریاست‌جمهوری بیاید و قطعا هم خواهد آمد. او تقریبا آماده است، مقدمات کار را فراهم کرده و تیم خودش را نیز تغییر داده است. آنان برای اینکه برای انتخابات سال 1404 بیاید، جلسات خصوصی برگزار می‌کنند. جلسات به صورت محرمانه در خانه آقای احمدی‌نژاد یا ویلایی که در دماوند دارند، در شهرستان‌ها و مکان‌های مخفی برگزار می‌شود. کمابیش...

وب‌گاه خبر آنلاین

یک روزنامه نگار به اظهارات مدیر شبکه 3 درباره زمین خواری حوزه علمیه ازگل واکنش نشان داد.

خبرگزاری تسنیم

جلد شانزدهم از مجموعه آثار علامه محمدتقی جعفری که در چهار بخش سامان یافته، جانمایه آن، نگاه حکمی و فلسفی محمدتقی جعفری به موضوعاتی در حوزه فلسفه علم فرهنگ و تمدن اسلامی است.

وب‌گاه خبر آنلاین

مردم صحبت پیغمبر را که 70 روز پیش از در گذشت ایشان بازگو شده بود،‌فراموش کردند و آمدند طبق اصول دموکراتیک برای خود رهبر انتخاب کردند.

وب‌گاه عصر ایران

علی فروغی در پایان یادداشت خود آورده است: خطای یکی از مجریان در موضوع تاسیس موسسه محرز و مورد شکایت آقای صدیقی است. کار اجرایی خطا دارد و ممکن است فردا در مجموعه ای دیگر هم رخ دهد باید با آن مبارزه کرد. ان شالله مسئولین مرتبط این بساط اطلاعات دادن‌ها از درون مجموعه‌ها را جمع کنند.

وب‌گاه الف

علی فروغی نوشت: باید کمی مرجع پاسخ‌هایمان را از فضای مجازی به حقیقی تغیر دهیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

عباس امیری‌فر به خبرآنلاین گفت: احمدی‌نژاد کمی سرخورده شده که چرا مقامی ندارد و به مجمع تشخیص رفته که به‌طور کامل اپوزیسیون نشود. در مجمع تشخیص هم سرش گرم است اما با چه کسی؟ با آقای صادق لاریجانی که سال‌ها با هم درگیر بودند حال رئیس ایشان است.

وب‌گاه خبر آنلاین

علی فروغی رئیس شبکه3 سیما در یادداشتی به دفاع از حجت الاسلام کاظم صدیقی پرداخت.

وب‌گاه خبر آنلاین

استفاده از کمک شهرداری که بودجه آن مصارف مشخصی دارد برای ساختن مسجد و یا حوزه علمیه آیا مشروع است و چنانچه مشروع نیست حکم ساختمان ساخته شده با آن بودجه چه حکمی دارد؟ مجهول‌المالک است یا حکم مغصوب دارد؟

وب‌گاه خبر آنلاین

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: مسئولان باید بنشینند و با دقت محاسبه کنند چون پای آبرو، حیثیت، شرافت و کرامت مردم ایران در میان است. این‌که باید وحدت باشد، قطعاً باید باشد، کسی شبهه نکند، ولی باید در دنیای اسلام و دنیای بشریت به جایگاه خودمان برسیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

اوایل انقلاب که آیت الله العظمی خمینی از ایشان خواست تا رئیس قوه قضائیه بشود، وی این درخواست را رد کرد و اعلام کرد که قصد ندارد وارد امور سیاسی شود و می‌خواهند مسیر علمی خود را ادامه بدهد و معلم باشد.

وب‌گاه خبر آنلاین

حزب ندای ایرانیان تأکید کرد: رئیس‌جمهور به‌جای آمار دولتی‌ها سفره مردم را ببیند، آمارهای اقتصادی دولت با سفره مردم همخوانی ندارد.

وب‌گاه الف

وب‌گاه خبر آنلاین

در پیام جامعه مدرسین حوزه علمیه قم آمده: یوم الله 12 فروردین روز تحقق آرزوهای بزرگ مردم ایران در رسیدن به آرمان بزرگ استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است.