پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

حوزه علمیه

حوزه علمیه

وب‌گاه خبر آنلاین

صدیقی مجدداً مسئولیت اقدامات خود در پرونده زمین خواری حوزه علمیه ازگل را برعهده نگرفت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام کاظم صدیقی خطیب نماز جمعه تهران در خطبه‌های نماز جمعه پایتخت که در دانشگاه تهران برگزار شد طی سخنانی اظهار داشت: شما و خود را به تقوای الهی توصیه می‌کنم. تقوا نتیجه ایمان است. تقوا ظرف قبول هدایت است. تقوا هم توشه برای زندگی ابدی است و هم لباس است. وی‌افزود: انسان با تقوا هم آبرو دارد و هم تمکن زندگی اخروی نصیب او می‌شود. حجت الاسلام...

وب‌گاه خبر آنلاین

نماز جمعه تهران به امام حجت‌الاسلام صدیقی آغاز شد.

وب‌گاه 55 آنلاین

حواشی اخیر زمین‌خواری در حوزه علمیه ازگل، که مدیریت آن بر عهده کاظم صدیقی بود، شایعاتی مبنی بر عدم حضور وی در خطبه‌های نماز جمعه را به وجود آورده بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نماز جمعه تهران فردا به امامت کاظم صدیقی اقامه می‌شود. نماز جمعه تهران فردا به امامت کاظم صدیقی اقامه می‌شود. . بعد از حاشیه های ایجاد شده بر سر زمین خواری در حوزه علمیه ازگل با مدیریت کاظم صدیقی و درگیر شدن این چهره و فرزندانش در این پرونده برخی خبرها حکایت از آن داشت که صدیقی به تریبون نماز جمعه باز نخواهد گشت.

وب‌گاه خبر آنلاین

نماز جمعه تهران فردا به امامت کاظم صدیقی اقامه می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو - محدثه حسین زاده *: لایحه عفاف و حجاب، لایحه‌ی پر رفت آمد این روز‌های مجلس و شورای نگهبان است. این لایحه سال گذشته توسط قوه قضاییه به صورت 6 ماده تهیه شده که در دولت به 12 ماده تبدیل شد؛ سپس مجلس با تغییرات چشمگیر آن را به 70 ماده رساند. از سرگذشت پرپیچ و خم لایحه که بگذریم به محتوای آن می‌رسیم که به گفته مسئولین 70 درصد آن فرهنگی و اقتصادی است؛ و در...

وب‌گاه خبر آنلاین

شرق در گزارشی به اتفاقات رخ داده در حوزه علمیه ازگل پرداخته و انتقاداتی صریح به کاظم صدیقی وارد کرده است.

وب‌گاه الف

هر روز اخبار فراوانی در رسانه‌ها منتشر می‌شود که دنبال کردن آن‌ها حتی برای آنانی که اهل مطالعه اخبار هستند کار دشواری است. بسته خبری تحلیلی الف، با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل‌های صورت گرفته در این زمینه، مخاطبان خود را از مهم‌ترین وقایع روز آگاه می‌کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

عید فطر جشنی است که مسلمانان پس از پایان ماه رمضان در روز اول شوال برگزار میکنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری با اشاره به مشکلات موجود در صنعت نفت و گاز کشور تصریح کرد: وزیر محترم نفت، ریاست محترم جمهور و دیگر مسئولین باید این درد دل‌ها را بشنوند و برای آن چاره اندیشی کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سرهنگ قاسم اکبری مقدم در یادداشتی ویژگی‌های سپهبد شهید علی صیاد شیرازی را واکاوی کرده است.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: دشمنان از اساس با هویت مستقل ملت ایران مخالفند در صورتی در رویارویی با آنان موفق خواهیم بود که بتوانیم مردم را به عنوان پشتوانه محکم نظام اسلامی حفظ کنیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دستور ویژه قضایی برای بررسی ماجرای سرقت مسلحانه در بزرگراه صدر صادر شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمد مهدی احمدی، کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی واحد علوم تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی، دبیر کل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان که پنجمین سخنران دیدار بود، گفت: متاسفانه سهم اموزش و پرورش از بودجه عمومی دولت در حدود سه دهه اخیر به کمتر از نصف کاهش یافته است. نسبت سهم آموزش به تولید ناخالص ملی از 6 درصدِ در ابتدای انقلاب به کمتر از 3 درصد در دهه اخیر...