پنج‌شنبه 19 مهر 1403

حوزه علمیه

حوزه علمیه

وب‌گاه خبر آنلاین

خبرگزاری ایسنا در واکنش به ادعای زمین خواری در حوزه علمیه ازگل تهران تاکید کرده است؛ چگونه چنین موضوعی از دید تیزبین نهادهای نظارتی دور مانده است؟

وب‌گاه خبر آنلاین

عصر ایران طی یک گزارش 4 سوال مهم از امام جمعه موقت تهران پرسیده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

مدرسه علمیه ای که صدیقی تأسیس کرده و تولیتش را بر عهده دارد، همواره مورد نقد بوده است چرا که در یکی از گران ترین نقاط ایران و تهران و با معماری بسیار شیک ساخته شده است و منتقدان آن را مدرسه لاکچری می دانند.

وب‌گاه فرارو

پیدا و پنهان افشاگری‌های اخیر بابت ادعای زمین‌خواری در ازگُل تهران نگران کننده است.

وب‌گاه گسترش

صحت و سقم پرونده‌ی زمین‌خواری در ازگل تهران برای زمین 4000 متری، نیازمند زمان و اعلام‌نظر از سوی مقامات قضایی است. اما بدون تردید، افشاگری‌های مداوم به نام فسادستیزی، نشان از عملیات روانی مشکوکی است که هزینه‌های گزافی را به اسلام و نظام وارد می‌کند. این موضوع نیازمند توجه بدون اغماض قوه قضائیه برای بررسی این پرونده است تا زوایای آن مشخص شود. به‌ظاهر، آیت‌الله صدیقی به عنوان هدف خاص...

وب‌گاه خبر آنلاین

یک حقوقدان درباره انتشار زمین خواری حوزه علمیه ازگل نوشت: صدیقی مدعی است اطلاعی نداشته که این اموال به نامش شده‌اند. این بی‌خبری خودش عذر بدتر از گناه است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، در پی انتشار خبری مبنی بر تملک 4200 متر از اراضی حوزه علمیه امام خمینی (ره) توسط شرکتی متعلق به آیت الله صدیقی و منسوبین وی، حواشی و شائبه‌های بسیاری در فضای رسانه‌ای کشور ایجاد شد. این گزارش به بررسی ابعاد حقوقی این موضوع می‌پردازد. یک فعال رسانه‌ای مدعی شده است که شرکتی که هیأت موسس آن آیت الله صدیقی و منسوبین وی هستند، اقدام به تملک غیرقانونی...

وب‌گاه خبر آنلاین

از نظر فداییان اسلامی «بهترین شخص برای وزارت اقتصاد، یک بقال با ایمان و پاک است. چرا که بهترین درس اقتصاد و صرفه جویی که دانشگاه های بزرگی در دنیا برای تدریس و تکمیل آن ها تاسیس شده، همان حساب های دقیق عطاران ایرانی است.... باب اقتصاد و صرفه جویی را برای ملت مسلمان ایران باز نموده و در اندک زمانی از این فقر عمومی نجات یابند

وب‌گاه خبر آنلاین

فعال رسانه ای اصولگرا در توئیتی نوشت: لازم است سیستم امنیتی کشور به موضوع تغییر مالکیت بخشی از زمین حوزه علمیه ازگل ورود کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یکی از شاگردان کاظم صدیقی با انتشار متنی در شبکه اجتماعی ایکس، مدعی شد که وی از امامت جمعه و ریاست بر حوزه علمیه ازگل استعفا داده است. یکی از شاگردان کاظم صدیقی با انتشار متنی در شبکه اجتماعی ایکس، مدعی شد که وی از امامت جمعه و ریاست بر حوزه علمیه ازگل استعفا داده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

شیخ حسن اسدی از استعفای کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

مدیر حوزه‌های علمیه کشور گفت: گسترش فعالیت‌های قرآنی یک ضرورت است و باید با همکاری مردم و مسئولان در بین جوانان تقویت شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

آقای کاظم صدیقی سوال مهم اینجاست: چه کسی اوراق انتقال سند را "از جانب حوزه علمیه" امضا کرده است؟ آیا اینجا هم کسی جعل کرده و از طرف شما امضا کرده و باغ حوزه را به شرکتی منتقل کرده که شما و پسران و مدیر مدرسه تان سهامداران آن بوده اید؟

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معصومه ابتکار به پرونده مربوط به کاظم صدیقی واکنش نشان داد و نوشت: مقایسه تصاویر هوایی سال 84 و90 نشان می‌داد چقدر درخت در این حوزه علمیه قطع شده!

خبرگزاری تسنیم

عضو فقهای شورای نگهبان با اشاره به ماهنامه حقوق بشر آمریکایی که توسط سازمان جوانان حقوق بشر با تیم پژوهشی قوی شروع به فعالیت نموده، افزود: ماهنامه حقوق بشر آمریکایی حرکتی ارزشمند در مسیر جهاد تبیین است که امیدواریم شاهد ارتقاء روز افزون آن باشیم.