چهارشنبه 18 مهر 1403

حوزه علمیه

حوزه علمیه

وب‌گاه خبر آنلاین

وزیر ارشاد دولت سیدمحمد خاتمی در یادداشتی نوشت: ملبس شدن به لباس روحانیت، بسیار آسان‌گیرانه شده است. بدیهی است اگر طلبه‌ای درست درس خوانده باشد، در مرحله سطح هم که باشد، می‌داند که نباید به خانم بدحجاب نگاه کند چه رسد به اینکه فیلم و عکس بگیرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی سازمان اوقاف گفت: روزانه برنامه‌های قرآنی نظیر جزء‌خوانی، ترتیل و تفسیر در امامزاده‌ها برپا می‌شود و سفره‌های افطاری ساده را خواهیم داشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

ماجرای عکس گرفتن طلبه از بانویی در درمانگاه عترت و قرآن ماجرا شد! در آستانه ماه مبارک رمضان و فروردین فرخنده، آن طلبه بی‌تدبیر و به نظرم درس نخوانده و ناشایسته فضای جامعه را ملتهب و آلوده کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه خبر آنلاین

آیت الله کاظم قاضی زاده، مدرس خارج فقه و اصول حوزه علمیه قم در گفت‌وگویی تاکید کرد: نسبت به آنچه که تحت عنوان امر به معروف و نهی از منکر در روزهای اخیر اتفاق افتاد، باید بگویم که رفتار روحانی موبایل بدست ناپسند غیر قابل توجیه و متاسفأنه همراه با عدم آگاهی نسبت به نحوه مواجهه با منکرات صورت گرفته است.

وب‌گاه مشرق نیوز

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مراسم گرامیداشت «شهید آرمان علی وردی» امروز (25 اسفندماه) در محل شهادت وی توسط شرکت راه آهن در شهرک اکباتان تهران با حضور «سید میعاد صالحی مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران» و «حجت‌الاسلام و المسلمین میرهاشم حسینی» یکی از وعاظ مطرح کشور، برگزار شد. در این مراسم «مجموعه فرهنگی ورزشی راه‌آهن در اکباتان» با تغییر نام به «مجموعه فرهنگی ورزشی شهید...

وب‌گاه خبر آنلاین

یک استاد حوزه علمیه قم به فیلم منتشر شده درمانگاه قم که در آن یک طلبه درحال عکسبرداری از یک زن است، واکنش نشان داد.

وب‌گاه الف

امروز (25 اسفندماه) «مجموعه فرهنگی ورزشی راه‌آهن در اکباتان» به «مجموعه فرهنگی ورزشی شهید آرمان علی‌وردی» تغییر نام پیدا کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: «مجموعه فرهنگی ورزشی راه‌آهن در اکباتان» امروز (25 اسفندماه) به «مجموعه فرهنگی ورزشی شهید آرمان علی‌وردی» تغییر نام پیدا کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

آیت‌الله مسعودی خمینی گفت: همیشه گفته‌ام که ما با زبان رأفت و مهربانی باید با مخاطب صحبت کنیم. امام خمینی هیچ وقت ناراحت نمی‌شد مگر در مقابل شاهان پهلوی و آمریکا؛ و عصبانی شدن در این موارد ایراد ندارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان، تولیت مدرسه علمیه دارالحکمه در مراسمی که به مناسبت ماه مبارک رمضان در فاطمیه بزرگ تهران برگزار شد، طی سخنانی اظهار کرد: خداوند در قرآن به جان آدمی و زیبایی او قسم یاد می کند، که به او تقوا را الهام کرده تا مراقب ارزش وجودی خود باشد. همچنین پیش از آنکه تقوا را الهام کند از زیبایی جان آدمی صحبت کرده است. حجت‌الاسلام...

وب‌گاه خبر آنلاین

مالکان موسسه غیر تجاری پیروان اندیشه های قائم آیت الله صدیقی و چند تن از پسران و دوستان او هستند و عروسش نیز بازرس شرکت است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدرس حوزه علمیه قم گفت: دشمن به خوبی از عظمت کار روحانیون خبر دارد و در فضای مجازی دوباره شاهد حمله به یک روحانی هستیم که به وظیفه و رسالت دینی خود عمل کرده است.

وب‌گاه مشرق نیوز