چهارشنبه 18 مهر 1403

حوزه علمیه

حوزه علمیه

وب‌گاه خبر آنلاین

فعال سیاسی اصلاح طلب نوشت: در مورد آنچه درباره مسئله مالی شیخ کاظم صدیقی گفته شده است، تا هنگامی که تمام ابعاد ماجرا روشن نشود، نظری ندارم.

وب‌گاه خبر آنلاین

معصومه ابتکار به پرونده مربوط به کاظم صدیقی واکنش نشان داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

8 مهر 1388 بود که جشن باستانی نوروز در فهرست سازمان ملل متحد (یونسکو) به ثبت جهانی رسید؛ در متن تصویب‌شده در مجمع عمومی سازمان ملل نوروز جشنی با ریشه ایرانی معرفی شده که قدمتی بیش از سه هزار سال دارد و امروزه بیش از 300 میلیون نفر آن را در دنیا جشن می‌گیرند. نوروز آیینی دیرین است که همه ویژگی‌های پیوستن به یک آیین جهانی را داشت؛ این آیین صنایع‌دستی دارد، آواز دارد، رقص دارد و حتی مناسک...

وب‌گاه خبر آنلاین

کاظم صدیقی به ماجرای تخلف هزار میلیاردی در حوزه علمیه تحت مدیریتش واکنش نشان داد.

خبرگزاری تسنیم

حجت‌الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی می گوید: هدف کسانی که این صحبت‌ها را کردند من نیستم بلکه اعتقادات مردم است.

وب‌گاه خبر آنلاین

کاظم صدیقی پس از ماجراهای اخیربیان کرد: در مجمع عمومی موسسه اعلام کردیم که تمام اموال متعلق به حوزه علمیه است. هدف کسانی که این صحبت‌ها را کردند من نیستم بلکه اعتقادات مردم است. منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

وب‌گاه الف

هر روز اخبار فراوانی در رسانه‌ها منتشر می‌شود که دنبال کردن آن‌ها حتی برای آنانی که اهل مطالعه اخبار هستند کار دشواری است. بسته خبری تحلیلی الف، با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل‌های صورت گرفته در این زمینه، مخاطبان خود را از مهم‌ترین وقایع روز آگاه می‌کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

حسین بنیادی گفت: نشانه‌هایی از زدودن دین در جامعه خودنمایی می‌کند و نهاد و سازمانی که متولی و اتاق فرماندهی در این جهاد مقدس باشد، چنانکه شایسته است وجود ندارد و نخبگان مؤثر و متعهد را به بهانه‌های مختلف از قطار انقلاب به بیرون پرتاب کرده‌اند که این هم مصیبتی عظیم در بحبوحه جنگ تمام عیار ترکیبی دشمنان می‌باشد.

وب‌گاه خبر آنلاین

برادر داماد ابراهیم رئیسی با حمایت از کاظم صدیقی به حواشی اخیر درباره زمین‌خواری هزار میلیاردی واکنش نشان داد.

وب‌گاه عصر ایران

سوال مهم اینجاست: چه کسی اوراق انتقال سند را "از جانب حوزه علمیه" امضا کرده است؟ آیا اینجا هم کسی جعل کرده و از طرف شما امضا کرده و باغ حوزه را به شرکتی منتقل کرده که شما و پسران و مدیر مدرسه تان سهامداران آن بوده اید؟ یعنی هم «دهنده ملک» از طرف حوزه، جاعل بوده و هم «گیرنده ملک» از طرف موسسه، جعل کرده است؟ و شما هم کلا متوجه نشدید؟

وب‌گاه الف

حجت‌الاسلام صدیقی با تأیید تخلف در مجموعه تحت مدیریتش، از دادستان خواست بدون در نظر گرفته شدن سوابق قضایی و عناوین سیاسی‌اش، به موضوع ورود کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در پی انتشار خبری مبنی بر تخلف زمین خواری در مجموعه تحت مدیریت حجت‌الاسلام کاظم صدیقی امام‌جمعه موقت تهران وی در نامه‌ای به دادستان تهران ضمن تائید این تخلف، از جعل امضای خود خبر داد و خواستار بررسی دقیق موضوع شد. متن نامه حجت‌الاسلام صدیقی به دادستان تهران بدین شرح است: بسم ا... الرحمن الرحیم دادستان محترم عمومی و انقلاب تهران سلام علیکم معروض می‌دارد،...

وب‌گاه خبر آنلاین

فعال سیاسی اصولگرا در توئیتی نوشت: افشاکننده با هر نیتی هم سوت زده باشد باید اول توسط خود صدیقی مورد تقدیر قرار گیرد.