پنج‌شنبه 19 مهر 1403

حوزه علمیه

حوزه علمیه

وب‌گاه الف

رییس جمهور صاحبان اندیشه و استعدادها را سرمایه‌ای ارزشمند دانست و گفت: دولت همواره حوزه‌های علمیه را به عنوان اتاق‌های اندیشه‌ورزی و پشتیبان خود دانسته و بر استفاده از این ظرفیت تاکید دارد.

وب‌گاه گسترش

تراکم جمعیت و محدودیت در ساخت و ساز، باعث افزایش قیمت مسکن در شهرهای بزرگ شده است. افزایش جمعیت و محدودیت در ساخت و ساز در حومه شهرها به گران شدن مسکن منجر شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگارخبرنگار دین و اندیشه خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام والمسلمین حسین انصاریان کارشناس دینی و استاد اخلاق به مناسبت ماه مبارک رمضان در مسجد امیر به سخنرانی پرداخته و گفت: چشم، گوش و نیروی فهم که خداوند از آن تعبیر به قلب کرده است آثار و برکات مهم و ماندنی برای انسان دارد، البته اگر درون و برون انسان با ترک گناهان ظاهر و باطن قدرتمند شود در حد قدرت تقوایی به دیدن و شنیدن و...

وب‌گاه خبر آنلاین

رشیدی کوچی، نماینده مجلس یازدهم به انتقال مالکیت باغ چهار هزار متری در شمال تهران به کاظم صدیقی واکنش نشان داد.

وب‌گاه الف

در پی انتشار خبر انتقال باغ 4200 متری حوزه علمیه امام خمینی تهران به نام موسسه‌ای با سهامداری آیت الله کاظم صدیقی و پسرانش، این حوزه که تحت تولیت خود او اداره می‌شود، اعلام کرد که اشکالات شکلی پیش آمده بود که رفع شد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس جمهور گفت: خوشبختانه همه شاخصه‌های تورم کاهشی است به‌نحوی که تورم ماهانه در بهمن ماه به 1.2 درصد رسیده، تورم نقطه به نقطه از 55 درصد در فروردین امسال به 35 درصد کاهش یافته و تورم سالانه نیز کاهش یافته است.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس‌جمهور گفت: دولت همواره حوزه‌های علمیه را به عنوان اتاق‌های اندیشه‌ورزی، همراه و پشتیبان خود دانسته و بر استفاده از این ظرفیت تاکید دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

در پی ماجرای تخلف هزار میلیاردی در حوزه علمیه تحت مدیریت کاظم صدیقی، امام جمعه موقت تهران حوزه علمیه او بیانیه صادر کرد.

وب‌گاه عصر ایران

مقایسه تصاویر هوایی سال 84 و90 نشان میداد چقدر درخت در این حوزه علمیه قطع شده! تخلف از همان موقع شروع شده بود.»

وب‌گاه عرشه آنلاین

در پی انتشار اسناد زمین‌خواری در فضای مجازی منتسب به آیت‌الله صدیقی، امام‌جمعه موقت تهران، او در نامه‌ای به دادستان تهران به این ادعا واکنش نشان داد و با تأیید اصل فساد رخ‌داده، از روند اجرائی این زمین‌خواری اظهار بی‌اطلاعی کرد. روزنامه شرق نوشت در پی انتشار اسناد زمین‌خواری در فضای مجازی منتسب به آیت‌الله صدیقی، امام‌جمعه موقت تهران، او در نامه‌ای به دادستان تهران به این ادعا واکنش...

وب‌گاه خبر آنلاین

علی قلهکی در یادداشتی در شبکه اجتماعی ایکس به ماجرای زمین خواری در حوزه علمیه ازگل واکنش نشان داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

حجت الاسلام صدیقی درباره حواشی پیش آمده پیرامون واگذاری یک باغ در حوزه علمیه امام خمینی (ره) توضیحاتی ارائه داد. حجت الاسلام صدیقی درباره حواشی پیش آمده پیرامون واگذاری یک باغ در حوزه علمیه امام خمینی (ره) توضیحاتی ارائه داد. حجت‌الاسلام صدیقی پس از ماجراهای اخیربیان کرد: در مجمع عمومی موسسه اعلام کردیم که تمام اموال متعلق به حوزه علمیه است. هدف کسانی که این صحبت‌ها را کردند من نیستم...

وب‌گاه عصر ایران

احمد زیدآبادی نوشت: نکته عجیب اینکه وی لابد در منابع دینی از قول بزرگان خوانده است که مؤمن اندوهش در دلش پنهان است، اما چرا اندوه کاظم صدیقی همیشه در چهره‌اش نمایان است؟

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس جمهور گفت: دولت همواره حوزه‌های علمیه را به عنوان اتاق‌های اندیشه‌ورزی، همراه و پشتیبان خود دانسته و بر استفاده از این ظرفیت تاکید دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

بعد از چای دبش و سکوتی که فعلا بر این پرونده حاکم شده انتظار برای فراموشی پرونده صدیقی منطقی نیست و مطمئنا افکار عمومی به دنبال توضیح و تصمیم دستگاه قضاست.

وب‌گاه خبر آنلاین

در حالی که اکثر روزنامه ها امروز منتشر نشده اند، چالش دستمزد کارگران و حاشیه هایزمین جنب حوزه علمیه حجت الاسلام کاظم صدیقی از موضوعات مهم مطبوعات است.